آموزش شروع با RealFlow

Getting Started with RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، اصول استفاده از RealFlow را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر. در این سری از درس ها، اصول استفاده از RealFlow را یاد می گیریم. با استفاده از RealFlow، می‌توانیم شبیه‌سازی‌های فیزیک و سیال واقع‌گرایانه ایجاد کنیم که سپس می‌توانیم آن‌ها را به یک برنامه دیگر برای نورپردازی و رندر بیاوریم. این سری از درس ها ما را با نرم افزار قدرتمند RealFlow آشنا می کند تا بتوانیم آزمایش و استفاده از آن را برای پروژه های خودمان آغاز کنیم. اکنون با درک نحوه تعامل ساطع کننده ها، دیمون ها و اشیاء، می توانیم شبیه سازی های پیچیده را ایجاد و کنترل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع با RealFlow Getting Started with RealFlow

  • آشنایی با مدیریت پروژه و پوشه های RealFlow Understanding RealFlow's Project Management and Folders

  • اضافه کردن گره ها به پروژه ما و کار با رابط Adding Nodes to Our Project and Working with the Interface

  • استفاده از شیاطین برای کنترل ذرات ما Using Daemons to Control Our Particles

  • درک نوع ذرات، وضوح و چگالی Understanding Particle Type, Resolution, and Density

  • استفاده از خواص ذرات برای تغییر شبیه سازی ما Using Particle Properties to Change Our Simulation

  • تغییر پارامترهای امیتر برای کنترل ایجاد ذرات Changing Emitter Parameters to Control Particle Creation

  • استفاده از پیوندهای جهانی و انحصاری برای کنترل تعامل ذرات Using Global and Exclusive Links to Control Particle Interaction

  • استفاده از حالت اولیه برای ذخیره موقعیت ذرات شبیه سازی شده Using an Initial State to Store Simulated Particle Positions

  • وارد کردن و مقیاس بندی هندسه سه بعدی و سایه زنی مشاهده Importing and Scaling the 3D Geometry and View Shading

  • متحرک سازی امیتر و دیمون های اولیه Animating the Emitter and Initial Daemons

  • تنظیم برهمکنش سیال ذرات با شیشه Setting the Particle Fluid Interaction with the Glass

  • شبیه سازی سیالات ما برای ظاهرهای متفاوت Meshing Our Fluid Simulation for Different Looks

  • ویرایش پارامترهای میدان مش برای سیالات تیزتر Editing Our Mesh Field Parameters for Sharper Fluids

  • وارد کردن مش ما به مایا و تنظیم رندر اولیه Importing Our Mesh into Maya and Basic Render Setup

نمایش نظرات

آموزش شروع با RealFlow
جزییات دوره
1h 59m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.