آموزش 3ds Max: محیط تلطیف شده برای انیمیشن

3ds Max: Stylized Environment for Animation

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از هنر سبک برای هر دو بازی و فیلم استفاده می شود و در هر دو سناریو ، انیمیشن نهایی پیچیده و دقیق اغلب با یک تصویر مرجع شروع می شود. این دوره از آنجا شروع می شود - تجزیه و تحلیل یک تصویر مرجع برای شروع جریان انیمیشن در 3ds Max که منجر به ایجاد یک محیط متحرک کاملاً تلطیف می شود. به زاهیر مختار بپیوندید زیرا او شما را از هر مرحله عبور می دهد.

اول ، Zaheer روش های هنری را برای جلوگیری از اشکال اساسی ساختار شما ، مانند استفاده از نسبت های اغراق آمیز و اشکال نامنظم و کج ، جستجو می کند. در مرحله بعدی ، وی نحوه افزودن جزئیات به فرم ها را نشان می دهد. سپس وی نشان می دهد که چگونه می توان عناصر سبک تری از جمله بافت ، مواد وارداتی ، تصفیه رنگ و نور را اضافه کرد. او با جمع کردن گردش کار ، ایجاد پاس های رندر نهایی و آماده سازی صحنه برای صادرات ، دوره را به پایان می رساند. در طول راه ، او خلاقیت هنری ، مدل سازی ، آهنگ سازی و موارد دیگر را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • بررسی عناصر سبک سازی
  • تجزیه و تحلیل تصویر مرجع
  • جلوگیری از اشکال اساسی
  • تغییر فرم ها
  • ایجاد جزئیات
  • ایجاد عناصر تلطیف شده
  • ایجاد مواد در 3ds Max
  • مواد تصحیح کننده رنگ
  • آماده سازی مواد برای صادرات
  • وارد کردن عناصر به یک صحنه
  • افزودن چراغ به صحنه
  • راه اندازی ارائه دهنده V-Ray
  • رفع مشکلات ارائه ها و چراغ ها
  • ترکیب رندرهای تصویری در فتوشاپ

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. مسدود کردن شکل های اصلی 1. Blocking Out Basic Shapes

  • عناصر سبک سازی Elements of stylization

  • تجزیه و تحلیل تصویر مرجع Analyzing the reference image

  • تنظیم میانبرها Setting up shortcuts

  • مسدود کردن شکل اصلی Blocking out the basic shape

  • قسمت بالا را مسدود می کند Blocking out the top portion

  • بلوک کردن بالکن Blocking out the balcony

  • اضافه کردن نرده ها به بالکن Adding railings to the balcony

  • اضافه کردن جزئیات به صفحه های برتر Adding details to the top planks

  • ایجاد آنتن بالا Creating the top antenna

  • مسدود کردن پنجره Blocking out the window opening

  • قاب درب را مسدود می کند Blocking out the door frame

  • جلوی درب جلو Blocking out the front door

2. افزودن جزئیات به اشکال اساسی 2. Adding Details to Basic Shapes

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Creating and unwrapping wooden planks

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Adding cracks to the wooden planks

  • ساخت سقف و دیوارها fr... Making the roof and walls from planks

  • قرار دادن تخته روی سقف Placing planks on the roof

  • صفحات تغییر شکل برای سقف مثلثی Reshaping planks for a triangular roof

  • به پایان رساندن قسمت سقف مثلثی Finishing the triangular roof portion

  • اضافه کردن تخته به بالکن Adding planks to the balcony

  • اضافه کردن تخته به دیوار Adding planks to walls

  • اضافه کردن پایه به بالکن Adding the base to the balcony

3. ایجاد جزئیات استایل 3. Creating Stylized Details

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Adding the door to the front

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Opening for the top window and balcony

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Creating details for the side windows

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Adding the last of the details

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Creating stylized flowers

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Creating stylized grass

4- ایجاد بافت ، صادرات و ارائه 4. Creating Textures, Exporting, and Rendering

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Methods for creating stylized textures

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Using vector shapes to add details

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Creating base texture in DDO

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Adding details to the base texture in DDO

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Creating materials in 3ds Max

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Color correcting materials

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Preparing flowers and grass for export

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Importing grass and flowers to the scene

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Setting up the camera and grass

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Modifying the structure shape

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Adding lights to the scene

  • ساخت سقف و دیوارها از تخته ها Setting up V-Ray renderer

  • اضافه کردن ترک به تخته های چوبی شکاف های چوبی ساخت و باز نشده استفاده از چمن های سبک شده ایجاد گلهای یکپارچه افزودن آخرین موارد بافت پایه در مواد DDOCreating در 3ds MaxColor مواد اصلاح کننده تهیه گل و چمن برای صادراتمصرف چمن و گل به صحنه تنظیم دوربین و چمن اصلاح ساختار شکل چراغ های اضافه شده به صحنه تنظیم تنظیمات ارائه دهنده پرتوهای V-ray با ارائه دهنده ها و Fixing issues with renders and lights

  • گذرهای رندر در فتوشاپ Compositing render passes in Photoshop

  • اضافه کردن عناصر بیشتر به ترکیب نهایی Adding more elements to the final composition

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: محیط تلطیف شده برای انیمیشن
جزییات دوره
4h 44m
46
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
43,697
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zaheer Mukhtar Zaheer Mukhtar

ظاهر مختار یک هنرمند VFX و 3D است. او در سال 1999 به عنوان یک سرگرمی کار در زمینه 3D را آغاز کرد. وی بعداً با کسب جوایز متعدد برای فیلم های کوتاه خود در طول زندگی دانشجویی ، در سطح ملی شناخته شد. او فوق لیسانس علوم کامپیوتر است اما ادامه کار را به عنوان یک هنرمند انتخاب کرد. او در بسیاری از بازی ها به عنوان Lead Artist کار کرده و سینماتیک را برای چندین بازی موبایل خلق کرده است. برای چند سال گذشته ، او به عنوان یک پیشرو 3D هنرمند و طراح بازی کار کرده است. در حال حاضر او به عنوان یک فریلنسر برای بازی ها و تبلیغات مشغول به کار است.