آموزش مایا 2013: 3 تکنیک مدل سازی NURBS

Maya 2013 Essential Training: 3 NURBS Modeling Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: NURBS ، یا خطوط پایه منطقی غیر یکنواخت ، بخشی از یک استراتژی مدل سازی گرافیک سه بعدی است که برای تولید منحنی ها و سطوحی استفاده می شود که هموارتر از چند ضلعی ها امکان پذیر نیست. تکنیک های مدل سازی NURBS معرفی کاملی از این مجموعه ابزار مدل سازی را ارائه می دهد. این دوره تئوری اساسی NURBS را توضیح می دهد ، شروع با NURBS بدوی و مجسمه سازی سطوح ، و سپس از طریق ابزارهای مدل سازی (Trim ، Stitch ، Project و موارد دیگر) که برای پالایش مدل های NURBS در مایا استفاده می شود. نویسنده George Maestri همچنین تکنیک های استفاده از ایزوپارم درج برای افزودن جزئیات ، ایجاد قوس و متن ، تبدیل NURBS به چند ضلعی را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • ایجاد موارد اولیه NURBS
  • دستکاری سطوح و منحنی های NURBS
  • جدا كردن سطوح NURBS
  • ایجاد منحنی های Bezier ، کمان ها و متن
  • باز و بسته شدن منحنی های NURBS
  • تکثیر منحنی ها
  • کار با دستورات Resolve ، Loft ، Extrude و Planar
  • ایجاد منحنی در یک سطح
  • اصلاح سطوح
  • کار با NURBS Booleans

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مدل سازی با NURBS اولیه 1. Modeling with NURBS Primitives

  • معرفی مدل سازی NURBS Introducing NURBS modeling

  • ایجاد NURBS اولیه Creating NURBS primitives

  • دستکاری سطوح NURBS Manipulating NURBS surfaces

  • با استفاده از ابزار Surface Editing Using the Surface Editing tool

  • مدل سازی یک زیردریایی: بدن Modeling a submarine: the body

  • افزودن جزئیات با استفاده از Insert Isoparms Adding detail using Insert Isoparms

  • جدا کردن سطوح NURBS Detaching NURBS surfaces

  • سطوح مجسمه سازی Sculpting surfaces

2. کار با منحنی های NURBS 2. Working with NURBS Curves

  • با استفاده از ابزار منحنی NURBS Using the NURBS curve tools

  • ایجاد منحنی های بزیر Creating Bezier curves

  • ایجاد قوس Creating arcs

  • ایجاد متن Creating text

  • دستکاری NURBS منحنی Manipulating NURBS curves

  • منحنی های NURBS تصفیه شده Refining NURBS curves

  • منحنی های NURBS را باز و بسته کنید Opening and closing NURBS curves

  • تکثیر منحنی های NURBS Duplicating NURBS curves

3. ایجاد سطوح NURBS از منحنی ها 3. Creating NURBS Surfaces from Curves

  • با استفاده از NURBS Revolve Using NURBS Revolve

  • با استفاده از NURBS Loft Using NURBS Loft

  • با استفاده از NURBS Extrude Using NURBS Extrude

  • با استفاده از NURBS مسطح Using NURBS Planar

4- اصلاح مدلهای NURBS 4. Refining NURBS Models

  • باز و بسته شدن سطوح Opening and closing surfaces

  • ایجاد منحنی روی یک سطح Creating curves on a surface

  • ایجاد منحنی روی سطوح Projecting curves on surfaces

  • پیرایش سطوح NURBS Trimming NURBS surfaces

  • همکاری با NURBS Booleans Working with NURBS Booleans

  • دوخت سطوح NURBS Stitching NURBS surfaces

  • تبدیل NURBS به چند ضلعی Converting NURBS to polygons

نتیجه Conclusion

  • خداحافظ Goodbye

نمایش نظرات

آموزش مایا 2013: 3 تکنیک مدل سازی NURBS
جزییات دوره
2h 18m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
68,454
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.