آموزش با زبان برنامه نویسی Kotlin اپلیکیشن های Spring Boot بسازید

Build Spring Boot Apps with the Kotlin Programming Language

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: ساخت اپلیکیشن های کاملا کاربردی، قوی و کارآمد با Spring Boot و زبان برنامه نویسی Kotlin ساخت اپلیکیشن های کاملا کاربردی، قوی و کارآمد با Spring Boot و زبان برنامه نویسی Kotlin دانش و مهارت های جاوا به Kotlin، به جای آموزش برنامه نویسی از ابتدا. شما باید تجربه اولیه ساخت برنامه های Spring Boot در جاوا را داشته باشید - در حالت ایده آل با ساخت یک کنترلر و اتصال به پایگاه داده با JPA آشنا خواهید بود. حتی اگر تجربه زیادی با جاوا یا Spring ندارید، می‌توانید این دوره را بگذرانید، فقط آماده باشید تا هر چیزی را که کاملاً آشنا نیست جستجو کنید!

Kotlin یک زبان برنامه نویسی برای JVM (و همچنین برای جاوا اسکریپت و کدهای بومی) است که توسط JetBrains - شرکت سازنده IntelliJ IDE ایجاد شده است. این برنامه چندین پیشرفت را در جاوا ارائه می دهد، از جمله اینکه کمتر پرمخاطب است، دارای متغیرهای تغییرناپذیر است و تقریباً همیشه از شر NullPointerException خلاص می شود. در مقایسه با سایر زبان های JVM، مانند Scala، Kotlin یک انتقال آسان برای توسعه دهندگان جاوا است و تیم Kotlin امیدوار است که در نهایت جاوا را به طور کامل جایگزین کند!

در این دوره ما یاد می گیریم که چگونه در Kotlin کدنویسی کنیم، با تمرکز ویژه بر نحوه ساخت برنامه های فول پشته Spring Boot با Kotlin.

این دوره برای توسعه دهندگان جاوا Spring Framework موجود است که می خواهند مهارت های خود را برای استفاده از Kotlin به جای (یا همچنین) جاوا ارتقا دهند.


سرفصل ها و درس ها

فصل 1 مقدمه Chapter 1 - Introduction

  • کاتلین چیست؟ What is Kotlin

  • کاتلین چیست؟ What is Kotlin

  • پیکربندی و نصب IntelliJ Configuring and installing IntelliJ

  • چگونه در حین گذراندن این دوره، پشتیبانی دریافت کنید How to get support while you're taking this course

فصل 1 مقدمه Chapter 1 - Introduction

  • پیکربندی و نصب IntelliJ Configuring and installing IntelliJ

  • چگونه در حین گذراندن این دوره، پشتیبانی دریافت کنید How to get support while you're taking this course

فصل 2 - کار با رشته ها Chapter 2 - Working with Strings

  • ایجاد یک پروژه جدید در Kotlin Creating a new project in Kotlin

  • ایجاد یک پروژه جدید در Kotlin Creating a new project in Kotlin

  • ایجاد یک پروژه Kotlin hello world - فقط برای بررسی اینکه همه چیز کار می کند Creating a Kotlin hello world project - just to check everything is working

  • ایجاد یک پروژه Kotlin hello world - فقط برای بررسی اینکه همه چیز کار می کند Creating a Kotlin hello world project - just to check everything is working

  • نحو اعلان یک متغیر - کلمات کلیدی var و val The syntax of declaring a variable - the var and val keywords

  • نحو اعلان یک متغیر - کلمات کلیدی var و val The syntax of declaring a variable - the var and val keywords

  • استنباط انواع متغیرها Inferring variable types

  • استفاده از قالب های رشته ای Using String templates

  • ایجاد یک رشته با چندین خط Creating a string with multiple lines

  • ایجاد یک رشته با چندین خط Creating a string with multiple lines

فصل 2 - کار با رشته ها Chapter 2 - Working with Strings

  • استنباط انواع متغیرها Inferring variable types

  • استفاده از قالب های رشته ای Using String templates

فصل 3 - انواع متغیرهای دیگر Chapter 3 - Other variable types

  • استفاده از نوع داده Double و تعیین انواع کلاس در Kotlin Using the Double data type, and determining class types in Kotlin

  • استفاده از نوع داده Double و تعیین انواع کلاس در Kotlin Using the Double data type, and determining class types in Kotlin

  • نوع داده Int The Int data type

  • نوع داده Int The Int data type

  • انواع داده های دیگر Other data types

  • ارسال از یک نوع داده به نوع دیگر - نسخه جاوا Casting from one data type to another - the Java version

  • انتقال از یک نوع داده به نوع دیگر - نسخه Kotlin Casting from one data type to another - the Kotlin version

  • انتقال از یک نوع داده به نوع دیگر - نسخه Kotlin Casting from one data type to another - the Kotlin version

  • بررسی فصل - آنچه در این فصل آموختیم Chapter review - what we have learned in this chapter

  • بررسی فصل - آنچه در این فصل آموختیم Chapter review - what we have learned in this chapter

فصل 3 - انواع متغیرهای دیگر Chapter 3 - Other variable types

  • انواع داده های دیگر Other data types

  • ارسال از یک نوع داده به نوع دیگر - نسخه جاوا Casting from one data type to another - the Java version

فصل 4 - متغیرهای Nullable Chapter 4 - Nullable variables

  • ایجاد متغیرهایی که می توانند حاوی مقدار null باشند Creating variables that can contain the value null

  • ایجاد متغیرهایی که می توانند حاوی مقدار null باشند Creating variables that can contain the value null

  • روش های در حال اجرا که با متغیرهای پوچ کار می کنند Running methods which work with nullable variables

  • اپراتور تهی امن The null-safe operator

  • اپراتور تهی امن The null-safe operator

  • عملگر غیر تهی ادعا شده The non-null asserted operator

  • عملگر غیر تهی ادعا شده The non-null asserted operator

  • نوع شیء هیچ چیز The nothing object type

  • نوع شیء هیچ چیز The nothing object type

فصل 4 - متغیرهای Nullable Chapter 4 - Nullable variables

  • روش های در حال اجرا که با متغیرهای پوچ کار می کنند Running methods which work with nullable variables

فصل 5 - توابع Chapter 5 - Functions

  • نحو تابع و شی واحد The function syntax, and the Unit object

  • ایجاد و فراخوانی توابع سطح بالا Creating and calling top level functions

  • ایجاد و فراخوانی توابع سطح بالا Creating and calling top level functions

  • توابع تک بیانی Single expression functions

  • توابع تک بیانی Single expression functions

  • استفاده از پارامترهای نامگذاری شده هنگام فراخوانی توابع Using named parameters when calling functions

  • استفاده از پارامترهای اختیاری در توابع Using optional parameters in functions

  • استفاده از پارامترهای اختیاری در توابع Using optional parameters in functions

  • ویژگی های پارامتر همیشه تغییر ناپذیر هستند Parameter attributes are always immutable

  • توابع درون یک تابع Functions within a function

  • توابعی که پارامتر لامبدا را می گیرند Functions that take a lambda parameter

فصل 5 - توابع Chapter 5 - Functions

  • نحو تابع و شی واحد The function syntax, and the Unit object

  • استفاده از پارامترهای نامگذاری شده هنگام فراخوانی توابع Using named parameters when calling functions

  • ویژگی های پارامتر همیشه تغییر ناپذیر هستند Parameter attributes are always immutable

  • توابع درون یک تابع Functions within a function

  • توابعی که پارامتر لامبدا را می گیرند Functions that take a lambda parameter

فصل 6 - کلاس ها Chapter 6 - Classes

  • ساختار و بسته های پروژه Project structure and packages

  • ساختار و بسته های پروژه Project structure and packages

  • اعلان کلاس و افزودن ویژگی ها The class declaration, and adding attributes

  • اعلان کلاس و افزودن ویژگی ها The class declaration, and adding attributes

  • نمونه سازی یک کلاس و دسترسی به ویژگی های کلاس Instantiating a class, and accessing the class attributes

  • نمونه سازی یک کلاس و دسترسی به ویژگی های کلاس Instantiating a class, and accessing the class attributes

  • ایجاد یک سازنده ساده Creating a simple constructor

  • ایجاد یک سازنده ساده Creating a simple constructor

  • اضافه کردن سازنده های ثانویه به یک کلاس Adding secondary constructors to a class

  • اضافه کردن سازنده های ثانویه به یک کلاس Adding secondary constructors to a class

  • طراحی کلاس جایگزین Alternative class design

  • فراگیر کننده ها و ستترها Overriding getters and setters

  • ایجاد متد دریافت متغیر ساختگی Creating a dummy variable get method

  • ایجاد متد دریافت متغیر ساختگی Creating a dummy variable get method

  • توابع در یک کلاس Functions within a class

  • توابع در یک کلاس Functions within a class

  • توابع فراگیر Overriding functions

  • توابع فراگیر Overriding functions

  • ایجاد توابع استاتیک Creating static functions

  • ایجاد توابع استاتیک Creating static functions

  • کلاس های داده Data classes

  • توابع Destructuring و ComponentN Destructuring and ComponentN functions

فصل 6 - کلاس ها Chapter 6 - Classes

  • طراحی کلاس جایگزین Alternative class design

  • فراگیر کننده ها و ستترها Overriding getters and setters

  • کلاس های داده Data classes

  • توابع Destructuring و ComponentN Destructuring and ComponentN functions

فصل 7 - تمرین عملی 1 Chapter 7 - Practical Exercise 1

  • چالش - توضیح کد جاوا The challenge - explaining the Java code

  • چالش - توضیح کد جاوا The challenge - explaining the Java code

  • راه حل Solution walkthrough

فصل 7 - تمرین عملی 1 Chapter 7 - Practical Exercise 1

  • راه حل Solution walkthrough

فصل 8 - عبارت IF و برابری شی Chapter 8 - The IF expression and object equality

  • کلمه کلیدی if به عنوان یک عبارت در کاتلین The if keyword as an expression in kotlin

  • کلمه کلیدی if به عنوان یک عبارت در کاتلین The if keyword as an expression in kotlin

  • اختصاص یک متغیر با استفاده از عبارت if Assigning a variable using an if expression

  • اختصاص یک متغیر با استفاده از عبارت if Assigning a variable using an if expression

  • تخصیص مقادیر با استفاده از if برای انجام یک بررسی بی خطر تهی Assigning values using if to do a null-safe check

  • تخصیص مقادیر با استفاده از if برای انجام یک بررسی بی خطر تهی Assigning values using if to do a null-safe check

  • اپراتور الویس The Elvis operator

  • استفاده از اپراتور الویس برای غلبه بر هشدار کامپایلر کست هوشمند چک بی خطر Using the Elvis operator to overcome null-safe check smart cast compiler warning

  • استفاده از اپراتور الویس برای غلبه بر هشدار کامپایلر کست هوشمند چک بی خطر Using the Elvis operator to overcome null-safe check smart cast compiler warning

  • تابع let The let function

  • تابع let The let function

  • برابری شی Object equality

  • برابری شی Object equality

  • بیان وقتی The when expression

  • بیان وقتی The when expression

فصل 8 - عبارت IF و برابری شی Chapter 8 - The IF expression and object equality

  • اپراتور الویس The Elvis operator

فصل 9 - محدوده ها و حلقه ها Chapter 9 - Ranges and Looping

  • حلقه while The while loop

  • حلقه while The while loop

  • استفاده از for برای حلقه زدن در یک مجموعه Using for to loop through a collection

  • استفاده از for برای حلقه زدن در یک مجموعه Using for to loop through a collection

  • تخریب ساختار با حلقه for Destructuring with a for loop

  • تخریب ساختار با حلقه for Destructuring with a for loop

  • حلقه زدن با شی Range Looping with the Range object

  • حلقه زدن با شی Range Looping with the Range object

  • ایجاد انواع مختلف محدوده Creating different types of ranges

  • ایجاد انواع مختلف محدوده Creating different types of ranges

فصل 9 - محدوده ها و حلقه ها Chapter 9 - Ranges and Looping

فصل 10 - مجموعه ها Chapter 10 - Collections

  • آرایه های قابل تغییر با انتساب متغیر تغییرناپذیر Mutable arrays with immutable variable assignments

  • ایجاد یک لیست تغییرناپذیر Creating an immutable list

  • ایجاد یک لیست قابل تغییر Creating a mutable list

  • ایجاد نقشه ها و مجموعه ها Creating maps and sets

  • ایجاد نقشه ها و مجموعه ها Creating maps and sets

  • کار با آرایه ها در کاتلین Working with Arrays in Kotlin

  • کار با آرایه ها در کاتلین Working with Arrays in Kotlin

فصل 10 - مجموعه ها Chapter 10 - Collections

  • آرایه های قابل تغییر با انتساب متغیر تغییرناپذیر Mutable arrays with immutable variable assignments

  • ایجاد یک لیست تغییرناپذیر Creating an immutable list

  • ایجاد یک لیست قابل تغییر Creating a mutable list

فصل 11 - تمرین عملی 2 Chapter 11 - Practical Exercise 2

  • چالش - توضیح الزامات The challenge - explaining the requirements

  • چالش - توضیح الزامات The challenge - explaining the requirements

  • راه حل Solution walkthrough

فصل 11 - تمرین عملی 2 Chapter 11 - Practical Exercise 2

  • راه حل Solution walkthrough

فصل 12 - استثناها و بلوک های Catch را امتحان کنید Chapter 12 - Exceptions and Try Catch Blocks

  • همه استثناها در کاتلین علامت نخورده اند All exceptions in Kotlin are unchecked

  • پرتاب استثناها Throwing exceptions

  • پرتاب استثناها Throwing exceptions

  • سعی کنید به عنوان یک بیان Try as an expression

  • سعی کنید به عنوان یک بیان Try as an expression

  • استفاده از عبارت use برای اطمینان از بسته بودن منابع همیشه Using the use expression to ensure resoruces are always closed

  • استفاده از عبارت use برای اطمینان از بسته بودن منابع همیشه Using the use expression to ensure resoruces are always closed

فصل 12 - استثناها و بلوک های Catch را امتحان کنید Chapter 12 - Exceptions and Try Catch Blocks

  • همه استثناها در کاتلین علامت نخورده اند All exceptions in Kotlin are unchecked

فصل 13 - تست Chapter 13 - Testing

  • استفاده از Junit با Kotlin Using Junit with Kotlin

  • استفاده از Junit با Kotlin Using Junit with Kotlin

  • اظهارات آزمون کاتلین The Kotlin test assertions

  • تست برای استثناها Testing for exceptions

  • تست برای استثناها Testing for exceptions

فصل 13 - تست Chapter 13 - Testing

  • اظهارات آزمون کاتلین The Kotlin test assertions

فصل 14 - رابط ها و کلاس های توسعه دهنده Chapter 14 - Interfaces and Extending classes

  • ایجاد و پیاده سازی اینترفیس ها Creating and implementing Interfaces

  • ایجاد و پیاده سازی اینترفیس ها Creating and implementing Interfaces

  • وراثت طبقاتی Class inheritance

  • وراثت طبقاتی Class inheritance

  • ارث بری از کلاس های دارای سازنده Inheriting from classes with constructors

  • ارث بری از کلاس های دارای سازنده Inheriting from classes with constructors

  • پیاده سازی چندین رابط Implementing multiple interfaces

  • پیاده سازی چندین رابط Implementing multiple interfaces

  • ایجاد استثناهای سفارشی Creating custom exceptions

  • ایجاد استثناهای سفارشی Creating custom exceptions

  • افزودن توابع به کلاس های موجود (توابع پسوند) Adding functions to existing classes (extension functions)

  • افزودن توابع به کلاس های موجود (توابع پسوند) Adding functions to existing classes (extension functions)

فصل 14 - رابط ها و کلاس های توسعه دهنده Chapter 14 - Interfaces and Extending classes

فصل 15 - قابلیت همکاری جاوا Chapter 15 - Java Interoperability

  • ارائه مقادیر به متغیرهای غیر قابل تهی Providing values to non-nullable variables

  • ارائه مقادیر به متغیرهای غیر قابل تهی Providing values to non-nullable variables

  • استفاده از کلاس های داده Using data classes

  • استفاده از کلاس های داده Using data classes

  • استفاده از لیست های تغییرناپذیر Using immutable lists

  • رسیدگی به استثنا Exception handling

  • رسیدگی به استثنا Exception handling

  • استفاده از توابع استاتیک Using static functions

  • وارد کردن یک jar Kotlin به یک پروژه جاوا Importing a Kotlin jar into a Java project

فصل 15 - قابلیت همکاری جاوا Chapter 15 - Java Interoperability

  • استفاده از لیست های تغییرناپذیر Using immutable lists

  • استفاده از توابع استاتیک Using static functions

  • وارد کردن یک jar Kotlin به یک پروژه جاوا Importing a Kotlin jar into a Java project

فصل 16 - شروع کار با بوت بهار Chapter 16 - Getting started with Spring Boot

  • ایجاد پروژه با استفاده از Spring Initializer Creating the project using the Spring Initializer

  • یک کنترلر جهان سلام A hello world controller

  • یک کنترلر جهان سلام A hello world controller

  • راه اندازی مجدد خودکار برنامه زمانی که تغییرات ایجاد می کنیم Auto restarting the application when we make changes

  • طرح کلی برنامه ای که خواهیم ساخت Outline of the application we'll be building

  • بارگذاری در نماها و ایجاد یک پشتیبان Loading in the views and creating a backing bean

  • بارگذاری در نماها و ایجاد یک پشتیبان Loading in the views and creating a backing bean

  • اتصال نما با عملکرد کنترلر Connecting the view with a controller function

  • اتصال نما با عملکرد کنترلر Connecting the view with a controller function

  • اضافه کردن خدمات به پروژه Adding services to the project

  • ارسال داده ها به یک تابع کنترلر Posting data to a controller function

  • تزریق وابستگی Dependency injection

  • همه چیز را کنار هم گذاشتن Putting everything together

  • همه چیز را کنار هم گذاشتن Putting everything together

  • بازبینی لوبیاهای پشتی Revisiting backing beans

  • بازبینی لوبیاهای پشتی Revisiting backing beans

فصل 16 - شروع کار با بوت بهار Chapter 16 - Getting started with Spring Boot

  • ایجاد پروژه با استفاده از Spring Initializer Creating the project using the Spring Initializer

  • راه اندازی مجدد خودکار برنامه زمانی که تغییرات ایجاد می کنیم Auto restarting the application when we make changes

  • طرح کلی برنامه ای که خواهیم ساخت Outline of the application we'll be building

  • اضافه کردن خدمات به پروژه Adding services to the project

  • ارسال داده ها به یک تابع کنترلر Posting data to a controller function

  • تزریق وابستگی Dependency injection

فصل 17 - برنامه ریزی تابعی Chapter 17 - Functional Programming

  • مروری بر برنامه نویسی کاربردی Functional programming overview

  • روش هایی که توابع را به عنوان پارامتر می گیرند - راه جاوا Methods that take functions as parameters - the Java way

  • روش هایی که توابع را به عنوان پارامتر می گیرند - راه جاوا Methods that take functions as parameters - the Java way

  • روش هایی که توابع را به عنوان پارامتر می گیرند - روش Kotlin Methods that take functions as parameters - the Kotlin way

  • روش هایی که توابع را به عنوان پارامتر می گیرند - روش Kotlin Methods that take functions as parameters - the Kotlin way

  • استفاده از برنامه نویسی کاربردی با لیست ها - تبدیل نقشه Using functional programming with lists - the map transformation

  • استفاده از برنامه نویسی کاربردی با لیست ها - تبدیل نقشه Using functional programming with lists - the map transformation

  • تبدیل فیلتر و FlatMap The Filter and FlatMap transformations

  • تبدیل فیلتر و FlatMap The Filter and FlatMap transformations

  • تبدیل‌های Reduce and Fold The Reduce and Fold transformations

  • کار با Maps Working with Maps

  • کار با Maps Working with Maps

فصل 17 - برنامه ریزی تابعی Chapter 17 - Functional Programming

  • مروری بر برنامه نویسی کاربردی Functional programming overview

  • تبدیل‌های Reduce and Fold The Reduce and Fold transformations

فصل 18 - شروع به کار با Hibernate Chapter 18 - Getting started with Hibernate

  • افزودن وابستگی‌های Hibernate به پروژه و ایجاد پایگاه داده Adding the Hibernate dependencies to our project and creating the database

  • افزودن وابستگی‌های Hibernate به پروژه و ایجاد پایگاه داده Adding the Hibernate dependencies to our project and creating the database

  • چالش ایجاد موجودیت ها The challenge of creating entities

  • افزودن افزونه های کامپایلر Kotlin JPA Adding in the Kotlin JPA compiler plugins

  • افزودن افزونه های کامپایلر Kotlin JPA Adding in the Kotlin JPA compiler plugins

  • داده های ماندگار در پایگاه داده ما Persisting data to our database

  • داده های ماندگار در پایگاه داده ما Persisting data to our database

فصل 18 - شروع به کار با Hibernate Chapter 18 - Getting started with Hibernate

  • چالش ایجاد موجودیت ها The challenge of creating entities

فصل 19 - تمرین عملی 3 Chapter 19 - Practical Exercise 3

  • مرحله 1 - افزودن قابلیت اجرا Step 1 - adding in the performances functionality

  • مرحله 1 - افزودن قابلیت اجرا Step 1 - adding in the performances functionality

  • راه حل Solution Walkthrough

  • نگاشت بین موجودیت ها Mappings between entities

  • ارتقاء دید Upgrading the view

  • ارتقاء دید Upgrading the view

  • مرحله 2 - اضافه کردن در فرآیند چک در دسترس بودن Step 2 - adding in the check availability process

  • مرحله 2 - اضافه کردن در فرآیند چک در دسترس بودن Step 2 - adding in the check availability process

  • راه حل Solution Walkthrough

  • مرحله 3 - اضافه کردن در فرآیند رزرو Step 3 - adding in the booking process

  • مرحله 3 - اضافه کردن در فرآیند رزرو Step 3 - adding in the booking process

  • راه حل Solution Walkthrough

فصل 19 - تمرین عملی 3 Chapter 19 - Practical Exercise 3

  • راه حل Solution Walkthrough

  • نگاشت بین موجودیت ها Mappings between entities

  • راه حل Solution Walkthrough

  • راه حل Solution Walkthrough

فصل 20 - تأمل Chapter 20 - Reflection

  • مفهوم بازتاب The concept of reflection

  • مفهوم بازتاب The concept of reflection

  • بررسی خصوصیات و عملکردهای یک کلاس Inspecting the properties and functions of a class

  • استفاده عملی برای انعکاس A practical use for reflection

فصل 20 - تأمل Chapter 20 - Reflection

  • بررسی خصوصیات و عملکردهای یک کلاس Inspecting the properties and functions of a class

  • استفاده عملی برای انعکاس A practical use for reflection

خداحافظ! Goodbye!

  • سخنرانی پاداش Bonus lecture

خداحافظ! Goodbye!

  • سخنرانی پاداش Bonus lecture

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش با زبان برنامه نویسی Kotlin اپلیکیشن های Spring Boot بسازید
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
8 hours
116
Udemy (یودمی) udemy-small
05 آبان 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
4,097
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Matt Greencroft Matt Greencroft

مدرس دوره در برنامه نویسان جفت مجازی

Virtual Pair Programmers Virtual Pair Programmers

Virtual Pair Programmers Virtual Pair Programmers

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.