آموزش شخصیت مایا و محیط FX با Bifrost و XGen

Maya Character and Environment FX with Bifrost and XGen

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره با تاکید بر ویژگیهای اخیراً اضافه شده در سراسر مایا ، بر روی ابزار تولید و شبیه سازی مایا تمرکز خواهد داشت. هدف ایجاد یک شات ردیابی گسترده است که در اعماق باتلاق خالی از سکنه حرکت می کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017. به سفر محیط یادگیری و ایجاد شخصیت بروید. در این دوره ، Maya Character and Environment FX با Bifrost و XGen ، شما تکنیک هایی برای ساختن درختان با Paint Fx ، پر کردن زمین با XGen و ایجاد موجودی با استفاده از شبیه سازی مایع را خواهید آموخت. ابتدا ، نحوه ساختن درخت از ابتدا با Paint FX را کشف خواهید کرد. در مرحله بعدی ، نحوه استفاده از عبارات را با XGen کشف خواهید کرد. سپس ، با استفاده از شبیه سازی مایع Bifrost یک هیولای گل چکه ایجاد می کنید. سرانجام ، شما نحوه رندر مه و استفاده از سایه بان های آرنولد را خواهید آموخت. با پایان این دوره ، شما می دانید که چگونه جنگل خود را بسازید و آن را با گل و آب زنده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

بررسی اجمالی پروژه: چیزهایی از باتلاق Project Overview: The Thing from the Swamp

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی Bifrost Introduction to Bifrost

  • مقدمه ای بر Paint FX Introduction to Paint FX

  • معرفی XGen Introduction to XGen

  • ایجاد تنه درخت Establishing the Tree Trunk

  • شاخه های در حال رشد Growing Branches

  • ایجاد شاخه Creating Twigs

  • افزودن برگها Adding Leaves

  • افزودن خزه اسپانیایی Adding Spanish Moss

جمعیت مرداب Populating the Swamp

  • تبدیل PaintFX به چند ضلعی Converting PaintFX to Poylgons

  • افزودن سایه بان های آرنولد Adding Arnold Shaders

  • ارائه آرنولد سایه بان ها Rendering Arnold Shaders

  • ایجاد بایگانی های XGen Creating XGen Archives

  • جمعیت در زمین با استفاده از XGen Populating Terrain Using XGen

  • عبارات XGen XGen Expressions

ساخت یک هیولای گلی Building a Mud Monster

  • تأسیس هیولای گلی قسمت اول Establishing The Mud Monster Part I

  • تأسیس The Mud Monster Part II Establishing The Mud Monster Part II

  • ذخیره هیولای لجن Caching the Mud Monster

همه اش را بگذار کنار هم Putting It All Together

  • آب باتلاق Swamp Water

  • ایجاد جلبک Creating Algae

  • سطوح سایه زنی Shading Surfaces

  • ارائه آن همه Rendering It All

نمایش نظرات

آموزش شخصیت مایا و محیط FX با Bifrost و XGen
جزییات دوره
2h 11m
23
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Todd Palamar
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Todd Palamar Todd Palamar

تاد پالامار 23 سال در صنعت انیمیشن رایانه ای کار کرده است. کار او از سنین جوانی با انجام کارهای جلوه های ویژه سنتی در چندین فیلم مستقیم به فیلم ویدئویی آغاز شد. او بعداً از فیلم به بازی ها تبدیل شد و روی بازی های ویدیویی بیشماری کار کرد ، از جمله Sega of Japan با عنوان سکه پشت خطوط دشمن ، و همچنین Dukes of Hazzard و Trophy Buck 2 برای کنسول Sony PlayStation. تاد به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل در وینتر پارک ، فلوریدا ، انیمیشن رایانه ای تدریس کرد. در این مدت ، او به عنوان یک مربی برجسته ، افتخارات زیادی دریافت کرد. تاد در حال حاضر یک هنرمند فنی در یک شرکت بازی سازی در فلوریدا مرکزی است. او همچنین شرکت خودش ، Surrealistic Producing Effect ها را مدیریت می کند و فیلم های خودش را می سازد و توزیع می کند. تاد کتابهای زیادی نوشته است ، از جمله آنها Maya Cloth for Character (Surrealistic Producing Effect، 2008،) Maya Studio Projects: Dynamics (Sybex، 2009،) و Mastering Autodesk Maya 2015 (Sybex، 2014.) بیشتر کارهای تاد را می توانید در وب سایت شرکت او ، www.speffects.com.