آموزش راهنمای کامل مایا 2023

Complete Guide to Maya 2023

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا می خواهید در مورد دنیای سه بعدی بیاموزید؟ آیا دوست دارید محیط ها، شخصیت ها را بسازید و داستان های خود را تعریف کنید؟ آیا دوست دارید همه اینها را در یک کلاس یاد بگیرید؟ اگر چنین است، من از شما به راهنمای کامل Maya 2023 خوش آمدید: بیاموزید که برای فیلم‌های کوتاه خود عکس‌های انیمیشن کامل بسازید.

چرا باید از من یاد بگیرید:

اسم من آبراهام لیل است. من 11 سال تجربه در این صنعت دارم و در طول این کلاس مربی شما خواهم بود.
در این کلاس فوق العاده شما را در دنیای هیجان انگیز انیمیشن سه بعدی راهنمایی خواهم کرد. ابتدا به اصول اولیه مایا مانند رابط کاربری و گردش کار اولیه می پردازیم. سپس کار روی یک انیمیشن 15 ثانیه ای را شروع می کنیم و همه چیز را از 0 انجام می دهیم. این یک کلاس فوق‌العاده کامل است که می‌توانید آن را دنبال کنید و انیمیشن خود را بسازید.

مزایا: تا پایان این کلاس،

  • شما می‌توانید دارایی‌ها را در Maya مدل‌سازی، بافت و رندر کنید

  • اشیاء ساده را متحرک سازی و تنظیم کنید

  • انیمیشن‌ها و داستان‌هایی با ظاهر سینمایی ایجاد کنید

چه چیزی یاد خواهم گرفت:

  • رابط مایا

  • مدل سازی

  • تکسچرینگ

  • تقلب

  • انیمیشن

  • در حال ارائه

  • پست تولید

آیا این کلاس برای من مناسب است:

این کلاس برای دانش‌آموزان سطح مبتدی است که سفر سه بعدی خود را شروع می‌کنند، اما حتی دانش‌آموزان با تجربه نیز می‌توانند اطلاعات مفید زیادی را از پروژه اصلی ما دریافت کنند

چه چیزهایی باید برای کلاس بدانم یا داشته باشم:

در پایان از Maya 2023، Substance Painter و کمی After Effects استفاده خواهیم کرد. مطمئن شوید که همه نرم افزارها نصب و به روز شده اند.

اکنون به من بپیوندید:

به من بپیوندید و یک هنرمند سه بعدی عالی شوید.

فایلهای پروژه کلاس

پروژه کلاس: یک شخصیت روبات و یک صحنه BG بسازید

1. یک مدل ربات، بافت و رندر آن را در یک صحنه BG

بسازید

2. حداقل 3 تصویر را به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید

توجه: می توانید همان صحنه و شخصیتی را که ما در کلاس ایجاد کرده ایم بسازید یا می توانید طرح خود را انتخاب کنید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • Xgen Xgen

  • مولد مواد Substance Generators

  • مبانی تقلب Rigging Basics

  • جلوه های دوربین و پست Camera and Post Effects

  • نور سینمایی Cinematic Light

  • قاب تتریس Tetris Frame

  • عملکرد آینه Mirror Function

  • راه اندازی لامپ Lamp Setup

  • اجزاء Components

  • انتخاب نرم Soft Selection

  • توپولوژی Topology

  • انیمیشن پاکسازی Animation Clean Up

  • وصل مواد Substance Plug In

  • ماده UDIMS UDIMS Substance

  • گره هایپرشاید Hypershade Nodes

  • مبانی رندرینگ Rendering Basics

  • توپولوژی درهم تنیده Interlocking Topology

  • مدل سازی جدول Table Modelling

  • تنه شخصیت Character Torso

  • مقدمه ای بر سه بعدی Introduction to 3D

  • بافت تلویزیون TV Texture

  • مقدمه ای بر Substance Painter Introduction to Substance Painter

  • مفاصل و پوست Joints and Skin

  • مجوز نهایی انیمیشن Final Animation Pass

  • بافت های PBR PBR Textures

  • بافت جدول Table Textures

  • محدودیت ها Constraints

  • سر شخصیت Character Head

  • اصول انیمیشن Principles of Animation

  • لوازم جانبی سر Head Accessories

  • ربات لگ ریگ Robot Leg Rig

  • افزودن صدا Adding Audio

  • برج جنگا Jenga Tower

  • راه اندازی نهایی UDIMS UDIMS Final Setup

  • پاهای شخصیت Character Legs

  • منحنی ها Curves

  • کلمات پایانی Closing Words

  • ویژه تکراری Duplicate Special

  • راه اندازی پروژه Project Setup

  • دکل بازوی ربات Robot Arm Rig

  • نقشه های UV UV Maps

  • مدل سازی لامپ Lamp Modelling

  • کنترلرهای پا Foot Controllers

  • فرآیند UV UV Process

  • جابه جایی Displacement

  • سیستم پویا Dynamic System

  • صادرات Exporting

  • شخصیت پشت Character Back

  • بلوک در صحنه ما Block In our Scene

  • هندسه های چندگانه Multiple Geometries

  • پاییز پویا Dynamic Fall

  • بافت دیوار Wall Textures

  • دکل آنتن ربات Robot Antenna Rig

  • کاراکتر UDIMS Character UDIMS

  • تنظیم کاراکتر Character Setup

  • UDIMS Texturing UDIMS Texturing

  • پوزهای کلیدی Key Poses

  • خط لوله تولید Production Pipeline

  • ارجاع دادن به فایل ها Referencing Files

  • مقدمه Introduction

  • ربات دکل نیم تنه Robot Torso Rig

  • مدل سازی کاکتوس Cactus Modelling

  • اصول اولیه افترافکت After Effect Basics

  • Thru و Overlap را دنبال کنید Follow Thru and Overlap

  • ابزار مجسمه سازی Sculpting Tools

  • هواپیماهای تصویری Image Planes

  • پراکندگی زیر سطحی Subsurface Scattering

  • راه اندازی اتاق Room Setup

  • اشعه ماوراء بنفش با کاراکتر Character UVs

  • مواد Materials

  • بازوهای شخصیت Character Arms

  • بافت های پف دار Puffs Textures

  • وزنه های پوست را رنگ کنید Paint Skin Weights

  • ایجاد کنترلر Controller Creation

  • پاک کردن شخصیت Character Clean Up

  • مبلمان تلویزیون TV Furniture

  • پوست پا Leg Skinning

  • صفحات تصویر پرسپکتیو Perspective Image Planes

  • رندر دسته ای Batch Render

  • بدوی ها و دگرگونی ها Primitives and Transforms

  • شمارش معکوس نهایی The Final Countdown

  • مواد رویه ای Procedural Materials

نمایش نظرات

آموزش راهنمای کامل مایا 2023
جزییات دوره
17h 59m
82
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
254
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید