آموزش مقدمه ای بر ساختمان های انرژی خالص صفر

Introduction to Net-Zero Energy buildings

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آغازگر ساختمان‌ها و استراتژی‌های طراحی با انرژی خالص صفر نیاز به NZEB را تعریف کنید مراحل رسیدن به اهداف NZEB را فهرست کنید. از سیاست‌های جهانی برای NZEB آگاه شوید. شما نیازی به تجربه یا دانش قبلی در مورد این موضوع ندارید. آشنایی با صنعت ساختمان سازی یا مطالعه معماری مفید خواهد بود

این دوره برای 0.5 واحد GBCI Continuation Education (CE) تأیید شده است.

ساختمان با انرژی خالص صفر یا NZEB ساختمانی است که تقاضای انرژی بسیار کاهش یافته خود را از طریق منابع تجدیدپذیر انرژی تامین می کند. به عبارت دیگر، NZEB ها وابستگی صفر به سوخت های فسیلی دارند.

از نظر معیارهای خاص، راه‌های مختلفی برای تعریف NZEB وجود دارد، مانند Site-NZEB، source-NZEB، Cost-NZEB و Emissions-NZEB. یک پروژه ممکن است NZEB خود را بر اساس اهداف تعیین شده توسط تیم تعریف کند. دستیابی به اهداف NZEB یک استراتژی کلیدی برای بخش ساختمان برای کاهش اثرات آن بر تغییرات آب و هوا و گرمایش جهانی است.

این دوره به شما درک عمیقی از تعاریف مختلف NZEB و مراحل مختلف مربوط به دستیابی به اهداف NZEB می دهد. نمونه‌های دقیق NZEB از سراسر جهان، درک شما را از این مفهوم تقویت می‌کند. در نهایت، نقشه‌های راه متفاوتی را که دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی برای ترویج NZEB ترسیم می‌کنند، درک خواهید کرد.

محتوای دوره جامع در شش ماژول سازماندهی شده است که شما را در یک تجربه یادگیری سرگرم کننده و در عین حال روشنگر درگیر می کند. در پایان دوره، شما آماده خواهید بود تا اهداف NZEB را در پروژه خود بگنجانید.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • زمینه The Context

  • تعاریف NZEB NZEB Definitions

  • بارهای حرارتی و مصرف انرژی در ساختمان ها Thermal loads and energy use in buildings

  • مراحل رسیدن به اهداف NZEB Steps to achieve NZEB goals

  • نمونه های پروژه Project Examples

  • نقشه های جاده های جهانی Global Road maps

  • آزمون ارزیابی Assessment Test

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر ساختمان های انرژی خالص صفر
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
43 mins
7
Udemy (یودمی) udemy-small
28 آبان 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
329
4.3 از 5
ندارد
دارد
دارد
EDS Global

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

EDS Global EDS Global

شرکت مشاوره پایداری

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.