لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
Unity 5: آموزش 3D
Unity 5: 3D Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Unity یکی از محبوب ترین موتورهای بازی برای بازی های موبایل و دسک تاپ و شبیه سازی در زمان واقعی است. در این دوره ، نویسنده Adam Crespi تکنیک های مورد استفاده در توسعه بازی Unity را مرور می کند و اصول طراحی سطح ، روشنایی با موتور Enlighten ، مواد و انیمیشن را معرفی می کند. ابتدا بیاموزید که چگونه مدل ها و بافت ها را از برنامه هایی مانند 3ds Max و Maya وارد کنید ، اشیا game بازی را تنظیم کنید ، مواد را به کار ببرید و انیمیشن را به زندگی اضافه کنید. سپس آدام نحوه اجرای نورپردازی واقع بینانه ، و افزودن جلوه های نهایی مانند ذرات ، جلوه ها و صدا را بررسی می کند. نتیجه نهایی یک بازی نمونه با محیطی سرسبز ، اشیا fully کاملاً متحرک و چند گیم پلی تعاملی اساسی است.
موضوعات شامل:
راه اندازی پروژه li>
ایجاد کنترل کننده پخش li>
وارد کردن دارایی ها ، از جمله مدل ها ، صدا و بافت li>
ایجاد برخورد کننده ها li>
ایجاد پیش ساخته li>
استفاده از مواد li>
ایجاد انیمیشن li>
طراحی یک سطح بازی اساسی li>
روشن سازی سطح li>
ایجاد سیستم های ذرات li>
افزودن صدا li>
ساخت بازی برای استقرار دسک تاپ یا موبایل li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید بدانید
What you should know
فایل های تمرینی
Exercise files
1. تنظیم پروژه
1. Setting Up the Project
تنظیم نمای کلی پروژه
Setting up the project overview
وارد کردن بسته های استاندارد
Importing standard packages
ایجاد کنترلر پخش کننده
Creating a player controller
وضوح وضوح و کیفیت را تنظیم کنید
Setting the resolution and quality
2. واردات و مدیریت دارایی ها
2. Importing and Managing Assets
وارد کردن مش
Importing meshes
واردات بافت
Importing textures
وارد کردن انیمیشن
Importing animation
وارد کردن صوتی
Importing audio
مدلهای صادرات از 3ds Max
Exporting models from 3ds Max
مدلهای صادراتی از مایا
Exporting models from Maya
3. تنظیم Colliders و ایجاد Preabs
3. Setting Colliders and Creating Prefabs
ایجاد واسطه در هندسه
Generating colliders on geometry
بکارگیری و بهینه سازی برخورداران
Applying and optimizing colliders
ایجاد یک prefab
Creating a prefab
ایجاد و استفاده از برخورد دهنده مش سفارشی
Creating and applying a custom mesh collider
هندسه را به روز کنید
Updating geometry in a prefab
افزودن فیزیک به اشیاء بازی
Adding physics to game objects
افزودن کلیپ های صوتی به یک prefab
Adding audio clips to a prefab
4- استفاده از مواد
4. Applying Materials
ساخت و سازماندهی مواد جدید
Creating and organizing new materials
استفاده از نقشه های کامپوزیت برای صافی و ارتفاع
Using composite maps for smoothness and height
تنظیم خواص فلزی و نرمی
Adjusting metallic and smoothness properties
ایجاد نقشه های عادی از مقیاس خاکستری
Creating normal maps from grayscale
5- ایجاد و اجرای انیمیشن
5. Creating and Implementing Animation
بخش بندی انیمیشن وارد شده در کلیپ ها
Segmenting imported animation into clips
دسترسی به انیمیشن با استفاده از Mecanim
Accessing animation using Mecanim
ایجاد وقایع محور در Mecanim
Creating event-driven transitions in Mecanim
با استفاده از اسکریپت ها در Mecanim
Using scripts in Mecanim
متحرک کردن یک شی در وحدت
Animating an object in Unity
تنظیم انیمیشن در ویرایشگر Curve
Adjusting animation in the Curve Editor
با استفاده از Dope Sheet برای مقیاس بندی زمان بندی انیمیشن
Using the Dope Sheet to scale animation timing
6. طراحی و ساخت سطح بازی
6. Designing and Constructing the Game Level
در حال نصب prefabs برای ایجاد یک سطح است
Instancing prefabs to build a level
قرار دادن prefabs سطح برای انواع
Placing level prefabs for variety
محدود کردن پخش کننده از طریق طراحی
Bounding the player through design
ایجاد و مجسمه سازی زمین
Creating and sculpting terrain
رنگ آمیزی مواد و بافت های زمینی
Painting terrain materials and textures
اضافه کردن درختان و چمنزارها به زمین
Adding trees and grasses to terrain
7. روشنایی سطح
7. Lighting the Level
تنظیم دقیق نور روز پیش فرض
Fine-tuning the default daylight
ایجاد و تنظیم چراغ های نقطه ای
Creating and adjusting point lights
اضافه کردن خلق و خوی با چراغ های نقطه ای
Adding mood with spot lights
تنظیم چراغ های منطقه برای پخت
Setting area lights for baking
به استثنای چراغ از هندسه
Excluding lights from geometry
8. نورپردازی پخت
8. Baking Lighting
تنظیم سطح روشنایی پخت
Setting up the level for baking lighting
تنظیم پارامترهای پخت برای نمای طراحی شده
Adjusting baking parameters for a designed look
تنظیم پارامترهای شی و نور برای پخت
Setting object and light parameters for baking
استفاده از پروب های نوری برای نوری اشیاء پویا
Using light probes to light dynamic objects
افزودن پروب بازتابی برای بازتاب های دینامیکی شبیه سازی شده
Adding reflection probes for simulated dynamic reflections
9. اضافه کردن لهستانی با ذرات و جلوه ها
9. Adding Polish with Particles and Effects
ایجاد سیستم ذرات
Creating a particle system
تنظیم رفتار ذرات
Adjusting the behavior of particles
اصلاح ظاهر ذرات
Modifying the appearance of particles
افزودن عمق میدان برای تمرکز نمای
Adding depth of field to focus the view
چراغها و نورهای برجسته را می گذارند
Letting lights and highlights glow
صحنه با انسداد محیط
Grounding the scene with ambient occlusion
استفاده از تصحیح رنگ برای ایجاد روحیه
Using color correction to create a mood
10. اضافه کردن صدا به بازی
10. Adding Audio to the Game
محیط زندگی را با صدای محیط زنده کنید
Bringing the environment to life with ambient sound
صدای فعال برای بازی با انیمیشن
Triggering sound to play with an animation
ایجاد مناطق Reverb
Creating reverb zones
مخلوط کردن و متعادل کردن صدا
Mixing and balancing sound
11. ساخت بازی برای استقرار
11. Building the Game for Deployment
تنظیم culling انسداد
Setting up occlusion culling
فعال کردن دسته بندی برای کاهش تماس های قرعه کشی
Enabling batching to reduce draw calls
ایجاد یک صفحه نمایش و نماد چلپ چلوپ
Creating a splash screen and icon
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است.
وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است.
آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است.
در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.
نمایش نظرات