لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش ZBrush: نکات و نکاتی
ZBrush: Tips and Tricks
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می خواهید هوشمندانه با ZBrush کار کنید؟ در این مجموعه هفتگی ، امانوئل هنری به جستجو در این ابزار محبوب مجسمه سازی دیجیتال می پردازد و به شما کمک می کند مجموعه مهارت های ZBrush خود را ، هر بار یک نکته ، افزایش دهید. هر قسمت یک موضوع خاص را شامل می شود ، از جمله نحوه کار با ویژگی های اصلی مانند ZRemesher و Panel Loops و همچنین نحوه استفاده از برخی از ابزارهای جدید ZBrush ، از جمله PolyGroupIt. در طول مسیر ، امانوئل همچنین بهترین روش ها را به اشتراک می گذارد و به شما کمک می کند تا شما را با گردش کار محبوب آشنا کنیم. هر یک از سه شنبه ها را برای دریافت نکته جدید تنظیم کنید.
توجه: از آنجا که این مجموعه در حال انجام است ، بینندگان گواهی پایان کار دریافت نمی کنند.
سرفصل ها و درس ها
جدید این هفته
New This Week
Zbrush 2020: View Cam
Zbrush 2020: Cam View
مقدمه
Introduction
در مورد ZBrush و کاربردهای آن بیاموزید
Learn about ZBrush and its uses
نکات و ترفندهای ZBrush
ZBrush Tips and Tricks
با UV Master شروع کنید
Get started with UV Master
نکاتی و ترفندهایی با ZRemesher
Tips and tricks with ZRemesher
در ZBrush از حلقه های پانلی استفاده کنید
Use Panel Loops in ZBrush
مرور اجمالی ابزارهای جدید ZBrush
Overview of new ZBrush tools
بلوک مجسمه سازی بهترین شیوه ها
Block sculpt best practices
آشنایی با منحنیهای الاستیک و مایع
Introduction to elastic and liquid curves
آشنایی با آرایه مش
Introduction to Array Mesh
آشنایی با نانوماش
Introduction to NanoMesh
اصول اولیه MicroMesh
MicroMesh basics
نکات را جابجا کنید
Transpose tips
آشنایی با مدل سازی BPR
Introduction to BPR modeling
با NoiseMaker صداهای جالب ایجاد کنید
Create interesting noises with NoiseMaker
با استفاده از ShadowBox از al Elegment استفاده کنید
Use alphas with ShadowBox
مدل خود را تعیین کنید
Decimate your model
گردش کار ZBrush: تجسم معماری
ZBrush workflow: Architecture visualization
گردش کار ZBrush: تجسم محصول
ZBrush workflow: Product visualization
گردش کار ZBrush: هنر مفهوم
ZBrush workflow: Concept art
بهترین روشها برای ارائه
Best practices for rendering
افزونه های GoZBrush را کاوش کنید
Explore GoZBrush plugins
تنظیمات برس پیشرفته
Advance brush settings
مواد را به زیراندازها بمالید
Apply materials to subtools
حلقه های پانل پیشرفته
Advanced Panel Loops
گردش کار مواد و ZBrush
Substance and ZBrush workflow
بررسی اجمالی مواد MatCap
MatCap materials overview
گردش کار KeyShot برای ZBrush
KeyShot workflow for ZBrush
پاس های رندر فتوشاپ
Photoshop render passes
سفارشی سازی UI
UI customization
کلیدهای میانبر و نصب برس های جدید
Hotkeys and installing new brushes
معرفی Geometry HD
Introduction to Geometry HD
مرور اجمالی ابزارهای تغییر شکل
Overview of the Deformation tools
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات