آموزش مبانی انیمیشن: اشاره

Animation Foundations: Gesture

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: چه چیزی باعث ایجاد یک شخصیت متحرک عالی می شود؟ یکی از م keyلفه های اصلی اشاره است. حرکات نحوه بیان ایده ها یا احساسات از طریق بدن است. ایجاد حرکات طبیعی باعث می شود شخصیت های ما باورپذیر باشند. اندرو گوردون ، انیماتور کارگردان ، که هم اکنون در Pixar است ، ما را با اصول حرکت در انیمیشن ، از حرکات دست و صورت گرفته تا ژست های کل بدن ، پیش می برد. او نشان می دهد که چگونه مواد مرجع را در خود بگنجانید ، بدنی اضافه کنید و از کلیشه ها پرهیز کنید. در فصل 2 ، او به شما کمک می کند تا به صحنه های متحرک خود رنگ لاک اضافه کنید ، و ژست ها را تمیزتر کنید و تعامل شخصیت با محیط خود را به حداکثر برسانید. به علاوه ، برای تمرین مهارت های بازیگری و مشاهده خود ، دو چالش در نظر بگیرید. این دوره از نظر نرم افزاری خنثی است و شامل فیلم های مرجع بازیگران و نمونه هایی از فیلم های معروف و همچنین کلیپ هایی است که فقط برای کلاس ساخته شده اند.
موضوعات شامل:
  • حرکات چیست؟
  • حرکات کلیشه ای و گویا
  • استفاده از مرجع حرکات
  • ژست گرفتن با سایر اعضای بدن
  • لهستانی حرکات
  • حرکات صورت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. درک حرکات 1. Understanding Gestures

  • حرکات چیست؟ What are gestures?

  • چگونه انیماتورها از حرکات استفاده می کنند How animators use gestures

  • حرکات کلیشه Cliché gestures

  • حرکات مصور Illustrative gestures

  • حرکات دست Hand gestures

  • حرکات صورت Facial gestures

  • الگوهای بازیگری Acting patterns

  • ارجاع به حرکات Reference for gestures

  • قصد حرکات Intent of gestures

  • حاملگی بیش از حد Over-gesticulation

  • حرکات ظریف Subtle gestures

  • حرکات با سایر اعضای بدن Gestures with other body parts

  • هنگامی که نه به ژست When not to gesture

  • چالش: حرکات در مقابل هیچ حرکاتی Challenge: Gestures vs. no gestures

2. لهستانی حرکات 2. The Polish of Gestures

  • صاف کردن یک ژست Polishing a gesture

  • کار کردن روی حرکات Spline work on gestures

  • وزن و وزن بدن اندام Weight and physicality of a limb

  • چالش: تلفن با حرکات Challenge: Telephone with gestures

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی انیمیشن: اشاره
جزییات دوره
1h 19m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
29,336
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Andrew Gordon
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andrew Gordon Andrew Gordon

اندرو گوردون در سال 1997 به پیکسار پیوست. وی بیش از 20 سال است که شخصیت های حرفه ای را به صورت حرفه ای متحرک می کند. در استودیوی انیمیشن Pixar ، او به عنوان انیمیشن در فیلم های Bug A Life ، Toy Story 2 و Toy Story 3 ، Monster's Inc. ، Finding Nemo ، The Incredibles و Ratatouille کار کرد. شخصیت هایی که او روی آن کار کرده است شامل مایک وازوفسکی از Monsters، Inc.، Gill from Finding Nemo و Edna Mode طراح لباس در The Incredibles است. او سرپرست انیماتور جوایز آکادمی بود - نامزد کوتاه Presto ، و کارگردانی انیمیشن در دانشگاه Monsters و ویژه ویژه تلویزیونی اخیر "داستان اسباب بازی که زمان فراموش کرد". او به تازگی کارگردانی نقاطی را برای The Good Dinosaur به پایان رسانده است و هم اکنون در Finding Dory در حال ساخت انیمیشن است. او در انیمیشن در ونکوور ، سی سی ، کانادا و نیوجرسی تحصیل کرد و پیش از کار در پیکسار ، در وارنر کلاسیک کار کرد. وی به دلیل فعالیتش در یافتن نمو ، در یک تصویر متحرک متحرک از انیمیشن شخصیت های برجسته دریافت شد. اندرو همچنین خالق بسیاری از فضاهای مخفی در پیکسار مانند Love Lounge و Lucky 7 است. اندرو از سال 2000 به تدریس انیمیشن پرداخته و چهار بار به کارآموزی انیمیشن Pixar کمک کرده است. او در سراسر جهان سخنرانی کرده است. وی در حال حاضر مدیر برنامه انیمیشن هالیوود برای آکادمی یک است. وی یکی از بنیانگذاران پزشکان Spline ، وبلاگ و پادکست وب است که به آموزش انیمیشن اختصاص داده شده است. اندرو به همراه همسر و دو فرزندش در خلیج آسان زندگی می کند.