آموزش Java EE 7: Enterprise JavaBeans (EJB)

Java EE 7: Enterprise JavaBeans (EJB)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با Java Enterprise Java Beans (EJB) آشنا شوید. امانوئل هنری شما را از طریق ایجاد رابط برنامه نویسی برنامه EJB (API) راهنمایی می کند. او با توضیح فواید EJB شروع می کند. وی نحوه راه اندازی پایگاه داده ، غلبه بر خطاها و ایجاد یک پروژه را بیان می کند. سپس ، او در مورد اصول لوبیای جلسه ای و نحوه کار نحو یک لوبیا بحث می کند. در مرحله بعدی ، وی نحوه ایجاد حبوبات پیام محور را نشان می دهد. در آخر ، او نحوه ایجاد servlet و نحوه آزمایش موارد EJB در سرور را بررسی می کند.
موضوعات شامل:
  • تعریف Enterprise Java Bean
  • استفاده از پرونده های EJB JAR
  • تنظیم EJB
  • راه اندازی پایگاه داده
  • افزودن موجودی برای تعاملات
  • استفاده از حبوبات جلسه
  • استفاده از حبوبات بدون حالت و حالت
  • استفاده از لوبیای جلسه Singleton
  • ایجاد لوبیا پیام محور
  • دسترسی به لوبیا
  • ایجاد سرویس های ListRecords و PostRecords
  • آزمایش پروژه های EJB

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • از توان Enterprise JavaBeans در برنامه های خود استفاده کنید Leverage the power of Enterprise JavaBeans in your applications

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. آشنایی با EJB 1. Introduction to EJB

  • لوبیای بنگاه اقتصادی چیست؟ What is an enterprise bean?

  • انواع لوبیا Types of beans

2. بلوک های یک لوبیا را بسازید 2. Build Blocks of a Bean

  • بلوک لوبیا بسازید Build blocks of a bean

  • پرونده EJB JAR چیست؟ What is the EJB JAR file?

3. لوبیا جلسه 3. Session Beans

  • اولیه EJB و راه اندازی پروژه Initial EJB and project setup

  • دیتابیس را تنظیم کنید Set up the database

  • یک نهاد را برای تعامل با DB اضافه کنید Add an entity for interacting with DB

  • معرفی لوبیای جلسه Introduction to session beans

  • جلسه بدون لوبیا Stateless session bean

  • جلسه لوبیا Stateful session bean

  • جلسه لوبیای Singleton Singleton session bean

4- حبوبات با پیام 4. Message-Driven Beans

  • آشنایی با لوبیا های دارای پیام Introduction to message-driven beans

  • لوبیای محور خود را ایجاد کنید Create your message-driven bean

  • لوبیای پیام محور را نهایی کنید Finalize message-driven bean

5. دسترسی به لوبیا 5. Access the Beans

  • مقدمه دسترسی به لوبیا Introduction to bean access

  • سرویس ListRecords را ایجاد کنید Create the ListRecords servlet

  • سرویس PostRecords را ایجاد کنید Create the PostRecords servlet

  • آزمایش خود را انجام دهید Do your own testing

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش Java EE 7: Enterprise JavaBeans (EJB)
جزییات دوره
51m 9s
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
5,671
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.