آموزش Maya Dynamics: nHair، Xgen، and Interactive Grooming

Maya Dynamics: nHair, Xgen, and Interactive Grooming

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره کاربران را با مهمترین عملکردهای اساسی و گردش کار موجود در مایا 2017 برای ایجاد مو با استفاده از nHair ، Xgen و شاخه های نظافت نظافت آشنا می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017. این دوره بخشی از موارد زیر است: Maya: Dynamics Core Skills Path همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره دهه یکم مقدمه ای بر nHair - قسمت 01 1 ساعت و 2 دقیقه و 16 ثانیه مقدمه ای بر nHair - قسمت 02 1 ساعت 4 متر 5 ثانیه مقدمه ای بر Xgen - موهای کوتاه و خز 59 متر 17s مقدمه ای بر Xgen - موهای بلند 56 متر 2 ثانیه مقدمه ای بر خطوط نظافت نظافت 1 ساعت و 15 متر 3 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مقدمه ای بر nHair - قسمت 01 Introduction to nHair - Part 01

  • تجزیه و تحلیل دارایی های شما Analyzing Your Assets

  • با استفاده از ابزار ایجاد مو Using the Create Hair Tool

  • نگاهی به سیستم مو و گره های هسته ای A Look at the Hair System and Nucleus Nodes

  • با استفاده از ابزار Plic Hair follicles Using the Paint Hair Follicles Tool

  • کار با توده های مو Working with Hair Clumps

  • کار با برخورد Working with Collisions

  • کار با پویایی مو Working with Hair Dynamics

  • تنظیمات پویایی مو Hair Dynamics Settings

  • تنظیمات پویایی مو ادامه دارد Hair Dynamics Settings Continued

  • ذخیره کردن شبیه سازی ها Caching out Simulations

مقدمه ای بر nHair - قسمت 02 Introduction to nHair - Part 02

  • کار با انواع منحنی تغییر شکل دهنده مو Working with Curve Types & Deforming Hair

  • تغییر طول مو Changing the Length of the Hair

  • با استفاده از منحنی های موجود مو ایجاد کنید Create Hair Using Existing Curves

  • کار با رنگ مو و جابجایی Working with Hair Color and Displacements

  • با استفاده از ابزار Paint Textures Using the Paint Textures Tool

  • راه اندازی رندرهای اساسی Setting up Basic Renders

  • ارائه در آرنولد Rendering in Arnold

  • ارائه در آرنولد ادامه داشت Rendering in Arnold Continued

مقدمه ای بر Xgen - موهای کوتاه و خز Introduction to Xgen - Short Hair & Fur

  • شروع کار با Xgen Getting Started with Xgen

  • کار با برس های آرایشی Working with Grooming Brushes

  • ریش خود را شروع کنید Starting Your Beard

  • اضافه کردن سر و صدا و ایجاد اولیه Adding Noise and Creating Primitives

  • تراکم نقاشی سایه زن فیزیکی Painting Density & the Physical Hair Shader

  • ایجاد ابرو Creating the Eyebrows

  • تکمیل ابروها Completing the Eyebrows

مقدمه ای بر Xgen - موهای بلند Introduction to Xgen - Long Hair

  • شروع کار با Splines مو Getting Started with Hair Splines

  • کار با Splines Working with Hair Splines

  • کار با برنامه های کمکی Working with Utilities

  • استفاده از منحنی برای راهنماها Using Curves to Guides

  • اصلاح مدل مو با اصلاح کننده ها Refining a Hairstyle with Modifiers

  • اضافه کردن انیمیشن به مو Adding Animation to the Hair

  • روشن کردن و ارائه مو Lighting and Rendering the Hair

مقدمه ای بر خطوط نظافت نظافت Introduction to Interactive Grooming Splines

  • تنظیم گزینه های نمایش Setting up the Display Options

  • شروع کار با Grooming Splines Getting Started with Grooming Splines

  • ابزار آرایش تعاملی Interactive Grooming Tools

  • ابزارهای آرایش تعاملی ادامه دارد Interactive Grooming Tools Continued

  • کار با Sculpt Layers Working with Sculpt Layers

  • کار با اصلاح کننده های مو Working with Hair Modifiers

  • تنظیم تراکم مو Adjusting the Hair Density

  • متحرک سازی مو Animating the Hair

  • رندر مو Rendering the Hair

نمایش نظرات

آموزش Maya Dynamics: nHair، Xgen، and Interactive Grooming
جزییات دوره
5h 18m
42
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
32
5 از 5
دارد
دارد
دارد
Peter Gend
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Peter Gend Peter Gend

پیتر یک هنرمند CGI با سالها تجربه در صنعت فیلم ، انیمیشن و بازی های ویدیویی است. برخی از موارد برجسته شامل سیمپسونهای فاکس ، چهار شگفت انگیز ، هفته کوسه کانال دیسکاوری ، رابطه جنسی و شهر ، زندگی مخفی والتر میتی و موارد دیگر است! پیتر طی 8 سال گذشته در آموزش عالی مشغول به کار بوده و موضوعات مختلفی را شامل می شود: مجسمه سازی دیجیتال ، شبیه سازی پویا ، مدل سازی سنتی ، تقلب شخصیت ، اسکریپت نویسی MEL ، نورپردازی ، بافت و موارد دیگر. او همچنین وقت خود را صرف کار در تدوین برنامه درسی و به عنوان مدیر گروه کرد. پیتر همچنین اکنون به شدت در دنیای نمونه سازی سریع فرو رفته است ، کارهای او اخیراً در وب سایت و بلاگ MakerkBot نشان داده شده است.