آموزش Motion Flow Rigging در مایا

Motion Flow Rigging in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، فرآیند ریگ زدن را با تاکید بر سیالیت و حرکت طبیعی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011. در این سری از درس ها، فرآیند ریگ کردن را با تاکید بر سیالیت و حرکت طبیعی بیاموزید. در این دوره، فارلی چری مفاهیم جدید و خارق العاده جدیدی را برای کمک به انیماتورها برای دستیابی به سیالیت طبیعی در حرکت بدن ما معرفی می کند. او تئوری‌ها و روش‌های مختلفی را که به صورت ترکیبی برای ایجاد مفصل طبیعی در طول حرکت بدن استفاده می‌شوند، پوشش خواهد داد. هنرمند نظریه و استدلال را از طریق فرآیند توسعه دکل توضیح خواهد داد. این منجر به ایجاد یک چیدمان نوآورانه شانه می‌شود، بر اساس موقعیت آرنج‌ها که از اقدامات مناسب آناتومی انسان تقلید می‌کند، که از مفاهیم پوشش‌دهی شده استفاده می‌کند تا استفاده از آن را در هر دو سیستم FK و IK بصری کند. این پیاده‌سازی از یک تنظیم قابل توجه بدون تلنگر زانو، که برای ایجاد یک سیستم خودکار باسن استفاده می‌شود، به طور جادویی خود را به موقعیت متوسط ​​زانوها جهت می‌دهد که امکان ژست‌های سریع و طبیعی را برای شخصیت فراهم می‌کند. این دوره با ساخت اسکواش و کشش nSpine و روشی آسان برای ایجاد پیچش ستون فقرات به پایان می رسد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه دوره Introduction to the Course

Motion Flow Rigging در مایا Motion Flow Rigging in Maya

  • مقدمه ای بر مدل و نتایج نهایی Introduction to the Model and the End Results

  • بخش تئوری: گره های برنامه نویسی Theory Section: Programming Nodes

  • بخش تئوری: محدودیت های مصنوعی Theory Section: Faux Constraints

  • بخش تئوری: سیستم های وابسته به هم Theory Section: Interdependent Systems

  • ایجاد حلقه وابستگی شکسته برای Auto Shoulder Creating the Broken Dependency Loop for the Auto Shoulder

  • سیستم وابستگی The Dependency System

  • اتمام تنظیمات خودکار Finishing the Automatic Setup

  • اضافه کردن در IK Handles Adding in the IK Handles

  • ساخت سوئیچ های IK Building the IK Switches

  • تمیز کردن رابط خودکار ترقوه Cleaning up the Auto Clavicle Interface

  • تئوری: ابزارهای فضایی پوز Theory: Pose Space Tools

  • Pose Space در مقابل کنترل چرخشی زانو Pose Space vs. Twist Knee Control

  • ساختن پاها Building the Legs

  • تعمیر کنترل معکوس پاها Fixing the Reversed Controls for the Legs

  • تمیز کردن رابط پا برای صادرات Cleaning up the Leg Interface for Export

  • واردات و راه اندازی پاهای نامرئی ما Importing and Setting up Our Invisible Legs

  • تنظیم چرخش خودکار روی باسن Setting up the Auto Swivel on the Hips

  • با عملکرد چرخش خودکار ادامه دهید Continuing with the Auto Swivel Functionality

  • افزودن دو محور دیگر به تنظیمات خودکار ما Adding the Other Two Axis to Our Automatic Setup

  • ایجاد یک راه حل بهتر برای اندازه گیری فاصله Creating a Better Solution to Measure Distance

  • محدودیت های دوگانه، کاوش و حل مسائل Dual Constraints, Exploring and Resolving the Issues

  • تمیز کردن سیستم و ایجاد یک سلسله مراتب Cleaning up the System and Creating a Hierarchy

  • سوئیچ خودکار هیپ The Auto Hip Switch

  • کاوش مجدد چرخ و چرخش: راه حل بهتر Re-exploring the Wheel and Swivel: A Better Solution

  • شروع Nspine Starting the Nspine

  • افزودن قابلیت کششی به Nspine Adding Stretchy Functionality to the Nspine

  • تکمیل آخرین مراحل برای افزایش کشش Completing the Last Steps to Adding in Stretchiness

  • روشی جدید برای افزودن چرخش به ستون فقرات A New Method to Add Rotation to a Spine

  • یکی کردن سیستم پا و ستون فقرات Uniting the Leg System and the Spine

  • جمع کردن پاها و ستون فقرات، نگاهی به محدودیت ها و مسائل Wrapping up the Legs and Spine, Looking at Limitations and Issues

  • نهایی شدن ریگ Finalizing the Rig

  • درس پاداش: گره زدن ساختار نظری به یک مدل Bonus Lesson: Tying the Theoretical Rig into a Model

  • درس پاداش: توضیح سریع کنترل‌های سر Bonus Lesson: A Quick Explanation of the Head Controls

  • درس پاداش: بررسی زانو بدون تلنگر Bonus Lesson: No-flip Knee Review

نمایش نظرات

آموزش Motion Flow Rigging در مایا
جزییات دوره
7h 14m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Farley Chery
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Farley Chery Farley Chery

فارلی چری 5 سال است که به صورت سه بعدی کار یا تدریس می کند. مهارت های او در ابتدا توسط پاتریشیا بکمن-ولز و Digital Tutors توسعه یافت. او چهار سال گذشته را صرف کار آزاد و ایجاد تکنیک‌ها و نظریه‌های جدید کرده است تا به دانش‌آموزان خود در منحنی یادگیری سه بعدی کمک کند. او ابتدا Enhanced IK را با Digital Tutors به ​​نمایش گذاشت و در کتاب آینده "The Modeler's Book of Shadows" مدل سازی و فرآیندهای توپولوژیکی خود را شرح خواهد داد. او در حال حاضر مشغول به کار آزاد و نوشتن برنامه درسی برای برنامه طراحی بازی با رتبه ملی در کالج بکر ورچستر و همچنین ارائه آنلاین آنها به عنوان توسعه دهنده اصلی است.