آموزش تکنیک های سرعت پوست در مایا

Speed Skinning Techniques in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش مایا، چند روش ساده و در عین حال غیرمتعارف پوست اندازی را کشف خواهیم کرد که روند کار ما را در این آموزش مایا افزایش می دهد، هنرمند مستقر در بوستون، فارلی چری، بیننده را از طریق تکنیک غیرمعمول و در عین حال شهودی هدایت می کند... در طول این آموزش مایا، ما را کشف خواهیم کرد. برخی از روش‌های ساده و در عین حال غیرمعمول پوست‌گیری که روند کار ما را در این آموزش مایا تسریع می‌کنند، هنرمند مستقر در بوستون، فارلی چری، بیننده را از طریق تکنیک غیرمعمول و در عین حال بصری پوست‌گیری چند مش، فرآیندی که در آخرین تولید او ایجاد شد، هدایت می‌کند. کل فرآیند ریگ کردن می تواند طولانی و دشوار باشد، بنابراین یک گردش کار عالی برای تسریع روند ضروری است. Multi-Mesh یک روش غیر متعارف است که به کاربر اجازه می دهد تا از بهترین تنظیمات اولیه ممکن در سراسر بدن استفاده کند و آنها را در یک مش بدون درز ترکیب کند. این رویکرد غیرعادی اجازه می دهد تا پوست اکثر اعضای بدن را در چند ثانیه و نواحی مشکل دار مانند ترقوه و ناحیه شانه را در چند دقیقه پوست کند. این هنرمند برخی از بهترین تکنیک های خود را در کارایی و عیب یابی در این آموزش شگفت انگیز نشان خواهد داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های سرعت پوست در مایا Speed Skinning Techniques in Maya

  • آناتومی، توپولوژی و پوست Anatomy, Topology and Skinning

  • مفاصل و استخوان ها Joints and Bones

  • پیش پوست کردن Preskinning

  • پوست انداختن تنه و بازوها Skinning the Torso and the Arms

  • پایان دادن به بازو، شانه ها و ترقوه Finishing up the Arm, Shoulders, and Clavicles

  • سینه و شانه ها Chest and Shoulders

  • گردن و سر Neck and Head

  • صادرات و وارد کردن نقشه های پوستی برای تصحیح موقعیت Exporting and Importing Skin Maps for Position Correction

  • بستن پاها Binding the Legs

  • پایان دادن به پاها و باسن Finishing up the Legs and Hips

  • افزودن انگشتان ما و ویرایش سریع آنها Adding in Our Fingers and Quickly Editing Them

  • لباس هایی که به سرعت پوست می کنند Quickly Skinning Clothes

  • اتمام تاپ تانک Finishing the Tank Top

  • تمام کردن دست ها و تمیز کردن مدل Finishing up the Hands and Cleaning up the Model

  • ایجاد ابزارهای تغییر شکل برای حجم Creating Deformation Tools for Volume

  • مجسمه سازی پشتی Sculpting the Posterior

  • تکمیل ابزار حجم Completing the Volume Tool

  • بررسی و نتیجه گیری Review and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های سرعت پوست در مایا
جزییات دوره
3h 57m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Farley Chery
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Farley Chery Farley Chery

فارلی چری 5 سال است که به صورت سه بعدی کار یا تدریس می کند. مهارت های او در ابتدا توسط پاتریشیا بکمن-ولز و Digital Tutors توسعه یافت. او چهار سال گذشته را صرف کار آزاد و ایجاد تکنیک‌ها و نظریه‌های جدید کرده است تا به دانش‌آموزان خود در منحنی یادگیری سه بعدی کمک کند. او ابتدا Enhanced IK را با Digital Tutors به ​​نمایش گذاشت و در کتاب آینده "The Modeler's Book of Shadows" مدل سازی و فرآیندهای توپولوژیکی خود را شرح خواهد داد. او در حال حاضر مشغول به کار آزاد و نوشتن برنامه درسی برای برنامه طراحی بازی با رتبه ملی در کالج بکر ورچستر و همچنین ارائه آنلاین آنها به عنوان توسعه دهنده اصلی است.