Farley Chery

فارلی چری 5 سال است که به صورت سه بعدی کار یا تدریس می کند. مهارت های او در ابتدا توسط پاتریشیا بکمن-ولز و Digital Tutors توسعه یافت. او چهار سال گذشته را صرف کار آزاد و ایجاد تکنیک‌ها و نظریه‌های جدید کرده است تا به دانش‌آموزان خود در منحنی یادگیری سه بعدی کمک کند. او ابتدا Enhanced IK را با Digital Tutors به ​​نمایش گذاشت و در کتاب آینده "The Modeler's Book of Shadows" مدل سازی و فرآیندهای توپولوژیکی خود را شرح خواهد داد. او در حال حاضر مشغول به کار آزاد و نوشتن برنامه درسی برای برنامه طراحی بازی با رتبه ملی در کالج بکر ورچستر و همچنین ارائه آنلاین آنها به عنوان توسعه دهنده اصلی است.
دوره های این مدرس:

آموزش Motion Flow Rigging در مایا

Motion Flow Rigging in Maya

در این سری از درس ها، فرآیند ریگ زدن را با تاکید بر سیالیت و حرکت طبیعی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش تقویت شده IK Animal Rigging در مایا

Enhanced IK Animal Rigging in Maya

این آموزش مایا به بیننده آموزش می دهد که چگونه یک شیر کوهستانی را با استفاده از قدرت پیشرفته IK در مایا به کار بگیرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش تکنیک های سرعت پوست در مایا

Speed Skinning Techniques in Maya

در طول این آموزش مایا، چند روش ساده و در عین حال غیرمتعارف پوست کندن را کشف خواهیم کرد که روند کار ما را در این آموزش مایا افزایش می دهد، هنرمند مستقر در بوستون، فارلی چری، بیننده را از طریق تکنیک غیرمعمول و در عین حال شهودی هدایت می کند.