لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unity 5: 2D Pathfinding
Unity 5: 2D Pathfinding
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
بیاموزید که چگونه شخصیت ها و اشیا را از نقطه A به B با این مقدمه در یافتن مسیر در Unity 5 جابجا کنید. جسی فریمن با توضیح ساختار داده ها (نمودارها و گره ها) و الگوریتم یافتن مسیر A * شروع به کار می کند: فناوری امکان پیمایش بازی های 2 بعدی را امکان پذیر می کند. سپس او به شما نشان می دهد چگونه می توانید مسیرها را در یک نقشه 2 بعدی متصل کنید و سریعترین مسیر را بین دو نقطه پیدا کنید. شما همچنین می توانید یک نقشه آزمایشی ساده برای نشان دادن و آزمایش منطق مسیر یابی بسازید.
موضوعات شامل:
A * چیست؟ li>
افزودن کلاسها و خصوصیات گره li>
ذخیره و نمایه سازی گره های نمودار li>
ایجاد کلاس جستجو li>
عبور از گره ها li>
جستجو در گره های مجاور li>
آزمایش جستجو li>
ساختن نقشه آزمایشی li>
ایجاد و رنگ آمیزی شبکه li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
فایل های تمرینی
Exercise files
1. معرفی مقدمه
1. Pathfinding Introduction
A * چیست؟
What is A*?
راه اندازی پروژه
Setting up the project
2. کلاس گره
2. The Node Class
گره چیست؟
What is a node?
افزودن ویژگی گره
Adding the node property
3. کلاس نمودار
3. The Graph Class
نمودار چیست؟
What is a graph?
ذخیره گره
Storing the node
نمایه سازی گره ها
Indexing the nodes
آزمایش برای همسایگان
Testing for neighbors
4. کلاس جستجو
4. The Search Class
ساخت کلاس جستجو
Building the Search class
شروع جستجو
Starting the search
روش مرحله
The Step method
عبور از گره ها
Traversing the nodes
ادامه جستجو
Continuing the search
جستجو در گره های مجاور
Searching adjacent nodes
گرفتن شاخص گره
Getting the node index
5- تست جستجو
5. Testing the Search
ساخت نقشه آزمایش
Building a test map
اجرای جستجو
Running the search
ایجاد شبکه در Unity IU
Creating a grid in Unity IU
جسی فریمن رئیس بازاریابی شریک و چارچوب در آمازون و یک متخصص بازاریابی توسعه دهنده است.
جسی در این زمینه فعالیت داشته است. لبه برش توسعه تعاملی، با تمرکز بر پلتفرم های وب و موبایل، برای بیش از پانزده سال. جسی به عنوان یک متخصص در زمینه خود، برای آمازون، مایکروسافت، MLB، HBO، نیویورک جتس، فولکس واگن، تامی هیلفیگر، هوی و بسیاری دیگر کار کرده است. جسی علاوه بر توسعه، پیشینه ای در هنرهای زیبا دارد و در هنر تعاملی کامپیوتر از دانشکده هنرهای تجسمی استاد است.
نمایش نظرات