لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max 2016 ویژگی های جدید
3ds Max 2016 New Features
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max 2016 وارد شد. در این دوره ، آرون اف. راس قابلیت استفاده ، قابلیت همکاری و پیشرفت های فیلمبرداری را پوشش می دهد که باعث می شود این یک نسخه مهیج برای هنرمندان 3D و انیماتورها باشد. وی کار با الگوهای شروع ، وارد کردن و صادرات داده های Alembic و هموار سازی مش را با OpenSubdiv ، اما همچنین ویژگی های جدید دوربین مانند دوربین فیزیکی ، که می تواند از قرار گرفتن در معرض ، عمق میدان ، تاری حرکت و اصلاح چشم انداز tilt-shift از یک دوربین در دنیای واقعی ، و Camera Sequencer ، که به انیماتورها امکان می دهد تا بین دوربین ها و کلیپ ها را بدون تخریب برش دهند. تماشا کنید تا بدانید چگونه این پیشرفت ها را در گردش کار سه بعدی خود بگنجانید.
موضوعات شامل:
انتخاب فضای کاری li>
ایجاد الگوها li>
واردات و صادرات مدلها li>
هموار سازی مش با OpenSubdiv
ایجاد دوربین فیزیکی li>
ارائه اثرات بوکه و تاری تاری
استفاده از تنظیم کننده دوربین li>
کار با مجموعه های حالت li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. رابط و قالب
1. Interface and Templates
انتخاب یک فضای کاری
Choosing a workspace
انتخاب الگوی راه اندازی
Choosing a startup template
ایجاد قالب
Creating templates
انتخاب های برجسته / پیش نمایش
Selection/preview highlights
پیمایش در Explorer Scene
Navigating the Scene Explorer
2. مدل سازی
2. Modeling
وارد کردن از Revit و SketchUp
Importing from Revit and SketchUp
وارد کردن داده های Alembic
Importing Alembic data
صادرات داده Alembic
Exporting Alembic data
صاف کردن مش با OpenSubdiv
Mesh smoothing with OpenSubdiv
3. دوربین بدنی
3. Physical Camera
ایجاد یک دوربین فیزیکی
Creating a physical camera
تنظیم اندازه سنسور و فاصله کانونی
Setting sensor size and focal length
تنظیم کنترل نوردهی محیطی
Adjusting the Environment Exposure Control
تنظیم قرار گرفتن در معرض دستی
Setting manual exposure
ارائه اثرات بوکه (عمق میدان)
Rendering bokeh (depth of field) effects
تصحیح شیب / تغییر چشم انداز
Correcting perspective tilt/shift
تار شدن حرکت
Rendering motion blur
4. دنباله دوربین
4. Camera Sequencer
درک مجموعه های ایالتی
Understanding state sets
با استفاده از Sequencer دوربین
Using the Camera Sequencer
ضبط تغییرات در ایالات
Recording changes to states
ایالات حاکم با لانه سازی
Overriding states with nesting
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات