آموزش ساخت محیط های سبک در Blender & UE5

Learn to Make Stylised Environments in Blender & UE5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

آیا می‌خواهید نحوه ایجاد محیط‌های سبک برای فیلم‌ها و بازی‌ها را بیاموزید؟

سپس من شما را به کلاس "آموزش ساختن محیط های سبک در Blender UE5" خود را خوش آمد می گویم.

درباره من:

اسم من آرش عارف است. من یک هنرمند و مربی سه بعدی هستم، علاقه مند به بازی و بازی های آموزشی، به ویژه هنر محیطی و نورپردازی هستم. من شاگردان شاد زیادی داشته ام. بنابراین اگر می خواهید یکی از آنها باشید، در این سفر به من بپیوندید.

در پایان این کلاس، شما قادر خواهید بود:

  • یک محیط کاملاً سبک را از ابتدا تا انتها برنامه ریزی و اجرا کنید.

  • از نرم افزارهای مختلف مانند مخلوط کن، Zbrush، Substance 3d Designer، Substance 3D Painter و Unreal Engine 5 استفاده کنید.

  • با انجام یک پاس نورپردازی در UE5، یک محیط نیمه واقعی را به یک محیط سبک تبدیل کنید.

آنچه خواهید آموخت:

  • با یادگیری نحوه اغراق کردن، یک نتیجه سبک ایجاد کنید.

  • پردازش محیط های سبک شده.

  • ایجاد مواد سبک.

  • نحوه استفاده مجدد از موارد، برای صرفه جویی در زمان در تولید

  • ایجاد کیت برای اهداف بسیار

  • ایجاد شاخ و برگ سبک

این کلاس برای چه کسانی است؟

  • من این کلاس را برای دانش‌آموزان و هنرمندان سطح مبتدی طراحی کرده‌ام که می‌خواهند هنر محیطی را برای فیلم‌های کارتونی سه‌بعدی مدل‌سازی کنند.

چه کسی دانش آموز ایده آل برای این کلاس نیست؟

این کلاس برای مبتدیان Blender مطلق طراحی نشده است.

الزامات یا پیش نیازهای شرکت در این کلاس چیست؟

  • من از شما انتظار دارم که نوعی تجربه اولیه هنر محیطی داشته باشید.

  • شما باید نرم افزارهای ذکر شده را روی رایانه خود نصب کنید.

اکنون به من بپیوندید:

پس اگر می‌خواهید محیط‌های سبکی برای فیلم‌ها و بازی‌ها بسازید، اکنون به من بپیوندید و مهارت‌های خود را به سطح بالاتری ببرید.

پروژه کلاس: ایجاد یک محیط سبک

مرحله 01: مفهومی را از اینترنت دریافت کنید یا مفهوم خود را ترسیم کنید.

مرحله 02: مدل و بافت با استفاده از Blender and Substance painter.

مرحله 03: آن را در Unreal Engine رندر کنید.

مرحله 04: تصویر رندر را در اینجا به عنوان پروژه کلاس آپلود کنید.

خوشحال خواهم شد که به کار شما نگاه کنم و بازخورد خود را ارائه دهم، متشکرم.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بافت و تست پارچه Texturing And Testing Cloth

  • کیت باش کیت میوه Kitbash The Fruit Kit

  • باز کردن کیت چوب Unwrapping The Wood Kit

  • بافت کیت میوه Texturing The Fruit Kit

  • بلوک روشنایی تلطیف شده Stylized Lighting Blockout

  • دیوار سنگی کاشی کاری پلی بالا High Poly Tiling Stone Wall

  • پخت سنگفرش Baking The Cobblestones

  • رفع مشکلات و بهبودها Fixing Issues And Improvements

  • مجسمه سازی و صادرات نهایی Final Sculpt And Export

  • تلطیف شده در مقابل واقع گرایانه Stylized Vs Realistic

  • کیتباش بشکه های چوبی Kitbash The Wooden Barrels

  • تکمیل زونا اتاق زیر شیروانی Finishing Attic Shingles

  • مواد خزه Moss Material

  • شکل پایه میوه ها Fruits Base Shape

  • بلوک کیت چوبی Wood Kit Blockout

  • نقشه راه برای پروژه Road Map For The Project

  • نهایی کردن مواد اصلی Finalizing Master Material

  • تنظیم صحنه غیر واقعی Unreal Scene Setup

  • مسدود کردن کیت بشکه Barrels Kit Blockout

  • معرفی Introduction

  • مجسمه سازی زونا زیر شیروانی Attic Shingles Sculpt

  • مجسمه سازی کیت شاخ و برگ Sculpting The Foliage Kit

  • ارتفاع مواد گچ Plaster Material Height

  • ماژول های پنجره کیتباش Window Modules Kitbash

  • اولین پاس مجسمه سازی First Sculpting Pass

  • اتمام Blockout Finishing The Blockout

  • رنگ اصلی سنگفرش Cobblestone Primary Color

  • مسدود کردن کیت شاخ و برگ Foliage Kit Blockout

  • Ue5 Master Material Ue5 Master Material

  • بافت کیت شاخ و برگ Texturing The Foliage Kit

  • مش کاشی بسازید Make Meshes Tile

  • سنگفرش و زبراش Cobblestones And Zbrush

  • بافت سنگفرش در Sp Texturing Cobblestone In Sp

  • کیت بشکه های تکمیلی Finishing Barrels Kit

  • اتمام Uvs مدولار Finishing The Modular Uvs

  • شاخ و برگ کیتباش و پخت Foliage Kitbash And Bake

  • پخت سنگفرش در Sp Baking Cobblestones In Sp

  • بازی آماده چمن و پیچک Game Ready Grass And Ivy

  • ماژولاریت نهایی Finishing Modularity

  • رنگ مواد گچ Plaster Material Color

  • تکمیل ماژول های کیتباش Finishing Kitbash Modules

  • متشکرم Thank You

  • بازی Ready Low Poly Flowers Game Ready Low Poly Flowers

  • بافت کیت بشکه Texturing The Barrel Kit

  • شروع Blockout Starting The Blockout

  • گذر دوم مجسمه چوبی Second Pass Of Wood Sculpt

  • شبیه سازی پارچه در بلندر Cloth Simulation In Blender

  • فایل های پروژه را دانلود کنید Downlod Project Files

  • نورپردازی و رندرینگ Lighting And Rendering

  • مجسمه سازی میوه ها در Zbrush Sculpting Fruits In Zbrush

  • بافت کیت چوب Texturing The Wood Kit

  • اتمام سنگفرش Finishing Cobblestones

  • تست سنگفرش در Ue5 Testing Cobblestone In Ue5

  • مجسمه بشکه سطح اول First Level Barrel Sculpt

  • مجسمه نهایی بشکه Final Barrel Sculpt

  • بلوک اتاق زیر شیروانی Attic Blockout

نمایش نظرات

آموزش ساخت محیط های سبک در Blender & UE5
جزییات دوره
1d 2h 46m
56
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
121
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید