لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Bodypaint در Cinema 4D
Learning Bodypaint in Cinema 4D
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
BodyPaint زیرمجموعه ای از ابزارها و چیدمان ها در داخل CINEMA 4D است که به هنرمندان امکان می دهد مدل های سه بعدی خود را نقاشی و بافت کنند. هدف این آموزشها این است که به کاربران CINEMA 4D نحوه استفاده از BodyPaint برای افزایش خط لوله 3D خود را آموزش دهند.
نویسنده Thanassis Pozantzis مجموعه گسترده ای از تکنیک ها را شامل می شود ، از پیش بینی مواد و تولید نقشه های UV گرفته تا باز کردن اشعه ماورا بنفش ، هم برای مدل های سطح سخت (مانند بسته بندی و اجسام مکانیکی) تا مدل های آلی (از جمله انسان ، هیولا و حیوانات). اینجا را شروع کنید تا بیاموزید چگونه BodyPaint را در گردش کار تولید خود بگنجانید.
موضوعات شامل:
هر آنچه در مورد پیش بینی مواد لازم است بدانید li>
ایجاد و ویرایش نقشه های UV
راه اندازی پروژه در رابط BodyPaint
باز کردن UV ها ، از مکعب گرفته تا موز li>
باز کردن مدل سطح سخت li>
بسته بندی مدل ارگانیک li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه می خواهیم یاد بگیریم
What we are going to learn
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
1. همه چیز در مورد نقشه های UV است
1. It's All About UV Maps
محورهای بافت و مختصات بافت
Texture axis and texture coordinates
نقشه UV چیست؟
What is a UV map?
ایجاد نقشه های UV
Creating UV Maps
در حال ویرایش نقشه های UV
Editing UV Maps
مقدمه ای بر
Introduction to the UV coordinate system
جزایر UV چیست؟
What are UV islands?
نکات عیب یابی در انتخاب UV
UV selection troubleshooting tips
2. نقاشی سه بعدی
2. 3D Painting
بیایید فقط نقاشی کنیم!
Let's just paint!
با استفاده از Wizard Setup Wizard
Using the Paint Setup Wizard
ایجاد مواد "رنگ پذیر"
Creating "paintable" materials
کار با پرونده های لایه دار داخل BodyPaint
Working with layered files inside BodyPaint
با استفاده از پیش تنظیم های قلم مو برای رنگ آمیزی
Using brush presets to paint
کار با برس برس
Working with texture brushes
درک نقاشی چند کاناله و نحوه استفاده از آن
Understanding multichannel painting and how to use it
درک نقاشی طرح ریزی و نحوه استفاده از آن
Understanding projection painting and how to use it
مدیریت بافتهای شما
Managing your textures
مدیر مواد BodyPaint
BodyPaint Material Manager
3. همه چیز درباره رابط بدنه
3. Everything About the BodyPaint Interface
با استفاده از نمایشگر بافت
Using the Texture Viewer
با استفاده از RayBrush
Using the RayBrush
تنظیم تنظیمات برگزیده
Setting up the preferences
انتقال ، مقیاس و چرخش ویژگی های UV اجزای UV
Move, Scale, and Rotate attributes for UV components
انتخاب چند ضلعی ماوراء بنفش
UV polygon selections
میانبر جزیره انتخاب
The selection island shortcut
4- درحال باز کردن همه چیز
4. Unwrapping Everything
فرآیند باز کردن UV
The UV unwrapping process
در حال لغو مکعب
Unwrapping a cube
در حال لغو مکعب گرد
Unwrapping a rounded cube
درحال باز کردن یک حوزه
Unwrapping a sphere
دستورات UV
The UV commands
دنباله بالا / پایین حرکت کنید
Move Up/Down Sequence
برگه تبدیل
The Transform tab
نقشه برداری بهینه
Optimal mapping
درزهای وصله دار
Patching seams
پوست موز سنتی
Traditional banana peel
با استفاده از Peeler برای باز کردن ماوراء بنفش
Using the Peeler to unwrap UVs
برای ساده کردن گردش کار بدون پرده از "تقسیم و تسخیر" استفاده کنید
Use "divide and conquer" to simplify your unwrapping workflow
پیام خطایی "چند ضلعیهای منحط" و نحوه جلوگیری از آن
The "degenerate polygons" error message and how to avoid it
Thanassis Pozantzis تصویرگر ، انیماتور ، ژنرال سه بعدی ، ستاره شناس و روتوش است.
Thanassis با بیش از 25 سال تجربه در زمینه ارائه تصاویر متحرک و ثابت برای صنعت خلاقانه.
وی از سال 1985 از نرم افزار تصویربرداری دیجیتال استفاده می کند ، از جمله برنامه هایی مانند Maxon CINEMA 4D ، Adobe After Effects ، Photoshop ، Illustrator و InDesign. او که 8 سال گذشته در پشت صحنه آژانس های تبلیغاتی مستقر در انگلستان مستقر بود ، اکنون در کانادا ، به تعبیر همسرش ، به زمین نشست تا "3D در فریزر" را تجربه کند. او افتخار دارد که اولین مربی معتبر Maxon در کانادا است.
نمایش نظرات