آموزش Unreal Engine 4: Project Based VR Course برای Arch Viz در UE4

Unreal Engine 4: Project Based VR Course for Arch Viz in UE4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از Unreal Engine 4 (رایگان) استفاده کنید تا پروژه های سه بعدی خود را تنها در چند ساعت از ابتدا به یک پروژه بلادرنگ/VR تبدیل کنید. مدل سه‌بعدی خود را از استاتیک به زمان واقعی/واقعی واقعیت مجازی در عرض چند دقیقه برسانید مدل‌های خود را به‌آسانی به‌عنوان تجربیات VR تنظیم کنید و به صورت مجازی در میان آنها قدم بزنید. قدم زدن در واقعیت مجازی در چند لحظه ایجاد یک پروژه واقعیت مجازی کامل (مدرس ارائه شده) با تعاملات طرح اولیه طرح های اولیه ایجاد کنید که تعاملات را در صحنه شما ایجاد می کند، به عنوان مثال موارد را انتخاب کنید، چراغ ها را روشن و خاموش کنید، طراحی را تغییر دهید، و غیره. طرح ها/اسکریپت نویسی را از ابتدا بیاموزید. بدون هیچ گونه تجربه قبلی کد نویسی پروژه های خود را برای توزیع بسته بندی کنید تا دیگران بتوانند پروژه شما را تجربه کنند/کاوش کنند.

*30 روز ضمانت بازگشت وجه (بدون سوال)

*دوره به طور مداوم با مطالب پیشرفته تر به روز می شود

*مدرس پشتیبان فنی شما در طول دوره خواهد بود تا به سوالاتی که پیش بیاید پاسخ دهد


3DS MAX + UNREAL ENGINE 4: واقعیت مجازی بی‌درنگ و آسان برای ARCH VIZ (یا هر نوع پروژه سه بعدی)

به این دوره خوش آمدید، جایی که از مبتدی شروع به ایجاد پروژه های واقعیت مجازی خود در کمترین زمان خواهید کرد.

این کلاس برای کسانی از شما طراحی شده است که آماده برداشتن گام بعدی با پروژه های سه بعدی خود هستند. چه خالق بازی باشید، چه متخصص تجسم معماری، یا فقط هنرمند مشتاق، این کلاس برای شما مناسب است.

ساختار دوره

هنگامی که این دوره برای اولین بار طراحی شد، در نظر گرفته شد که فرآیند دقیق تبدیل مدل های سه بعدی شما از تصویر ایستا به یک صحنه کاملا تعاملی و قابل پیمایش را نشان دهد. در اصل، همه این کارها از طریق قابلیت های رندر زمان واقعی Unreal Engine انجام می شد. مزیت بزرگ برای شما به عنوان یک دانش آموز این است که مربی همه چیزهای غیر ضروری را برای اینکه شما را سریع راه بیاندازد و راه اندازی کند، قطع می کند. Unreal Engine می تواند نرم افزاری دلهره آور به نظر برسد، اما نه در این دوره. در طول این بخش اصلی دوره، موارد زیر را یاد خواهید گرفت:

  • چگونه مدل های سه بعدی خود را آماده کنیم. مربی از 3ds Max استفاده می کند، اما بسته های مختلف سه بعدی کافی است
  • وارد کردن پروژه خود به موتور بازی، Unreal Engine 4، که کاملاً رایگان است
  • رابط اصلی و رفت و آمد در Unreal Engine
  • نورپردازی، مواد و رندر در زمان واقعی
  • متحرک سازی در زمان واقعی، و صادرات انیمیشن های کامل که تنها در چند ثانیه رندر می شوند!
  • چگونه پروژه خود را برای پیمایش در هر رایانه ای با استفاده از پیمایش کلید پیکان اصلی + ماوس صادر کنیم.
  • اساسا، سطح بازی ویدیویی سفارشی خود را ایجاد کنید!

از زمان ایجاد این بخش، Unreal Engine و فناوری زمان واقعی پیشرفت زیادی کرده است. همچنین، برخی از دانش‌آموزان می‌خواهند حتی عمیق‌تر وارد نرم‌افزار شوند. به همین دلیل است که بخش های به روز شده بیشتری اضافه شده است که به طور خاص با واقعیت مجازی از طریق یک هدست واقعیت مجازی پیشرفته (Occulus Rift، HTC Vive و غیره) سروکار دارد. در طول این بخش دوم دوره، می‌توانید پروژه‌های خود را به روشی کاملاً جدید و بسیار فراگیر بررسی کنید (برای استفاده حداکثری از این بخش از دستورالعمل، به یک هدست نیاز دارید). چیزهای هیجان انگیزی که در این بخش از دوره یاد می‌گیرید عبارتند از:

  • پروژه بلادرنگ موجود خود را به یک پروژه واقعیت مجازی کاملاً فراگیر/تعاملی تغییر دهید
  • یاد بگیرید چگونه اشیاء را با استفاده از اسکریپت های طرح اولیه بدون دانش قبلی از کدنویسی سفارشی کنید
  • با استفاده از طرح‌های اولیه تعامل ایجاد کنید، مثلاً اشیاء را بردارید، چراغ‌ها را روشن و خاموش کنید، مواد را به صورت پویا تغییر دهید، و غیره.
  • فایل های منبع را دانلود کنید و یک پروژه VR را از ابتدا تا انتها توسعه دهید.
  • اولین اسکریپت های خود را ایجاد کنید!
  • با استفاده از بهترین فناوری موجود برای انتقال ایده های طراحی خود، خود را در پروژه خود غرق کنید.
  • پروژه های VR خود را برای مشاهده دیگران صادر کنید.

توجه: این کلاس توسط آدام زولینگر، هنرمند موفق سه بعدی، نویسنده و مربی Udemy تدریس می شود. آدام در حال حاضر بیش از 9000 دانش آموز راضی دارد و ثابت کرده است که دانش زیادی در زمینه هنرهای سه بعدی و دیجیتال دارد. او همچنین می تواند همراه شما در مسیر حرفه ای شدن باشد، زیرا همیشه مایل است به سوالات دانش آموزان پاسخ دهد، بینش های شخصی را به اشتراک بگذارد و به تشخیص مشکلات فنی کمک کند.




سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر من و دوره Introduction To Me And The Course

  • سلام، من آدام هستم و این دوره آموزشی من درباره Unreal Engine 4 است Hi, I'm Adam, And This is My Course About Unreal Engine 4

  • ویدئوی عمومی: چگونه از این دوره بیشترین بهره را ببرید Generic Video: How To Get The Most Out of This Course

  • آماده سازی و آنچه انتظار می رود Preperation And What To Expect

در 3ds Max In 3ds Max

  • قبل از ادامه، در مورد گردش کار تصمیم بگیرید Before You Continue, Decide on a Workflow

  • ملاحظات مدلسازی Modeling Considerations

  • صحنه شما عادی نیست بیایید آن را تعمیر کنیم! Your Scene Is NOT normal. Let's Fix It!

  • ملاحظات مادی Material Considerations

  • ملاحظات نقشه UVW UVW Map Considerations

  • صادرات FBX برای زمان واقعی FBX Export for Real Time

  • آیا مدل خود را برای آزمایش ندارید؟ از مال من استفاده کن Don't Have Your Own Model To Test? Use Mine

  • ابزارهای جدید برای گردش کار 3ds Max به V-Ray New Tools for 3ds Max to V-Ray Workflow

  • خلاصه بخش: انجام درست همه چیز در 3ds Max راه طولانی را طی می کند Section Recap: Doing Everything Right in 3ds Max Goes a Long Way

در Unreal Engine 4 In Unreal Engine 4

  • قبل از حرکت اینجا را بخوانید Read Here Before Moving On

  • راه اندازی یک پروژه پایه با استفاده از یک الگو Setting Up A Basic Project Using A Template

  • پیمایش پایه در Unreal Engine 4 Basic Navigation in Unreal Engine 4

  • منابع اضافی در مورد استفاده در UE4، مستقیماً از منبع Additional Resources Regarding Getting Around in UE4, Straight From The Source

  • وارد کردن از 3ds Max به Unreal Engine 4 Importing from 3ds Max to Unreal Engine 4

  • رفع خطاها و واردات مجدد Fixing Errors and Re-Importing

  • برخوردها چیست؟ اگر در زمان واقعی تازه کار هستید، در اینجا یک تفکیک وجود دارد What are Collisions? Here is a Breakdown If You Are New To Real Time

  • برخوردها: وقتی دنیاها با هم برخورد می کنند! Collisions: When Worlds Collide!

  • بیایید به قسمت سرگرم کننده برسیم ... شروع به نگاه کردن به اطراف کنید Let's Get To The Fun Part...Start Looking Around

  • خلاصه بخش: آغازهای بسیار تجربه زمان واقعی شما Section Recap: The Very Beginnings of Your Real Time Experience

Unreal Engine 4: Materials Unreal Engine 4: Materials

  • معرفی مواد Materials Introduction

  • مواد غیر واقعی موتور و اولین ساخت شما! Unreal Engine Materials and Your First Build!

  • مواد زمان واقعی بیشتر More Real Time Materials

  • یک ماده بازتاب آینه در UE4 A Mirror Reflection Material in UE4

  • با آموزش های ویدیویی Epic Games به مواد عمیق تر شیرجه بزنید Dive in Way Deeper To Materials With Epic Games Video Tutorials

  • خلاصه مطالب: آنچه در مورد مواد Unreal Engine 4 آموخته ایم Materials Recap: What Have We Learned About Unreal Engine 4 Materials

Unreal Engine 4: Lighting Unreal Engine 4: Lighting

  • معرفی نورپردازی Lighting Introduction

  • تنظیمات UE4 Lightmass برای Arch Viz + اعمال نورهای پایه UE4 Lightmass Settings for Arch Viz + Applying Basic Lights

  • نورپردازی بیشتر و پس پردازش More Lighting and Post-Processing

  • نورگیر و بیشتر پس از پردازش Skylight and More Post-Processing

  • رفع روشنایی Lighting Fix

  • به روز رسانی: رفع مشکلات معمول نورپردازی - درست کردن درست پخت نور شما UPDATE: Fixing Common Lightmapping Issues - Getting Your Light Bake Just Right

  • به روز رسانی: نظریه روشنایی برای Arch Viz توضیح داده شد UPDATE: Lighting Theory Explained for Arch Viz

  • گردش کار نورپردازی پیشرفته بیشتر More Advanced Lighting Workflows

پایان لمس Finishing Touches

  • مقدمه نکات پایانی - اصلاح پروژه بیشتر Finishing Touches Introduction - Refining the Project Further

  • بافت ها را اصلاح کنید، چراغ های قوطی را اضافه کنید، برخوردها را اضافه کنید، انتهای شل را گره بزنید Refine Textures, Add Can Lights, Add Collisions, Tie Up Loose Ends

  • وارد کردن همراهان -- شاید برخی از مدل های فانتزی خود شما Importing Entourage -- Maybe Some of Your Own Fancy Models

  • تنظیم حرکت/سرعت شخص شما Adjusting the Movement / Speed of Your Dude

پروژه زمان واقعی خود را صادر می کنید تا دیگران بتوانند آن را مشاهده کنند Exporting Your Real Time Project So Others Can View It

  • صادرات پروژه شما Exporting Your Project

  • اینجا جایی است که به شما آموزش می دهم زمان رندر را تا 1 میلیون درصد کاهش دهید Here is Where I Teach You To Reduce Render Times By 1 Million Percent

استفاده از UE4 برای هدست واقعیت مجازی - Occulus Rift یا HTC Vive Using UE4 For a Virtual Reality Headset - Occulus Rift or HTC Vive

  • استفاده از الگوی VR برای ایجاد اولین پروژه واقعیت مجازی برای Arch Viz Using The VR Template To Create Your First VR Project for Arch Viz

  • الگوی VR در حال استفاده -- آن را آزمایش کنید VR Template in Use -- Test It Out

  • تبدیل یک سطح FPS موجود به VR Converting an Existing FPS Level into VR

  • آزمایش صحنه مهاجرت شده خود در حالت واقعیت مجازی Testing Out Your Migrated Scene In Virtual Reality Mode

اصول UE4 Blueprint: افزودن تعامل به پروژه های Arch Viz UE4 Blueprint Basics: Adding Interaction To Arch Viz Projects

  • مبانی بلوپرینت در UE4: طرح‌های سطح در مقابل کلاس Blueprint Basics in UE4: Level vs Class Blueprints

  • روشن و خاموش کردن چراغ ها با استفاده از Trigger Events در Blueprints Turn On And Off Lights Using Trigger Events In Blueprints

  • طرح های کلاسی: طرح های خود را در گفتگو با یکدیگر قرار دهید Class Blueprints: Get Your Blueprints Talking To Each Other

  • تغییر مواد روی اشیاء به صورت پویا در زمان واقعی Changing Materials On Your Objects Dynamically in Real Time

  • اسکریپت های ما را در صحنه واقعیت مجازی خود ترکیب کنید Combine Our Scripts Into Our Virtual Reality Scene

پروژه: پروژه واقعیت مجازی از ابتدا تا پایان PROJECT: Virtual Reality Project From Start To Finish

  • VR PROJECT: دانلود متریال پروژه (مدل ها و بافت ها) VR PROJECT: Download Project Materials (models and textures)

  • شروع کار با قالب VR در UE4 Getting Started With The VR Template in UE4

  • سطح خود را از ابتدا ایجاد کنید و VR Navigation را فعال کنید Create Your Own Level From Scratch And Enable VR Navigation

  • بازی/مدل های معماری خود را در واقعیت مجازی پیمایش کنید Navigate Your Own Game / Architectural Models in Virtual Reality

  • اضافه کردن نور به صحنه VR Adding Light to The VR Scene

  • تنظیمات Nav Mesh در UE4 برای واقعیت مجازی با کنترل‌کننده‌های حرکت Nav Mesh Settings in UE4 for Virtual Reality With Motion Controllers

  • نورپردازی با استفاده از مواد خود روشن Lighting Using Self-Illluminated Materials

  • اصلاح مدل ما با استفاده از تابع واردات مجدد Refining Our Model By Using Reimport Function

  • شبیه سازی نورهای منطقه در صحنه ما برای نورپردازی ملایم Simulating Area Lights in Our Scene For Soft Lighting

  • روشنایی پروژه خود را اصلاح و تنظیم کنید Refine and Adjust Your Project Lighting

  • به روز رسانی: بیایید به پیشرفت پروژه خود در VR نگاهی بیندازیم UPDATE: Let's Take A Look At Our Project Progress in VR

  • برخی از تکنیک های مواد پیشرفته در موتور Unreal Some Advanced Materials Techniques in Unreal Engine

  • مقدمه ای بر اصطلاحات طرح اولیه Intro To Blueprint Terminology

  • افزودن تعامل VR با استفاده از Blueprints Adding VR Interactivity Using Blueprints

  • طرحی برای بالا بردن و کاهش تعاملی صفحه Blueprint for Interactively Raising And Lowering Screen

  • طرحی برای روشن و کم کردن چراغ ها با استفاده از توابع Blueprint for Turning Lights Up and Down Using Functions

  • پروژه تمام شده را دانلود کنید Download the Finished Project

DATASMITH PROJECT - گردش کار به روز شده برای نسخه 4.19 و بالاتر DATASMITH PROJECT - Updated Workflow For 4.19 and Above

  • معرفی Datasmith، ابزار گردش کار جدید برای 3ds Max به UE4. تغییر دهنده ی بازی! Intro to Datasmith, a New Workflow Tool for 3ds Max to UE4. GAME CHANGER!

  • پروژه اصلی ما را به Datasmith منتقل کنید Migrate Our Original Project into Datasmith

  • با استفاده از Datasmith یک صندلی را به صحنه اصلی ما وارد کنید Import a Chair Into Our Original Scene Using Datasmith

  • وارد کردن صحنه اصلی ما با گردش کار جدید Datasmith Importing Our Original Scene With The New Datasmith Workflow

  • نورپردازی پیشرفته برای گرفتن عکس واقعی از واردات Datasmith ما Advanced Lighting For Getting Our Datasmith Import Looking Photo Real

  • پس پردازش برای فایل Datasmith ما و سایر پروژه های پیشرفته عکس واقعی. Post-Processing For Our Datasmith File and Other Advanced, Photo Real Projects.

  • استفاده از مواد مواد در UE4، اکنون به عنوان پلاگین رایگان با UE4.19 در دسترس است Using The Substance Materials in UE4, Now Available as Free Plugin With UE4.19

PROJECT II: SketchUp Model to Unreal با استفاده از Datasmith - VR/Fps/Cinematics PROJECT II: SketchUp Model to Unreal using Datasmith - VR / Fps / Cinematics

  • مدل SketchUp خود را از طریق Datasmith به Unreal Engine 4 ببرید Take Your SketchUp Model to Unreal Engine 4 via Datasmith

  • پخت نور خود را اصلاح کنید و پیمایش را برای مدل SketchUp خود تنظیم کنید Refine Your Light Bake and Set Up Navigation for Your SketchUp Model

  • از ترتیب‌دهنده سطح UE4 برای ایجاد انیمیشن‌های واقعی در زمان واقعی استفاده کنید Use the UE4 Level Sequencer to Generate Realistic Animations in Real Time

  • کنترل‌های اول شخص را با تنظیمات ورودی UE4 و Arch Vis Pawn تنظیم کنید Setup First Person Controls With UE4 Input Settings and Arch Vis Pawn

EXTRA: نکات VR بیشتر EXTRA: More VR Tips

  • ایجاد دکمه های منوی VR Creating VR Menu Buttons

اضافی: از اینجا به کجا برویم EXTRA: Where To Go From Here

  • بعد چه چیزی باید یاد بگیرید؟ What Should You Learn Next?

  • دوره پیشرفته UE4 Arch Viz (کوپن) The Advanced UE4 Arch Viz Course (coupon)

نمایش نظرات

آموزش Unreal Engine 4: Project Based VR Course برای Arch Viz در UE4
جزییات دوره
8 hours
82
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
8,460
4.7 از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Zollinger Adam Zollinger

Digital Artist & Instructor - 3ds Max/V-Ray/Photoshop