آموزش شبیه سازی تعاملات بین پوست و خون در مایا

Simulating Interactions Between Skin and Blood in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: تکنیک هایی را برای تقویت انیمیشن های شخصیت خود با شبیه سازی واقعی پوست و خون در Maya 2016 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: nCloth ، Bifrost ، Maya 2016. این دوره به شما آموزش می دهد که از Maya برای شبیه سازی خشونت و آسیب به یک شخصیت زامبی استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که از هندسه از پیش نمره گذاری شده استفاده کنید و از شخصیت به عنوان ظرف قابل پر شدن استفاده کنید و از nCloth برای شبیه سازی پوست ، مایع Bifrost برای شبیه سازی خون و استفاده از این دو ابزار برای تعامل با یکدیگر در داخل مایا استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید از شبیه سازی پوست و خون در سناریوهای مختلف برای شخصیت های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: nCloth ، Bifrost ، Maya 2016.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مبانی زامبی Zombie Basics

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • اصول nCloth nCloth Basics

  • مبانی Bifrost Bifrost Basics

  • ایجاد قسمت اول پوست Creating Skin Part I

  • ایجاد پوست قسمت دوم Creating Skin Part II

  • ایجاد قسمت خون اول Creating Blood Part I

  • ایجاد خون قسمت دوم Creating Blood Part II

  • ایجاد خون قسمت سوم Creating Blood Part III

سر و صدا کردن Head Smashing

  • هندسه پیش نمره گذاری Pre-scoring Geometry

  • Head Smashing Part I Head Smashing Part I

  • Head Smashing Part II Head Smashing Part II

  • افزودن خون به سر و صدا Adding Blood to the Head Smash

  • افزودن برخورد کننده ها Adding Colliders

  • نهایی کردن سر و صدا Finalizing the Head Smash

اسکواش یک زامبی Squashing a Zombie

  • اسکواش زامبی Zombie Squash

  • پر کردن یک زامبی با خون قسمت اول Filling a Zombie with Blood Part I

  • پر کردن یک زامبی با خون قسمت دوم Filling a Zombie with Blood Part II

پاره کردن یک زامبی جدا Ripping a Zombie Apart

  • بسته بندی زنجیره ای Chain Wrap

  • تقسیم پوست Splitting Skin

  • حفره Entrails

  • تقسیم خون قسمت اول Splitting Blood Part I

  • تقسیم خون قسمت دوم Splitting Blood Part II

نمایش نظرات

آموزش شبیه سازی تعاملات بین پوست و خون در مایا
جزییات دوره
2h 22m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Todd Palamar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Todd Palamar Todd Palamar

تاد پالامار 23 سال در صنعت انیمیشن رایانه ای کار کرده است. کار او از سنین جوانی با انجام کارهای جلوه های ویژه سنتی در چندین فیلم مستقیم به فیلم ویدئویی آغاز شد. او بعداً از فیلم به بازی ها تبدیل شد و روی بازی های ویدیویی بیشماری کار کرد ، از جمله Sega of Japan با عنوان سکه پشت خطوط دشمن ، و همچنین Dukes of Hazzard و Trophy Buck 2 برای کنسول Sony PlayStation. تاد به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل در وینتر پارک ، فلوریدا ، انیمیشن رایانه ای تدریس کرد. در این مدت ، او به عنوان یک مربی برجسته ، افتخارات زیادی دریافت کرد. تاد در حال حاضر یک هنرمند فنی در یک شرکت بازی سازی در فلوریدا مرکزی است. او همچنین شرکت خودش ، Surrealistic Producing Effect ها را مدیریت می کند و فیلم های خودش را می سازد و توزیع می کند. تاد کتابهای زیادی نوشته است ، از جمله آنها Maya Cloth for Character (Surrealistic Producing Effect، 2008،) Maya Studio Projects: Dynamics (Sybex، 2009،) و Mastering Autodesk Maya 2015 (Sybex، 2014.) بیشتر کارهای تاد را می توانید در وب سایت شرکت او ، www.speffects.com.