آموزش آزمایشگاه اصول علوم کامپیوتر: C #

Computer Science Principles Lab: C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: C # یک زبان برنامه نویسی همه کاره است که به روش های مختلفی استفاده می شود. این برنامه به بسیاری از برنامه های Windows و .NET برای برنامه های دسک تاپ ، تبلت ، موبایل و وب قدرت می دهد. برنامه نویسان و برنامه نویسان همچنین از C # در توسعه بین پلتفرمی ، استفاده از Unity برای بازی ها و استفاده از Xamarin برای برنامه های تلفن همراه استفاده می کنند. این دوره برای نشان دادن چگونگی کاربرد و کارکرد مفاهیم برنامه نویسی جهانی به طور خاص به زبان C # طراحی شده است.

داگ وینی ، متخصص برنامه نویسی ، با به اشتراک گذاشتن تاریخچه C # کار خود را آغاز می کند تا در آن هدف و کاربردهای مفید آن را ارائه دهد. سپس او از طریق نمونه ای از کد که نحوه اجرای برنامه را با استفاده از Visual Studio IDE نشان می دهد ، قدم می گذارد. پس از گرم شدن با یک نمونه ، او در کار با مقادیر ، متغیرها ، روش ها و توابع سفارشی فرو می رود. در مرحله بعدی ، وی نحوه ضبط مقادیر ورودی توسط کاربران سایت ، مدیریت انواع متغیرهای مختلف ، ساخت آزمایشات شرطی مرکب و استفاده از حلقه های آرایه ای را نشان می دهد. در پنج فیلم آخر ، وی اصول برنامه نویسی شی گرا را شامل کلاس ها ، اشیا، و مجوزها می کند.
موضوعات شامل:
  • تاریخچه ، کاربردها و اصطلاحات سی شارپ
  • راه اندازی رایانه شخصی یا Mac
  • کار با مقادیر و متغیرها
  • استفاده از روشهایی برای تکرار اقدامات
  • سفارشی سازی توابع با پارامترها
  • مدیریت دامنه ، قوانین ، متغیرها ، مقادیر و توابع
  • گرفتن ورودی از کاربر
  • ایجاد آزمونهای شرطی
  • استفاده از حلقه ها
  • ایجاد آرایه ها برای ذخیره گروه های مقادیر
  • مجموعه ها و لیست ها
  • ایجاد کلاسها و اشیا own خود
  • تعریف مجوزها برای اعضای کلاس
  • کلاسهای طولانی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. به C # خوش آمدید 1. Welcome to C#

  • تاریخچه C # History of C#

  • چگونه از C # استفاده می شود How C# is used

  • رایانه شخصی خود را تنظیم کنید Set up your PC

  • مک خود را تنظیم کنید Set up your Mac

  • اصطلاحات را بفهمید Understand the terminology

2. تعریف اقدامات با استفاده از کد 2. Define Actions Using Code

  • با مقادیر و متغیرها کار کنید Work with values and variables

  • برای تکرار اقدامات از روشها استفاده کنید Use methods to repeat actions

  • وظایف را خراب کنید Break down tasks

  • توابع را با پارامترها سفارشی کنید Customize functions with parameters

  • متغیرها و دامنه Variables and scope

  • مقادیر را از توابع بازگردانید Return values from functions

3. اقدامات را تکرار کنید و شرایط را آزمایش کنید 3. Repeat Actions and Test for Conditions

  • ضبط ورودی از کاربر Capture input from the user

  • انواع متغیر را مدیریت کنید Manage different variable types

  • تست های شرطی ایجاد کنید Create conditional tests

  • تست های مشروط مرکب ایجاد کنید Build compound conditional tests

  • از حلقه استفاده کنید Use while loops

  • برای حلقه ها استفاده کنید Use for loops

  • برای ذخیره گروه هایی از مقادیر آرایه ایجاد کنید Create arrays to store groups of values

  • از حلقه هایی با آرایه استفاده کنید Use loops with arrays

  • مجموعه های قابل انعطاف با لیست ها Flexible collections with lists

4. مبانی برنامه نویسی شی گرا 4. Object-Oriented Programming Basics

  • همه چیز یک شیء است Everything is an object

  • همه چیز یک کلاس است Everything is a class

  • کلاس ها و اشیاء خود را بسازید Make your own classes and objects

  • مجوزها را برای اعضای کلاس تعریف کنید Define permissions for class members

  • کلاسها را گسترش دهید Extend classes

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش آزمایشگاه اصول علوم کامپیوتر: C #
جزییات دوره
2h 1m
29
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
85,702
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Doug Winnie
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Doug Winnie Doug Winnie

نویسنده ستاد اصلی ، مبلغ آموزش فناوری داگ وینی نویسنده اصلی ستاد و مبلغ آموزش فناوری در LinkedIn است.

تمرکز وی به عنوان یک مربی در علوم کامپیوتر ، مباحث برنامه نویسی مبتدی و زمینه های مرتبط با فناوری است. در LinkedIn ، Lynda.com ، Adobe و بسیاری از شرکت های دیگر ، داگ تلاش کرده است تا از طریق آموزش ، مدیریت محصول و توسعه تعاملی به توسعه دهندگان و طراحان کمک کند. داگ دو بار برای پروژه های تعاملی Industrial Light and Magic نامزد دریافت جایزه های وببی شده است و چندین مقاله برای آموزش نحوه کدگذاری به مبتدیان نوشته است.

وقتی داگ در حال آموزش برنامه نویسی و فن آوری نیست ، او یک بازیگر مشتاق است ، توسعه دهنده برنامه و وزنه بردار ، و هاکی و لاکراس بازی می کند. داگ در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا زندگی می کند. از طریق sfdesigner در توییتر می توان با او تماس گرفت ، linkedin.com/in/sfdesigner در LinkedIn و در وب سایت وی در www.dougwinnie.com .