آموزش یادگیری وکتور کار

Learning Vectorworks

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Vectorworks که با سابقه طولانی در توسعه قدرتمند CAD و BIM ساخته شده است ، مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که به کاربران در طراحی و ایجاد پروژه هایی با استفاده از گردش کار کارآمد کمک می کند. در این دوره با ویژگی های اصلی این نرم افزار قدرتمند آشنا شوید. هنری سانتوس از طریق رابط کاربری عبور می کند و نحوه سازماندهی فضای کار را نشان می دهد. علاوه بر این ، او با هدایت شما از طریق یک پروژه کوچک - یک طراحی جدول - رویکرد عملی برای یادگیری این بسته نرم افزاری را ارائه می دهد. وی همچنین ابزارهای پیش نویس و طراحی را پوشش می دهد ، مدل سازی اولیه 3D را بررسی می کند ، نحوه استفاده از مدیر منابع را نشان می دهد و موارد دیگر.
موضوعات شامل:
  • آشنایی با رابط کاربری
  • درک لایه های طراحی
  • استفاده از کلاسها
  • تنظیم لایه های طراحی
  • کار با ابزارهای پیش نویس و طراحی
  • دور زدن محیط سه بعدی
  • بررسی روند کار مدل سازی سه بعدی
  • استفاده از مدیر منابع
  • کار با ویوپورت
  • صادر کردن پرونده ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • وکتورهای 2017 Vectorworks 2017

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. آشنایی با UI 1. Getting to Know The UI

  • شروع شدن Getting started

  • نمای کلی رابط کاربری The user interface overview

  • فضای کاری The workspace

  • پالت ویژگی The attribute palette

  • مشاهده ناوبری View navigation

  • تجربه کاربر The user experience

2. به کارهای بردار کشیده شده است 2. Drawn to Vectorworks

  • بررسی پروژه دوره Course project overview

  • درک لایه های طراحی Understanding design layers

  • استفاده از کلاسها Utilizing classes

  • تنظیم لایه های طراحی Setting up design layers

  • وارد کردن پرونده های خارجی Importing external files

  • پیمایش با نماهای ذخیره شده Navigating with saved views

3. ابزار طراحی و طراحی 3. Drafting and Design Tools

  • بررسی اجمالی ابزارهای طراحی و طراحی Drafting and design tools overview

  • گزینه های Snapping برای طراحی شما Snapping options for your drawing

  • با استفاده از ابزارهایی برای ایجاد Using tools to create

  • ابزارهای بیشتری برای ایجاد More tools to create

  • ویرایش عناصر ترسیم شده Editing drawn elements

  • ابزار حاشیه نویسی The annotation tool

4. مدل سازی سه بعدی 4. 3D Modeling

  • بررسی اجمالی مدل سازی Modeling overview

  • در اطراف محیط 3D Getting around the 3D environment

  • مدل سازی سه بعدی اساسی Basic 3D modeling

  • ابزارهای مدل سازی سه بعدی بیشتر More 3D modeling tools

5- مدیریت منابع 5. Resource Managment

  • طرح مدیر منابع Resource manager layout

  • با استفاده از مدیر منابع Using the resource manager

  • استفاده از نمادها Utilizing symbols

  • ویرایش نمادها Editing symbols

6. جمع کردن همه اینها با هم 6. Bringing It All Together

  • طراحی اسناد و ارائه ها Design documents and presentations

  • درک لایه های ورق Understanding the sheet layers

  • کار با چشم انداز Working with viewports

  • طرح های تصویری با کارهای ارائه شده Visualizing designs with renderworks

  • تنظیم ورق ها Setting up the sheets

  • صادر کردن پرونده های شما Exporting your files

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری وکتور کار
جزییات دوره
2h 40m
36
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
76,516
- از 5
دارد
دارد
دارد
Henry Santos
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Henry Santos Henry Santos

هنری سانتوس یک طراح CAD و مشاور آزاد برای آموزش ، مدل سازی سه بعدی و انیمیشن شخصیت است. آثار وی شامل طراحی گرافیک ، تبلیغات ، عکس فیلم و آموزش شرکتی است. پیش از این ، او استاد استادی و استاد دوره های آموزش فن آوری طراحی در مدل سازی و تقلب سه بعدی ، طراحی بازی های ویدئویی ، انیمیشن شخصیت ، CAD ، BIM ، گرافیک رایانه و تجسم بود. از تخصص های وی می توان به انیمیشن شخصیت ، مدل سازی سه‌بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری ، آموزش ، کار صداگذاری ، ویرایش صدا و تولید ، داستانی داستانی ، پیش فروش ، ویرایش ویدیو و آهنگسازی اشاره کرد. هنری در کال پلی ، سن لوئیس ابیسپو ، با تمرکز پایان نامه طراحی شهری در مرکز معماری واشنگتن و اسکندریه ، در معماری تحصیل کرد. وی لیسانس معماری خود را در سال 1998 دریافت کرد. او همچنین در انیمیشن منتور به کارگردانی انیمیشن شخصیت پرداخت و در سال 2008 موفق به دریافت گواهی برای مطالعات پیشرفته در انیمیشن شخصیتها شد. هنری به عنوان یک طراح ، سازنده ، یادگیرنده و آموزگار مداوم ، در بسیاری از زمینه های مختلف از جمله انیمیشن ، هنر ، طراحی ، صدا و آموزش سعی در کشف دارد. خلاقیت سفر بی پایان او را با همراهان سفر خود ، همسر و فرزندش ، همكاران ، مشتری ها ، دانش آموزان ، معلمان و حامیان خود ، كه شامل یك سگ و یك گربه است ، می سوخت.