آموزش تکنیک های VFX: پسوند مجموعه دیجیتال

VFX Techniques: Digital Set Extension

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه یک مجموعه را با افتر افکت به صورت دیجیتالی گسترش دهید. Lee Lanier نحوه حذف یک صفحه سبز روی حیله و تزویر را با پلاگین KEYLIGHT و یک مات سفارشی luma نشان می دهد ، پس زمینه جدیدی را با اختلاف منظر مناسب ردیابی می کند ، یک مجموعه دیجیتالی را با کارهای هنری ثابت می پوشاند ، سایه هایی را ایجاد می کند و فیلم ها را دوباره روشن می کند تا یک نتیجه واقعی ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • اعمال KEYLIGHT
  • ترکیب چندین آهنگ
  • افزودن رندرهای سه بعدی به پس زمینه
  • ایجاد عمق میدان
  • بازتاب لایه ها
  • افزودن پانسمان ست
  • ایجاد سایه های افتاده
  • درجه بندی رنگ
  • روشن کردن کامپوزیت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Welcome

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Breakdown of the final composition

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Setting up the project

2. Keying فیلم های صفحه نمایش سبز 2. Keying Green-Screen Footage

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Applying the Keylight effect

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating a luma mask

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Using a track matte

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Refining the alpha matte

3. حرکت ردیابی زمینه 3. Motion Tracking the Background

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Combining multiple tracks

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding 3D renders to the background

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Parenting additional layers

4. اضافه کردن بازتاب های جعلی 4. Adding Fake Reflections

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating depth of field

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Layering background reflections

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Layering foreground reflections

5- ردیابی عناصر پیش زمینه 5. Tracking Foreground Elements

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding set dressing

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Set dressing the window

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Creating drop shadows

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Building a new window

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Adding a reversed reflection

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Determining perspective shift

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Animating a 3D layer

6. درجه بندی رنگ و روشنایی 6. Color Grading and Lighting

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Building a custom glow

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Making a glint

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Final adjustments and rendering

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Checking out the finished project

نتیجه Conclusion

  • با استفاده از پارامترهای Solve برای تنظیم دقیق داده های دوربین فیزیکی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های VFX: پسوند مجموعه دیجیتال
جزییات دوره
1h 47m
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
21,343
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Lee Lanier
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Lanier Lee Lanier

لی لانر از سال 1994 به عنوان انیمیشن حرفه ای رایانه کار کرده است. در حالی که در Buena Vista Visual Effects در Walt Disney Studios حضور داشت ، وی برای فیلم های بلند سینمایی جلوه های ویدیویی ایجاد کرد. در حالی که در PDI / DreamWorks حضور داشت ، به عنوان انیماتور ارشد در آنتز و شرک خدمت کرد. در طول راه ، لی کارگردانی مجموعه ای از فیلم های کوتاه مستقل ، انیمیشن را انجام داد که برای پخش 200+ جشنواره فیلم ، موزه ها و گالری های هنری در سرتاسر جهان ادامه یافت. آثارش در مکانهایی مانند ساندنس ، اسلمودنس ، SXSW ، جشنواره بین المللی انیمیشن اتاوا ، موزه هنرهای زیبا بوستون و موسسه اسمیتسونیان به نمایش در آمده است. لی به عنوان یک متخصص مشهور جهانی در زمینه جلوه های ویدئویی (VFX) ، چندین کتاب نرم افزاری محبوب بالا را نوشت و در مدرسه گنومون جلوه های دیداری هالیوود تدریس کرد. وی عضو انجمن اثرات ویژوال (VES) ، و مدیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه سد است.