آموزش ایجاد گردش کار برای ارائه خز در V-Ray

Developing a Workflow for Rendering Fur in V-Ray

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های بافتی به حالت خز در می آیند ، چگونه رنگ آمیزی نقشه کنند ، و همچنین نحوه بهینه سازی تنظیمات هنگام ارائه خز V-Ray را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، NUKE 7.0v6، V-Ray. در طول این درس ها ، ما می آموزیم که چگونه نقشه های بافت به حالت خز در می آیند ، نحوه رنگ آمیزی نقشه ها و همچنین نحوه بهینه سازی تنظیمات هنگام ارائه خز V-Ray. ما ابتدا با استفاده از پارامترهای اساسی ابزار خز شروع خواهیم کرد و سپس با بحث در مورد ابزار Vertex Paint ، نقشه های تراکم رنگ ، تولید نقشه های طول ، نقشه های ضخامت فرم ، تولید نقشه های جاذبه و خم ، تنظیم نور و سایه انداز مواد و پایان دادن به ارائه و ترکیب تصویر نهایی ما. در پایان دوره باید درک کاملی از روند کار خز V-Ray داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، NUKE 7.0v6، V-Ray.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد گردش کار برای ارائه خز در V-Ray Developing a Workflow for Rendering Fur in V-Ray

  • تنظیم پارامترها Setting up Parameters

  • کاوش ابزار Vertex Paint Exploring the Vertex Paint Tool

  • استفاده از نقشه چگالی Applying a Density Map

  • ایجاد نقشه طول Generating a Length Map

  • تشکیل یک نقشه ضخامت Forming a Thickness Map

  • تولید نقشه جاذبه و خمش Producing a Gravity and Bend Map

  • درک جهت خم Understanding Bend Direction

  • تنظیم یک چراغ 3 نقطه ای Setting up a 3 Point Light

  • استفاده از Color Shader Applying a Color Shader

  • ارائه خز Rendering the Fur

  • ترکیب تصویر نهایی ما Compositing Our Final Image

نمایش نظرات

آموزش ایجاد گردش کار برای ارائه خز در V-Ray
جزییات دوره
1h 39m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Shane Simpson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shane Simpson Shane Simpson

شین در سال 2009 یادگیری CGI را در دانشکده هنرهای تجسمی آغاز کرد و تا سال 2011 در صنعت جلوه های بصری فعالیت خود را آغاز کرد. گرچه شین عاشق دنیای فنی نورپردازی و نرم افزارهای رندر شد. شین با شروع به عنوان یک فریلنسر نورپردازی ، به سرعت علاقه به اثرات ذرات و پویایی مایعات را پیدا کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنرهای تجسمی در سال 2013 ، شین به کار آزاد در اطراف منهتن برای روشنایی و FX ادامه داد. برخی از کارهای وی شامل روشنایی سینمایی بازی در 'Skylanders: Spyro's Adventure' و شبیه سازی گرداب ها و گردبادها در همان پروژه بود. اندکی پس از کار در 'Skylanders' ، شین در Framestore و سپس MPC فرود آمد و در تبلیغات مختلف برای جلوه های بصری کار کرد. تجربه کار در نیویورک ، شین را برانگیخت تا در سراسر کشور برای زندگی در لس آنجلس سفر کند ، جایی که او هم برای MPC و هم برای Framestore کار کرده است.