در این کلاس، ما صحبت خواهیم کرد که عموماً فیکشن فلش چیست، چه چیزی می تواند در فلش فیکشن اتفاق بیفتد (همه چیز!)، و چرا این یک تمرین نوشتن عالی و همچنین خود یک فرم باورنکردنی از نوشتن است. p>
میآموزید که چگونه محدودیتهایی مانند تعداد کلمات میتوانند به شما کمک کنند تا الهام بگیرید.
به چند قطعه تخیلی فلش نگاه می کنیم: کوتاه کوتاه «زن سیزدهم» اثر لیدیا دیویس. کمی بیش از 1000 کلمه داستان دیوید فاستر والاس "تجسم کودکان سوخته"; و یکی از داستان های خودم، که برنده جایزه در مجله One Throne، "In A World Gone Mad" است.
خط بین دو نقطه (یا تفکر درون جعبه)
دو جمله زیر نقطه A و B شما خواهند بود. وظیفه شما پر کردن جای خالی است. بین این دو نقطه چه اتفاقی می افتد؟
نقطه A، اولین جمله داستان شما:
وقتی نیمه شب آمد و رفت و تمام آنچه در جاده باقی مانده بود توده ای از ...
نقطه B، آخرین جمله داستان شما:
سپیده دم با یک ترک شنیدنی شکست، کمری که از گرفتگی طولانی شبانه دراز شده بود، و همه چیز ساکن بود.
از نقطه A تا نقطه B یک خط است. یا یک دایره یک چرخش یک موج یک قسمت. یک داستان، هر طور که می خواهید آن را بیان کنید، هر طور که می خواهید با آن بازی کنید، به شرطی که اولاً مطمئن شوید که جملات آغازین و پایانی را همان طور که هستند نگه دارید، و دوم، مطمئن شوید که داستان را به همان شکل حفظ کنید. یک کل، از جمله عنوان آن، به کمتر از 1000 کلمه.
اگر می خواهید، می توانید داستان خود را آپلود کنید و ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم. همچنین میتوانید گزیدهای را آپلود کنید یا اگر احساس خجالتی میکنید، فقط درباره داستان خود صحبت کنید.
نویسنده
ایلانا مساد یک نویسنده اسرائیلی-آمریکایی است که در نیویورک زندگی می کند. آثار او در T he New Yorker، Tin House، McSweeney's، Printer's Row، Hobart، Joyland Magazine، Hypertext Magazine، Split Lip Magazine، Drafhorse Journal، Spectre و غیره ظاهر شده است. او بنیانگذار پادکستی است که شنیده شدن نویسندگان جدید، نوظهور و مبارز را کمی آسانتر میکند. می توانید متوجه شوید که او بیش از حد توییت می کند @ilanaslightly.
نمایش نظرات