آموزش ایجاد پوشش گیاهی برای بازی ها در 3ds Max و Mudbox

Creating Vegetation for Games in 3ds Max and Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها به نحوه ایجاد پوشش گیاهی برای بازی ها می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Mudbox 2014، Photoshop CS4، Unity 4.3. در این سری از آموزش ها نحوه ایجاد پوشش گیاهی برای بازی ها را پوشش خواهیم داد. برای شروع کار را با ایجاد چمن کوچک شروع می کنیم. ما در مورد جریان کاری بحث خواهیم کرد که به ما امکان می دهد با استفاده از خطوط برای شکل دادن به چمن ظاهری بسیار خاص ایجاد کنیم. پس از آن ما یاد می گیریم که چگونه بافت های خود را بپزیم و چگونه آنها را برای استفاده در موتور بازی یونیتی مونتاژ کنیم. پس از آن، نحوه ایجاد یک درخت چند ضلعی کم را یاد خواهیم گرفت. ما فرآیند مدلسازی، مجسمه سازی و بافت درخت خود را طی خواهیم کرد. ما همچنین به روشی که برای ایجاد شاخه ها استفاده می شود نگاه خواهیم کرد. در نهایت، ما دوره را با یادگیری نحوه اضافه کردن چمن و درخت خود به سیستم زمین در Unity به پایان می‌رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014، Mudbox 2014، Photoshop CS4، Unity 4.3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد پوشش گیاهی برای بازی ها در 3ds Max و Mudbox Creating Vegetation for Games in 3ds Max and Mudbox

  • ایجاد گرس اسپلاین ها Creating the Grass Splines

  • مدل سازی هندسه چمن Modeling the Grass Geometry

  • نهایی کردن چمن پلی بالا Finalizing the High Poly Grass

  • پخت بافت چمن Baking the Grass Textures

  • ترکیب بافت چمن Combining the Grass Texture

  • مدل سازی مش رزولوشن بازی چمن Modeling the Grass Game Resolution Mesh

  • مدلسازی مش پایه درختی Modeling the Tree Base Mesh

  • مجسمه سازی فرم های اصلی Sculpting the Major Forms

  • پالایش اشکال اصلی Refining the Major Forms

  • نقاشی درخت Painting the Tree

  • باز کردن بسته بندی درخت Unwrapping the Tree

  • پخت بافت درخت Baking the Tree Textures

  • جمع آوری شعب Assembling the Branches

  • پخت بافت های شاخه ای Baking the Branch Textures

  • مونتاژ درخت و شاخه ها Assembling the Tree and Branches

  • افزودن شاخ و برگ ما به وحدت Adding Our Foliage to Unity

نمایش نظرات

آموزش ایجاد پوشش گیاهی برای بازی ها در 3ds Max و Mudbox
جزییات دوره
3h 15m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.