آموزش مبانی رابط کاربری Unity

Unity UI Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: ایجاد یک UX و UI خوب در توسعه بازی می تواند یک چالش باشد، اما ارزشش را دارد! در این دوره، اجزای رابط کاربری پایه و تعاملی را پیکربندی می‌کنید، و روی عناصر رابط کاربری برای ایجاد یک سیستم منو کار می‌کنید. ایجاد یک UX و UI خوب در توسعه بازی می‌تواند یک چالش باشد. در این دوره آموزشی، Unity UI Fundamentals، نحوه ایجاد یک سیستم منو در Unity را یاد خواهید گرفت. ابتدا، اجزای اصلی UI را پیکربندی خواهید کرد. در مرحله بعد، اجزای رابط کاربری تعاملی مانند UI متر را پیکربندی خواهید کرد. در نهایت شما همه آن ها را برای یک سیستم منوی اصلی جمع آوری خواهید کرد. وقتی این دوره را به پایان رساندید، به دانش کار با سیستم UI Unity مجهز خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2017.

سرفصل ها و درس ها

بوم رابط کاربری Unity The Unity UI Canvas

  • مقدمه ای بر Unity UI Canvas Intro to the Unity UI Canvas

  • افزودن و پیکربندی یک عنصر متنی UI Adding and Configuring a UI Text Element

ایجاد یک متن سنج Creating a Text Meter

  • ایجاد یک متن سنج Creating a Text Meter

  • کنترل متن متر با کد و تست صحنه Controlling the Text Meter with Code and Testing the Scene

ایجاد نوار سلامتی اسلایدر Creating a Slider Health Bar

  • ایجاد نوار سلامتی اسلایدر Creating a Slider Health Bar

  • World Space Canvas و Diegetic UI World Space Canvas and Diegetic UI

  • کنترل اسلایدر با کد و تست صحنه Controlling the Slider with Code and Testing the Scene

کار با دکمه ها Working with Buttons

  • کار با دکمه های رابط کاربری Working with UI Buttons

  • ایجاد دکمه های اضافی و اتصال آنها به مدیر بازی Creating Additional Buttons and Connecting Them to the Game Manager

  • کد دکمه مدیر بازی Game Manager Button Code

  • عناصر UI اضافی Additional UI Elements

نمایش نظرات

آموزش مبانی رابط کاربری Unity
جزییات دوره
0h 35m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
83
3.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Michael Baker
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Baker Michael Baker

Michael Baker یک بازی ساز و متخصص تولید گرافیک با بیش از 15 سال تجربه در بازی ها و تولید VFX است. وی در پروژه های بزرگ دارای مجوز مبتنی بر جنگ ستارگان و بیگانه کار کرده است و ابزارهای نرم افزاری را برای چارچوب محبوب Bullet Physics Framework توسعه داده است که دارای تعداد بیشماری از ابزارهای نویسندگی ، فیلم های سینمایی و بازی ها است. در سال 2013 ، وی بنیانگذار Codex Worlds و استودیوی بازی های AAA indie مستقر در آستین ، تگزاس بود.