آموزش یادگیری جاوا ایجاد بازی های اندروید با استفاده از کتابخانه LibGDX

Learn Java Creating Android Games Using the LibGDX library

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: به یک برنامه نویس واقعی بازی تبدیل شوید. با استفاده از جاوا با چارچوب توسعه بازی LibGDX بازی ایجاد کنید. بازی های خود را برای اندروید بسازید درک LibGDX و نحوه استفاده از آن برای توسعه بازی درک و استفاده از Entity Component Systems درک Entity Component Systems و کار با برنامه افزودنی Ashley LibGDX درک نحوه ایجاد اجزای قابل استفاده مجدد برای توسعه بازی در آینده درک اصول طراحی داده گرا درک آنچه موجودیت ها، اجزاء، سیستم ها در توسعه بازی هستند تکنیک های مختلف توسعه بازی را درک کنید و بهترین تکنیک را برای بازی بعدی خود بیابید. برای اشکال زدایی بازی خود نحوه نوشتن کد تمیز و قابل نگهداری را بدانید درک نحوه استفاده از جلوه های ذره ای درک نحوه برخورد با استثناها و خطاهای رایج درک نحوه بررسی برخورد بین اشیاء بازی و واکنش در هنگام برخورد درک نحوه کار با اشیاء بافر فریم درک نحوه کار کد پاکسازی و بازسازی پیش نیازها: کامپیوتری که ویندوز، مک او اس ایکس یا لینوکس دارد دانش پایه جاوا

توسعه‌نویسان بازی‌ها تقاضای زیادی دارند و فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی در اختیار برنامه‌نویسانی قرار می‌گیرد که این فناوری را درک می‌کنند.

آیا به دنبال تبدیل شدن به یک برنامه نویس بازی هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

شاید به دنبال یک دوره آموزشی واقعا جامع در مورد توسعه بازی هستید، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام دوره را بگذرانید.

شاید با LibGDX یا چارچوب بازی دیگری مهارت دارید، اما می‌خواهید بازی‌های اندروید بسازید.

دلیلش هر چه باشد، این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از LIBGDX به یک استاد برنامه نویسی بازی تبدیل شوید.

به خاطر داشته باشید که LIBGDX یک پلتفرم متقابل است، به این معنی که می‌توانید بازی‌ها را به پلتفرم‌های دیگر منتقل کنید

هیچ تجربه قبلی لازم نیست. Goran Lochert، مدرس دوره شما یک توسعه دهنده بازی خبره است که روی بازی های زیادی در چارچوب های زیادی کار کرده است. او همچنین یک توسعه‌دهنده رسمی Oracle جاوا، و مشارکت‌کننده رسمی در LIBGDX، چارچوب بازی‌هایی است که در این دوره برای ایجاد بازی‌ها استفاده می‌شود.

مهارت ها و تجربیات او با LibGDX بی نظیر است.

در نتیجه، اگر نگوییم با تجربه‌ترین توسعه‌دهنده بازی‌های جاوا در Udemy، از یکی از با تجربه‌ترین توسعه‌دهنده بازی‌های جاوا در Udemy یاد می‌گیرید، به این معنی که می‌توانید مطمئن باشید که نه تنها با دنبال کردن این دوره، یاد خواهید گرفت که چگونه بازی‌های خود را بسازید، بلکه همچنین روش درست ایجاد کد بازی خود را یاد خواهید گرفت.

فقدان تکنیک‌های برنامه‌نویسی مناسب یکی از دلایل اصلی عدم عملکرد بازی‌ها یا نگهداری و به‌روزرسانی بسیار سخت است. علاوه بر این، یادگیری روش اشتباه برای طراحی و ایجاد کد برنامه نویسی، در واقع می تواند به حرفه شما آسیب برساند، زیرا کارفرمایان از برنامه نویس بازی انتظار دارند که کد حرفه ای را با رعایت استانداردهای پذیرفته شده صنعت بنویسد. نحوه انجام این کار را در این دوره خواهید آموخت.

شامل، بیش از پنجاه ساعت و صدها ویدیو است که این را به یکی از جامع‌ترین دوره‌های آموزشی در نوع خود تبدیل می‌کند.

هیچ چیز محو نشده است. Goran در طول دوره به جزئیات هر جنبه ای از توسعه بازی می پردازد، به طوری که شما در واقع نحوه کار را درک می کنید و سپس می توانید این را در پروژه های بازی خود اعمال کنید.

 اگرچه در این دوره بر Android تأکید می‌شود، چون در این دوره از LibGDX استفاده می‌شود، که چند پلتفرمی است، بازی‌های شما را می‌توان در بسیاری از پلتفرم‌ها (رایانه شخصی برای یک رایانه شخصی) اجرا کرد.

یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی و نحوه کدنویسی به روش صحیح ممکن است دشوار باشد. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود بازی های خود را بسازید و بدانید که چگونه بازی های خود را ساختاربندی و کدنویسی کنید، روشی که برنامه نویسان حرفه ای انجام می دهند.

اگر آماده پیوستن به صنعت بازی به عنوان یک برنامه نویس بازی هستید، وقت آن رسیده که مشغول یادگیری شوید!

برای ثبت نام در دوره و شروع امروز روی دکمه کلیک کنید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی دوره Course Introduction

  • معرفی Introduction

  • کیت برنامه نویس جاوا و اندروید استودیو را نصب کنید Install Java Developer Kit and Android Studio

معرفی الگوهای جاوا/طراحی Java/Design Patterns Introduction

  • اولین برنامه جاوا First Java Application

  • متغیرها و ثابت ها Variables And Constants

  • استفاده از اپراتورها Using Operators

  • اگر دیگر بیانیه If Else Statement

  • حلقه while And Do while While And Do While Loop

  • آرایه ها Arrays

  • حلقه For And Foreach For And Foreach Loop

  • چالش حلقه Loop Challenge

  • بیانیه های شکست و ادامه Break And Continue Statements

  • با استفاده از رشته ها Using Strings

  • چالش رشته String Challenge

  • درک مرجع پوچ Understanding Null Reference

  • روش های درک Understanding Methods

  • روش اضافه بار Method Overloading

  • چالش بارگذاری بیش از حد Overloading Challenge

  • سازندگان کلاس Class Constructors

  • گیرندگان و تنظیم کننده ها Getters And Setters

  • کپسوله سازی Encapsulation

  • چالش کپسوله سازی Encapsulation Challenge

  • روش های استاتیک Static Methods

  • چالش روش های استاتیک Static Methods Challenge

  • وراثت Inheritance

  • نادیده گرفتن روش Method Overriding

  • پلی مورفیسم Polymorphism

  • چالش چند شکلی Polymorphism Challenge

  • کلاس ها و رابط های انتزاعی Abstract Classes And Interfaces

  • چالش رابط Interface Challenge

  • Enums Enums

  • Refactoring کد Code Refactoring

  • درک لیست Understanding List

  • درک پشته Understanding Stack

  • درک نقشه Understanding Map

  • ترکیب بندی Composition

  • چالش ترکیب بندی Composition Challenge

  • الگوی کامپوننت Component Pattern

  • چالش الگوی مولفه Component Pattern Challenge

معرفی Libgdx/پروژه نمونه‌بردار Gdx Libgdx Introduction / Gdx Sampler Project

  • اولین پروژه خود را ایجاد کنید Create Your First Project

  • Gdx Sampler Preview Gdx Sampler Preview

  • آشنایی با چرخه عمر برنامه Understanding application lifecycle

  • آشنایی با ماژول های Gdx Understanding Gdx Modules

  • درک مدیریت ورودی: نظرسنجی Understanding Input Handling : Polling

  • درک مدیریت ورودی: گوش دادن به رویداد Understanding Input Handling : Event Listening

  • Input Handling: خلاصه Input Handling: Summary

  • نکات و ترفندهای اندروید استودیو Android Studio tips and tricks

  • مقدمه ای بر Java Reflection API Introduction to Java Reflection API

  • کد Refactor، DRY و WET Refactor, DRY and WET code

  • جاسازی پنجره LibGDX در یک برنامه جاوا دسکتاپ (Swing) Embed LibGDX Window into a Java Desktop Application (Swing)

  • اضافه کردن کنترل پنل Adding Control Panel

  • نمونه‌بردار نهایی Finishing Sampler

  • آشنایی با دوربین های املایی Understanding Orthographic Cameras

  • درک Viewports قسمت 1 Understanding Viewports Part 1

  • درک Viewports قسمت 2 Understanding Viewports Part 2

  • درک SpriteBatch Understanding SpriteBatch

  • خلاصه Summary

  • دانشتان را امتحان کنید Test Your Knowledge

بازی اجتناب از مانع Obstacle Avoid Game

  • پیش نمایش بازی از موانع جلوگیری کنید Obstacle Avoid Game Preview

  • پروژه ایجاد مانع Creating Obstacle Avoid project

  • معرفی ShapeRenderer Intro to ShapeRenderer

  • ترسیم اشکال با ShapeRenderer Drawing Shapes with ShapeRenderer

  • کلاس ViewportUtils ViewportUtils class

  • کلاس بازیکن Player Class

  • بازیکن متحرک Moving Player

  • ایجاد کنترلر دوربین - حرکت Creating Camera Controller - Move

  • بزرگنمایی و تنظیم مجدد کنترلر دوربین Camera Controller Zoom And Reset

  • ایجاد کلاس DebugCameraConfig قسمت 1 Creating DebugCameraConfig Class Part 1

  • ایجاد کلاس DebugCameraConfig قسمت 2 Creating DebugCameraConfig Class Part 2

  • با استفاده از کلاس DebugCameraConfig Using DebugCameraConfig Class

  • خلاصه دوربین کنترلر CameraController Summary

  • جلوگیری از خروج بازیکن از محدوده جهان Blocking Player from leaving the world bounds

  • اضافه کردن موانع Adding Obstacles

  • Refactor Time - کلاس GameObjectBase ایجاد کنید Refactor Time - create GameObjectBase class

  • تشخیص برخورد Collision Detection

  • با استفاده از ابزار Hiero Using Hiero Tool

  • آشنایی با BitmapFont و GlyphLayout Understanding BitmapFont and GlyphLayout

  • افزودن Lives به HUD Adding Lives to HUD

  • اضافه کردن امتیاز به HUD Adding score to HUD

  • ترفندی برای بهبود امتیاز نمایش داده شده Trick to Improve displayed score

  • اضافه کردن بازی بیش از منطق Adding game over logic

  • اضافه کردن سطوح دشواری Adding Difficulty Levels

  • Refactor Time - کد منطقی را از کد رندر جدا کنید Refactor Time - separate logic code from rendering code

  • کلاس GameController GameController Class

  • کلاس رندر بازی Game Renderer Class

  • کنترلر و رندر را راه اندازی کنید Setup Controller and Renderer

  • تعمیر Viewports Fixing Viewports

  • حذف موانع خارج از صفحه نمایش Removing off screen obstacles

  • منطق تخم ریزی مانع را رفع کنید Fix obstacle spawn logic

  • درک Pooling Understanding Pooling

  • استفاده از ادغام برای موانع Using Pooling for Obstacles

  • اضافه کردن و ترسیم دارایی های ما Adding and drawing our assets

  • مرزها و موقعیت بافت را برطرف کنید Fix bounds and texture positioning

  • رفع موقعیت بازیکن Fix player positioning

  • رفع موقعیت مانع Fix obstacle positioning

  • منطق را دوباره راه اندازی کنید Restart Logic

  • اضافه کردن کنترل های لمسی Adding touch controls

  • اجرای بازی در شبیه ساز و روی دستگاه واقعی. Running game in emulator and on real device.

  • خلاصه Summary

مدیریت دارایی Asset Management

  • درک مدیریت دارایی Understanding Asset Manager

  • با استفاده از Asset Manager Using Asset Manager

  • درک اطلس و منطقه Understanding Atlas And Region

  • بسته بندی دارایی های بازی در اطلس Packing Game Assets into Atlas

  • با استفاده از اطلس Using Atlas

  • ایجاد صفحه بارگیری ساده Creating Simple Loading Screen

  • درک صفحه نمایش Understanding Screens

  • خلاصه Summary

صحنه 2 بعدی Scene 2D

  • درک بازیگران Understanding Actors

  • درک اقدامات Understanding Actions

  • جدول درک Understanding Table

  • درک پوست Understanding Skin

  • ایجاد اطلس برای رابط کاربری Creating Atlas for UI

  • صفحه منو Menu Screen

  • صفحه نمایش امتیاز بالا High Score Screen

  • منطق امتیاز بالا High Score Logic

  • صفحه گزینه ها Options Screen

  • منطق دشواری Difficulty Logic

  • پایه صفحه منو Menu Screen Base

  • بسته بندی دارایی های پوستی سفارشی Packing Custom Skin Assets

  • ایجاد پوست سفارشی Creating Custom Skin

  • استفاده از پوست سفارشی در صفحه منو Using Custom Skin in Menu Screen

  • استفاده از پوسته سفارشی در صفحه نمایش HighScore Using Custom Skin in HighScore Screen

  • استفاده از پوست سفارشی در صفحه گزینه ها Using Custom Skin in Options Screen

  • رفع مشکل CheckBox Fixing CheckBox problem

  • صداها را اضافه کنید Add Sounds

  • خلاصه Summary

بازی مانع از بازی با استفاده از اشلی Obstacle Avoid Game Using Ashley

  • مقدمه اشلی Ashley Introduction

  • درک اشلی قسمت 1 - نهاد Understanding Ashley Part 1 - Entity

  • درک اشلی قسمت 2 - جزء Understanding Ashley Part 2 - Component

  • درک اشلی قسمت 3 - سیستم Understanding Ashley Part 3 - System

  • درک اشلی قسمت 4 - پیشرفته Understanding Ashley Part 4 - Advanced

  • ایجاد پروژه Creating Project

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • سیستم رندر گرید Grid Render System

  • اشکال زدایی سیستم دوربین Debug Camera System

  • موجودیت بازیکن Player Entity

  • Debug Render System Debug Render System

  • سیستم پخش کننده Player System

  • سیستم حرکت Movement System

  • سیستم مرزها Bounds System

  • سیستم Wrap World World Wrap System

  • سیستم تخم ریزی مانع Obstacle Spawn System

  • سیستم پاکسازی Cleanup System

  • سیستم برخورد Collision System

  • سیستم رندر هاد Hud Render System

  • شنونده برخورد Collision Listener

  • سیستم امتیازدهی Score System

  • سیستم رندر Render System

  • مرزها و موقعیت بافت را برطرف کنید Fix bounds and texture positioning

  • خلاصه Summary

مانع از بازی با استفاده از Sprite Obstacle Avoid Game using Sprite

  • ایجاد پروژه Creating Project

  • در حال آماده سازی پروژه Preparing Project

  • Player Sprite قسمت 1 Player Sprite Part 1

  • Player Sprite قسمت 2 Player Sprite Part 2

  • مانع جن Obstacle Sprite

  • کد Refactor قسمت 1 Code Refactor Part 1

  • کد Refactor قسمت 2 Code Refactor Part 2

  • خلاصه Summary

بازی مانع جلوگیری از Scene2D Obstacle Avoid Game using Scene2D

  • ایجاد پروژه Creating Project

  • در حال آماده سازی پروژه Preparing Project

  • صفحه بازی Game Screen

  • پایگاه بازیگر Actor Base

  • بازیگر بازیگر Player Actor

  • بازیگر مانع Obstacle Actor

  • زمینه Background

  • منطق بازی را تمام کنید Finish Game Logic

  • خلاصه Summary

بازی مار ساده Simple Snake Game

  • پیش نمایش بازی مار Snake Game Preview

  • ایجاد پروژه بازی ساده Creating Simple Game Project

  • تهیه کد پروژه Preparing Project Code

  • کلاس پایه نهاد Entity Base Class

  • اضافه کردن سر مار Adding Snake Head

  • حرکت و کنترل سر مار Moving and Controlling the Snake Head

  • سکه تخم ریزی Spawning Coin

  • افزایش طول مار Increasing Snake Length

  • تشخیص برخورد Collision Detection

  • ایالات بازی Game States

  • در حال بارگذاری صفحه نمایش Loading Screen

  • HUD HUD

  • به روز رسانی امتیاز و مرزهای جهانی Updating Score and World Bounds

  • بسته بندی دارایی ها و ایجاد پوست Packing Assets and Creating Skin

  • طراحی دارایی های بازی بازی Drawing Game Play Assets

  • ماندگاری امتیاز بالا Persisting High Score

  • صفحه منو Menu Screen

  • صدا Sounds

  • خلاصه Summary

بازی مار ساده اشلی Simple Snake Game Ashley

  • ایجاد و آماده سازی پروژه Creating And Preparing Project

  • مبانی اشلی Ashley Basics

  • سیستم رندر گرید Grid Render System

  • اشکال زدایی سیستم دوربین Debug Camera System

  • موجودیت سر مار Snake Head Entity

  • Debug Render System Debug Render System

  • درک بخش 1 پیوند نهاد Understanding Entity Linking Part 1

  • درک بخش 2 پیوند نهاد Understanding Entity Linking Part 2

  • سیستم جهت Direction System

  • سیستم حرکت مار قسمت 1 Snake Movement System Part 1

  • سیستم مرزها Bounds System

  • سیستم کنترل کاربر User Control System

  • سیستم Wrap World World Wrap System

  • سیستم سکه Coin System

  • سیستم برخورد قسمت 1 Collision System Part 1

  • سیستم برخورد قسمت 2 Collision System Part 2

  • سیستم حرکت مار قسمت 2 Snake Movement System Part 2

  • سیستم برخورد قسمت 3 Collision System Part 3

  • رندر سیستم قسمت 1 Render System Part 1

  • رندر سیستم قسمت 2 Render System Part 2

  • سیستم رندر هاد Hud Render System

  • شنونده صدا Sound Listener

  • موجودیت پس زمینه Background Entity

  • امتیاز: پاکسازی کد و سیستم ورودی اشکال زدایی Bonus: Code Cleanup And Debug Input System

  • پاداش: چالش بهبود 1: سیستم کارخانه نهاد Bonus: Improvement Challenge 1: Entity Factory System

  • امتیاز: چالش بهبود 2: سیستم صوتی Bonus: Improvement Challenge 2: Sound System

  • امتیاز: چالش بهبود 3: راه اندازی سیستم Bonus: Improvement Challenge 3: Start Up System

  • خلاصه Summary

بازی پرش دایره ای Circle Jumper Game

  • پیش نمایش بازی Circle Jumper Circle Jumper Game Preview

  • ایجاد پروژه Creating Project

  • ایجاد کد پروژه Creating Project Code

  • کلاس پایه نهاد Entity Base Class

  • سیاره Planet

  • اضافه کردن هیولا Adding Monster

  • هیولای متحرک Moving Monster

  • پریدن Jumping

  • تخم ریزی سکه Spawning Coins

  • مدیر بازی Game Manager

  • در حال بارگذاری صفحه نمایش Loading Screen

  • HUD HUD

  • موانع تخم ریزی Spawning Obstacles

  • تشخیص برخورد Collision Detection

  • بازی Start Wait Timer Game Start Wait Timer

  • منطق تخم ریزی سکه بهتر Better Coin Spawn Logic

  • منطق تخم ریزی مانع بهتر Better Obstacle Spawn Logic

  • ماندگاری امتیاز بالا Persisting High Score

  • بافت های بسته بندی Packing Textures

  • طراحی بافت Drawing Textures

  • تصاوير متحرك Animations

  • انیمیشن های اضافی Additional Animations

  • بسته بندی UI پوست Packing UI Skin

  • پوشش منو Menu Overlay

  • پوشش منوی رندر Rendering Menu Overlay

  • بازی Overlay Game Over Overlay

  • صدا Sounds

  • سخنرانی جایزه: امتیاز شناور قسمت 1 Bonus Lecture: Floating Score Part 1

  • سخنرانی جایزه: امتیاز شناور قسمت 2 Bonus Lecture: Floating Score Part 2

  • خلاصه Summary

ادغام پلت فرم تبلیغات - AdMob Integrate Advertising Platform - AdMob

  • افزودن وابستگی ها Adding Dependencies

  • ایجاد اکانت Admob Creating Admob Account

  • کنترل کننده تبلیغات Ad Controller

  • نمایش سفارشی برای تبلیغات بنری Custom View For Banner Ads

  • پیاده سازی Ad Controller Implementing Ad Controller

  • تبلیغات بینابینی Interstitial Ads

  • سخنرانی جایزه: ترفند چیدمان تبلیغات کارآمدتر Bonus Lecture: More Efficient Ad Layout Trick

  • خلاصه Summary

بازی آجر شکن ساده Simple Brick Breaker Game

  • پیش نمایش بازی Brick Breaker ساده Simple Brick Breaker Game Preview

  • ایجاد پروژه Creating Project

  • در حال آماده سازی پروژه Preparing Project

  • خدمات رفاهی Utilities

  • دست و پا زدن Paddle

  • حرکت دست و پا زدن Paddle Movement

  • آجر Brick

  • توپ Ball

  • حرکت توپ Ball Movement

  • برخورد با پارو Collision with paddle

  • برخورد با آجر Collision with bricks

  • سطح منطق کامل Level complete logic

  • منطق امتیاز دهی Scoring logic

  • در حال بارگذاری صفحه نمایش Loading Screen

  • در حال بارگذاری پایه صفحه Loading Screen Base

  • HUD - امتیاز HUD - Score

  • بسته بندی دارایی ها Packing Assets

  • دارایی های ترسیمی Drawing Assets

  • ایجاد جلوه های ذرات Creating Particle Effects

  • استفاده از جلوه های ذرات Using Particle Effects

  • اضافه کردن پیکاپ Adding Pickups

  • وانت تخم ریزی Spawning Pickups

  • تشخیص برخورد پیکاپ Pickup Collision Detection

  • منطق برنامه نویسی پیکاپ Pickup scripting logic

  • Paddle Expand Script Paddle Expand Script

  • اسکریپت Paddle Shrink Paddle Shrink Script

  • پاکسازی کد و بازساز - قسمت 1 Code cleanup and refactor - Part 1

  • پاکسازی کد و بازساز - قسمت 2 Code cleanup and refactor - Part 2

  • پاکسازی کد و بازساز - قسمت 3 Code cleanup and refactor - Part 3

  • اسکریپت های افزایش سرعت و کاهش سرعت توپ Ball Speed Up And Slow Down Scripts

  • جلوه های بیشتر More Effects

  • کنترلر بازی Refactor Game Controller Refactor

  • کنترل های لمسی Touch controls

  • مشکل انتقال سطح Level Transition Problem

  • صدا Sounds

  • بازی بیش از منطق Game Over Logic

  • سخنرانی جایزه: بهبود یافته HUD - Lives Bonus Lecture: Improved HUD - Lives

  • سخنرانی جایزه: لایه اختلاف منظر Bonus Lecture: Parallax Layer

  • سخنرانی جایزه: ستاره های در حال سقوط Bonus Lecture: Falling Stars

  • بسته بندی و ایجاد پوست Packing and Creating Skin

  • صفحه منو Menu Screen

  • منطق امتیاز بالا High Score Logic

  • خلاصه Summary

انتقال صفحه نمایش Screen Transitions

  • افزودن ویژگی Screen Transition Part 1 Adding Screen Transition Feature Part 1

  • افزودن ویژگی Screen Transition قسمت 2 Adding Screen Transition Feature Part 2

  • افزودن ویژگی Screen Transition قسمت 3 Adding Screen Transition Feature Part 3

  • محو شدن جلوه انتقال صفحه Fade Screen Transition Effect

  • اثر گذار صفحه نمایش مقیاس Scale Screen Transition Effect

  • جلوه انتقال صفحه نمایش اسلاید Slide Screen Transition Effect

  • خلاصه Summary

اطلاعات اضافی - کد منبع و موارد دیگر Extra Information - Source code, and other stuff

  • کد منبع Source Code

  • سخنرانی و اطلاعات پاداش Bonus Lecture and Information

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش یادگیری جاوا ایجاد بازی های اندروید با استفاده از کتابخانه LibGDX
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 600,000 تومان (8 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 5 دوره است و 5 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
58 hours
302
Udemy (یودمی) udemy-small
05 بهمن 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
3,360
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Goran Lochert Goran Lochert

مهندس نرم افزار | برنامه نویس خبره یونیتی

Tim Buchalka's Learn Programming Academy Tim Buchalka's Learn Programming Academy

برنامه نویسان و معلمان حرفه ای - 1.75 میلیون دانش آموز

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.