نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
تکنیک هایی را برای تقویت انیمیشن های شخصیت خود با شبیه سازی واقعی پوست و خون در Maya 2016 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: nCloth ، Bifrost ، Maya 2016. این دوره به شما آموزش می دهد که از Maya برای شبیه سازی خشونت و آسیب به یک شخصیت زامبی استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که از هندسه از پیش نمره گذاری شده استفاده کنید و از شخصیت به عنوان ظرف قابل پر شدن استفاده کنید و از nCloth برای شبیه سازی پوست ، مایع Bifrost برای شبیه سازی خون و استفاده از این دو ابزار برای تعامل با یکدیگر در داخل مایا استفاده کنید. با پایان این دوره ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید از شبیه سازی پوست و خون در سناریوهای مختلف برای شخصیت های خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: nCloth ، Bifrost ، Maya 2016.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
مبانی زامبی
Zombie Basics
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
اصول nCloth
nCloth Basics
-
مبانی Bifrost
Bifrost Basics
-
ایجاد قسمت اول پوست
Creating Skin Part I
-
ایجاد پوست قسمت دوم
Creating Skin Part II
-
ایجاد قسمت خون اول
Creating Blood Part I
-
ایجاد خون قسمت دوم
Creating Blood Part II
-
ایجاد خون قسمت سوم
Creating Blood Part III
سر و صدا کردن
Head Smashing
-
هندسه پیش نمره گذاری
Pre-scoring Geometry
-
Head Smashing Part I
Head Smashing Part I
-
Head Smashing Part II
Head Smashing Part II
-
افزودن خون به سر و صدا
Adding Blood to the Head Smash
-
افزودن برخورد کننده ها
Adding Colliders
-
نهایی کردن سر و صدا
Finalizing the Head Smash
اسکواش یک زامبی
Squashing a Zombie
-
اسکواش زامبی
Zombie Squash
-
پر کردن یک زامبی با خون قسمت اول
Filling a Zombie with Blood Part I
-
پر کردن یک زامبی با خون قسمت دوم
Filling a Zombie with Blood Part II
پاره کردن یک زامبی جدا
Ripping a Zombie Apart
-
بسته بندی زنجیره ای
Chain Wrap
-
تقسیم پوست
Splitting Skin
-
حفره
Entrails
-
تقسیم خون قسمت اول
Splitting Blood Part I
-
تقسیم خون قسمت دوم
Splitting Blood Part II
نمایش نظرات