آموزش مبانی ساخت بازی Creature Sculpting

Game Creature Sculpting Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: مدل سازی موجودات تلاقی پیچیده از تکنیک های ساختاری عملکردی و دانش تشریحی است. این دوره مهارتهای اساسی مورد نیاز برای ساختن عضلات ، یادگیری آناتومی و ایجاد مجسمه ای موجود برای بازیها را از ابتدا مورد بررسی قرار می دهد. خلاقیت ها می توانند یکی از عناصر لذت بخش در ساخت بازی باشند ، چه ساخت خارق العاده و چه غالباً اکتشافی. با این حال ، موجودات همچنین می توانند محل اتصال بین باور و خیال باشند که حفظ آن دشوار است. در این دوره ، Game Creature Sculpting Fundamentals ، می آموزید که چگونه این دو الگو را متعادل کنید و نحوه استفاده از آناتومی انسان را روی موجودی خارق العاده یاد بگیرید. در ابتدا ، شما به تکنیک های مجسمه سازی عضله فرو خواهید رفت. در مرحله بعدی ، نحوه ایجاد مجموعه های مختلف ابزار در ZBrush را بررسی خواهید کرد ، در حالی که یک موجود پیچیده و ظریف ایجاد می کنید بدون اینکه در جزئیات جزئی گیر بیفتید. سرانجام ، برخی از روش های ایجاد prop را کشف خواهید کرد. در پایان این دوره ، شما قادر خواهید بود موجوداتی را خلق و طراحی کنید که احساس کنند واقعاً می توانند وجود داشته و دیدن آنها خارق العاده باشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بلوک اساسی در Basic Block In

  • آماده سازی ZBrush Preparing ZBrush

  • تکنیک هایی برای نسبت های اساسی Techniques for Basic Proportions

  • انسداد در پاهای عقب Blocking in the Hind Legs

  • ایجاد گوش و تجزیه و تحلیل بلوک کامل در Creating Ears and Analyzing the Complete Block In

مجسمه سازی سر Sculpting the Head

  • مجسمه سازی جزئیات اساسی Sculpting Basic Details

  • مجسمه سازی بینی خفاش Sculpting a Bat's Nose

  • مجسمه سازی عضلات گوش و صورت Sculpting the Ears and Face Muscles

  • ایجاد دهان باز Creating an Opened Mouth

  • بررسی جزئیات نهایی Examining the Final Details

مجسمه سازی بدن Sculpting the Body

  • جمع آوری مرجع آناتومی Gathering Anatomy Reference

  • مجسمه سازی آناتومی Torso Sculpting the Torso Anatomy

  • مجسمه سازی آناتومی بازو Sculpting the Arm's Anatomy

  • مجسمه سازی دست ها و جمع آوری مرجع آناتومی دست Sculpting the Hands and Gathering Hand Anatomy Reference

  • مجسمه سازی آناتومی پای عقب Sculpting the Hind Leg Anatomy

  • مجسمه سازی و جزئیات اصلاح شده تنه Refined Torso Sculpting and Detail

ایجاد بال ها Creating the Wings

  • ایجاد غشا از خراش Creating the Membrane from Scratch

  • مجسمه سازی غشا Sculpting the Membrane

  • ساختن طرف دیگر به طور موثر Building the Other Side Efficiently

ایجاد خز Creating the Fur

  • مسدود کردن در پوست Blocking in the Fur

  • توابع برس منحنی پیشرفته Advanced Curve Brush Functions

  • ایجاد خز با برس منحنی Creating the Fur with Curve Brushes

  • نهایی کردن خز Finalizing the Fur

نهایی کردن جزئیات Finalizing the Details

  • ایجاد پارچه کمر Creating the Loin Cloth

  • مسدود کردن در یقه Blocking in the Collar

  • مجسمه سازی یقه Sculpting the Collar

نمایش نظرات

آموزش مبانی ساخت بازی Creature Sculpting
جزییات دوره
4h 4m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.