لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش نقشه برداری برای یادگیری با Figma
Mapping to Learn with Figma
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
هنگام طراحی تجربیات دیجیتالی مبتکرانه و معنادار، نقشه برداری روشی کلیدی است که برای بررسی و تکرار مشکلات، جریان ها و چالش های پیچیده استفاده می کنیم. مفاهیم نقشه برداری را با استفاده از Figma کاوش کنید تا در مورد کاربران خود، جریانات کلیدی و مشکلات آنها و نحوه حل آنها بیشتر بدانید. مربی درو بریدول به شما معرفی می کند که چگونه می توانید از نقشه برداری UX برای سازماندهی داده های پیچیده در مجموعه ای قابل هضم و قابل درک از اطلاعات استفاده کنید. او شما را با اصول ابزارسازی با استفاده از Figma راهنمایی میکند و به نحوه ترسیم جریانها در Figma میپردازد. Drew نحوه استفاده از این نقشهها را برای شناسایی مشکلات، کشف فرصتها و توسعه استراتژیهایی برای رسیدگی به مشکلات و فرصتهایی که کشف کردهاید، پوشش میدهد. بعلاوه، او پیشنهادات عملی را برای کمک به شما ارائه می دهد تا بر اساس مطالب درسی به روش هایی بسازید که به نفع پروژه ها، تیم ها و جریان کاری شما باشد.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
قدرت نقشه برداری
The power of mapping
1. نقشه برداری در Figma
1. Mapping in Figma
سازماندهی پیچیدگی با نقشه ها
Organizing complexity with maps
اصول ابزار با استفاده از Figma
Tooling fundamentals using Figma
یادگیرنده مادام العمر که طراحی محصول را به صورت روزانه تمرین می کند
Drew Bridewell یک یادگیرنده مادام العمر است که به طور روزانه صحبت می کند و طراحی محصول را تمرین می کند.
Drew با طراحانی در سراسر جهان که به دنبال بهترین روش ها در مورد ابزارها، همکاری هستند، همکاری می کند، مشاوره می دهد و بینش های خود را به اشتراک می گذارد. و سیستم های طراحی ساختمان او در حال حاضر در فیس بوک کار می کند. او علاقه زیادی به بالا بردن ارزش طراحی و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها دارد تا هر تیمی باهوش تر، سریع تر و بهتر عمل کند. هدف او توانمندسازی طراحان از سراسر جهان برای ایجاد تجربیات دیجیتالی بهتر با ذهنیتی پیشرو، تکراری و مشارکتی است.
پیش از این، درو به عنوان یک متخصص ارشد طراحی، اولین تیم تحول طراحی را در InVision پیدا کرد. جایی که او با بیش از 200 شرکت در مورد شیوه های طراحی مشورت کرد. قبل از InVision، Drew مدیر طراحی و نقش طراح اصلی در LinkedIn بود. او در طراحی مجدد پاسخگو Lynda.com پیشگام بود.
فلسفه او القای اشتیاق و هدف در تمام عناصر زندگی اش است. او از کالج هنر و طراحی ساوانا فارغ التحصیل شد و در آنجا مدرک BFA در طراحی گرافیک گرفت و چهار سال بیسبال کالج بازی کرد.
اگر میخواهید با درو و جامعه دیگر متخصصان UX در ارتباط باشید، بررسی کنید گروه هفتگی UX عملی او را بیرون بیاورید.
نمایش نظرات