لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مقدمه ای بر هوش مصنوعی و سیستم های ناوبری در Unreal Engine
Introduction to AI and Navigation Systems in Unreal Engine
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش، نحوه ایجاد هوش مصنوعی کاربردی با توانایی های لازم برای حرکت در سطح بازی، هدف قرار دادن بازیکن و حرکت به سمت آنها و حمله را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.6. در این آموزش، نحوه ایجاد هوش مصنوعی کاربردی با توانایی های لازم برای حرکت در سطح بازی، هدف قرار دادن بازیکن و حرکت به سمت آنها و حمله را خواهیم آموخت. از طریق ایجاد یک درخت رفتار، روش کارآمد Unreal Engine برای ایجاد رفتار با امکانات تقریباً نامحدود را بررسی خواهیم کرد. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه میتوانیم از سیستم ناوبری برای ایجاد دادههای مسیر برای نیازهای مختلف هوش مصنوعی استفاده کنیم، از جمله دادن توانایی به پایین پریدن از مناطق مرتفع، حرکت در اطراف بازیگران متحرک پویا و اجازه دادن به هوش مصنوعی با اندازههای مختلف برای حرکت در میان AI. همان هندسه سطح بازی در پایان این آموزش، اصول اولیه لازم برای ایجاد هوش مصنوعی متناسب با نیازهای هر موقعیت بازی را خواهید فهمید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.7.6.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر هوش مصنوعی و سیستم های ناوبری در Unreal Engine
Introduction to AI and Navigation Systems in Unreal Engine
راه اندازی پروژه
Setting up the Project
ایجاد دارایی های پایه هوش مصنوعی
Creating the Basic AI Assets
تنظیم شخصیت پایه هوش مصنوعی
Setting up the Basic AI Character
افزودن قابلیت به کاراکتر هوش مصنوعی
Adding Functionality to the AI Character
راه اندازی کنترلر هوش مصنوعی
Setting up the AI Controller
ایجاد یک سرویس برای هدف قرار دادن بازیکن
Creating a Service to Target the Player
تکمیل سرویس برای هدف قرار دادن بازیکن
Completing the Service to Target the Player
توسعه شعبه مهاجم
Developing the Attacking Branch
پایان دادن به شاخه حمله
Finishing the Attacking Branch
ایجاد شعبه ای برای رفتار غیر تهاجمی
Creating a Branch for Non-attack Behavior
راه اندازی سیستم ناوبری
Setting up the Navigation System
اصلاح رفتار هوش مصنوعی و آزمایش در بازی
Refining the AI Behavior and Testing In-game
تنظیم سیستم ناوبری برای نیازهای اضافی
Adjusting the Navigation System for Additional Needs
پاتریک هاسلو با عشق به بازی های ویدیویی و تخیل ، از یک هنرمند تجاری به یک سازنده بازی تبدیل شد. او به طور گسترده در ایالات متحده و کانادا در زمینه بازی های چند نفره AAA و تک نفره کار کرده است تا تجربه های هیجان انگیز بازیکن بزرگ و کوچک را بسازد.
نمایش نظرات