نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
این دوره به شما نحوه استفاده از سیستم جدید شبیه سازی اقیانوس BOSS در Maya 2017 را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017. این دوره بخشی از موارد زیر است: Maya: Dynamics Core Skills Path همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 54s معرفی و بررسی اجمالی پروژه 12m 58s کار با ویرایشگر BOSS 28 متر 46s کار با Spectral Wave Solver 46 متر 5 ثانیه ایجاد یک شبیه سازی اقیانوس در BOSS 1 ساعت و 1 دقیقه 44 ثانیه راه اندازی و ارائه یک اقیانوس در آرنولد 57 متر 45s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction & Project Overview
-
مقدمه ای بر BOSS
Introduction to BOSS
-
محدودیت های BOSS
Limitations of BOSS
-
مایا 2017 به روز رسانی 2 و BOSS
Maya 2017 Update 2 and BOSS
کار با ویرایشگر BOSS
Working with the BOSS Editor
-
بارگیری ویرایشگر BOSS و ایجاد هندسه
Loading up the BOSS Editor and Creating Geometry
-
مروری بر رابط BOSS
Overview of the BOSS Interface
-
جایگزینی دامنه های BOSS
Replacing BOSS Domains
-
اضافه کردن تأثیرات موج
Adding Wave Influences
-
ذخیره سازی شبیه سازی BOSS
Caching BOSS Simulations
کار با Spectral Wave Solver
Working with the Spectral Wave Solver
-
ویژگی های جهانی موج طیفی
Spectral Wave Global Attributes
-
ویژگی های شبیه سازی موج طیفی
Spectral Wave Simulation Attributes
-
با استفاده از انواع موج طیفی
Using Spectral Wave Types
-
ویژگی های باد
Wind Attributes
-
ویژگی های امواج انعکاس
Reflection Waves Attributes
ایجاد یک شبیه سازی اقیانوس در BOSS
Creating an Ocean Simulation in BOSS
-
ایجاد مقیاس بزرگ مقیاس عبور
Creating the Large Scale Wave Pass
-
ایجاد Detail Wave Pass
Creating the Detail Wave Pass
-
تنظیم مقیاس متوسط و بزرگ
Adjusting the Medium and Large Scale Passes
-
ایجاد Fine Detail Pass
Creating the Fine Detail Pass
-
راه اندازی فوم
Setting up Foam
-
آماده شدن برای یک اقیانوس بینهایت
Setting up for an Infinite Ocean
-
ذخیره و صادرات اقیانوس عبور می کند
Caching and Exporting the Ocean Passes
راه اندازی و ارائه یک اقیانوس در آرنولد
Setting up and Rendering an Ocean in Arnold
-
وارد کردن حافظه پنهان و تنظیم دوربین
Importing the Caches and Setting up the Camera
-
ایجاد نورپردازی و Ocean Shader
Creating the Lighting and Ocean Shader
-
تکمیل روشنایی و سایه بان
Completing the Lighting and Shader
-
ایجاد پس زمینه
Creating the Backdrop
-
تنظیم سایه زنی جابجایی
Setting up Displacement Shading
-
ارائه اقیانوس
Rendering out the Ocean
-
ایجاد یک کامپوزیت اساسی
Creating a Basic Composite
-
تکمیل کامپوزیت
Completing the Composite
نمایش نظرات