آموزش ارائه سریع تجسمهای معماری در مایا و ماکسول رندر

Quickly Rendering Architectural Visualizations in Maya and Maxwell Render

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما چندین مرحله از آماده سازی هندسه برای ارائه را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Maxwell 2.6. در این آموزش ، ما چندین مرحله آماده سازی هندسه برای ارائه را پوشش خواهیم داد. ما UV ، مواد ، بافت و همچنین مجموعه ای از منابع نور را تنظیم خواهیم کرد. برخی تنظیمات دوربین را می توان مشاهده کرد تا تصویر ما برای سبک تجسم معماری مناسب تر باشد. ما دو صحنه برای محیط های شبانه و روزانه تنظیم خواهیم کرد. در پایان ، شما یک پایه محکم برای تجسم معماری خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012 ، ماکسول 2.6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ارائه سریع تجسمهای معماری در مایا و ماکسول رندر Quickly Rendering Architectural Visualizations in Maya and Maxwell Render

  • کاوش در صحنه و تنظیمات Exploring the Scene and Setting Up

  • تنظیم شناسه های مواد Setting up Material Identifiers

  • تنظیم هندسه در ماکسول Adjusting Geometry in Maxwell

  • ادامه با طراحی متریال Continuing with Material Design

  • تنظیم Multilight ما Setting up Our Multilight

  • ترکیبات و تنظیمات دوربین Camera Compositions and Settings

  • صحنه شب و نتیجه گیری Night Scene and Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ارائه سریع تجسمهای معماری در مایا و ماکسول رندر
جزییات دوره
1h 59m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanislav Poritskiy Stanislav Poritskiy

Stas Poritskiy یک هنرمند با استعداد CG است که به عنوان مدیر فنی در استودیوی Hemogoblin در پروژه "L5" کار می کند. از توانایی های وی می توان به طراحی سیستم های تحویل خط لوله که برای تولید هنرهای بازی و فیلم استفاده می شود ، ارائه تصاویر در سطح تجاری و جلوه های بصری استفاده کرد. در یک محیط تولید ، Stas از مایا ، 3D Studio Max ، Realflow ، MEL و C ++ استفاده می کند تا به درستی از تمام منابع موجود استفاده کند و تیم را دقیقاً هماهنگ کند تا خواسته های پروژه را برآورده کند. خارج از زندگی استودیویی ، استاس در آکادمی بین المللی طراحی و فناوری تدریس می کند ، و همچنین در پروژه های مستقل کار می کند.