آموزش راهنمای مبتدیان مطلق برای یادگیری Unreal Engine 4 و 5

The Absolute Beginner's Guide To Learning Unreal Engine 4 And 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

مهم:  همه چیزهایی که در این دوره یاد می‌گیرید را می‌توانید در نسخه جدید Unreal Engine 5 اعمال کنید.     حتی می‌توانید طرح‌بندی   Unreal Engine 5 را تغییر دهید. span>   به کلاسیک   Unreal Engine 4   برگردید اگر می‌خواهید دنبال کردن آن را آسان‌تر کنید. (من خودم طرح‌بندی جدید UE5 را ترجیح می‌دهم)

به خاطر داشته باشید که   Unreal Engine 5   برای اجرای کارآمد به یک رایانه قدرتمند نیاز دارد، بنابراین مطمئن شوید که رایانه شما به اندازه کافی قدرتمند است تا برنامه را اجرا کند.   Unreal Engine 4.27   در رایانه‌های کم‌قدرت‌تر بسیار سریع‌تر اجرا می‌شود، بنابراین بسیاری از افراد تا زمانی که بتوانند دستگاه‌های خود را ارتقا دهند، با این نسخه می‌مانند.

Unreal Engine به منبعی پیشرو در ساخت بازی ها، انیمیشن ها، نمایش های تلویزیونی و تصاویر تبدیل شده است! در این دوره ما یک مبتدی مطلق را از ندانستن چیزی در مورد Unreal Engine به درک قابل اجرا از:

  • از کجا می توان نسخه رایگان Unreal Engine خود را دریافت کرد
  • تنظیم صحنه

  • وارد کردن کاراکترهای دارایی

  • تنظیم نور

  • تنظیم مواد اولیه و برنامه کاربردی

  • The Sequencer (خط زمانی ویرایش انیمیشن Unreal Engine)

  • تنظیم یک انیمیشن ساده

  • وارد کردن صدا به Sequencer

  • در حال نمایش فیلم شما به یک فایل فیلم برای دستکاری بیشتر

تکلیف پروژه کلاس شما:

1. با استفاده از پس زمینه HDRI برای نورپردازی خود، صحنه مانکن را با 2 دوربین بازسازی کنید.

2. ویدیوی خود را صادر کنید و آن را در HitFilm Express (برنامه ویرایش رایگان)

ویرایش کنید

3. ویدیوی خود را اینجا در Skillshare برای نقد آپلود کنید

در حرکات دوربین خود خلاق باشید. لازم نیست از مثال در دوره پیروی کنید. از آن لذت ببرید و ویدیوی خود را با همه ما در اینجا به اشتراک بگذارید.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 02 Tour of Epic Launcher 02 Tour of Epic Launcher

  • 32 تنظیمات دوربین پیشرفته 32 Advanced Camera Settings

  • 33 عمق میدان 33 Depth of Field

  • 25 سیستم ذرات شگفت انگیز 25 Amazing Particle System

  • 28 وارد کردن پس زمینه HDRI 28 Import HDRI Backdrop

  • 34 حرکت دوربین A 34 Moving the camera A

  • 26 یک سطح جدید ایجاد کنید 26 Create a new Level

  • 05 چگونه سطح خود را ذخیره کنید 05 How To Save Your Level

  • 07 نحوه باز کردن نماهای مختلف 07 How To Open Different Viewports

  • 01 UE4 را دانلود کنید 01 Download UE4

  • 15 نور نقطه ای را تنظیم کنید 15 Set Up Point Light

  • 37 صادرات ویدیوی ما 37 Exporting Our Video

  • 12 نگاهی به مواد 12 A look at Materials

  • 19 تصویر بازتاب کره 19 Sphere Reflection Captures

  • 23 مه نمایی ارتفاع 23 Exponential Height Fog

  • 22 مه جوی 22 Atmospheric Fog

  • 20 نورگیر 20 The Skylight

  • 16 Spotlight را تنظیم کنید 16 Set Up Spotlight

  • 30 یک ترتیب سطح جدید ایجاد کنید 30 Create a new Level Sequence

  • 31 ربات را به Sequencer اضافه کنید 31 Add Robot To Sequencer

  • 14 سایه های تماس 14 Contact Shadows

  • 06 چگونه نمادهای صحنه را پنهان کنیم 06 How To Hide Scene Icons

  • 35 حرکت دوربین B 35 Moving the camera B

  • 18 تنظیمات نورپردازی 18 Lighting Setups

  • 29 دوربین سینمایی را اضافه کنید 29 Add Cinematic Camera

  • 17 نور مستطیل 17 Rectangle Light

  • 38 HitFilm3 Express را دریافت کنید 38 Get HitFilm3 Express

  • 39 کلیپ ها و درجه رنگ را ویرایش کنید و سپس صادر کنید 39 Edit Clips and Color Grade then export

  • 08 نحوه داک کردن ویندوز 08 How To Dock Windows

  • 10 بیایید چند دیوار اضافه کنیم 10 Lets add some walls

  • 21 بیایید آسمان را بسازیم 21 Lets create the sky

  • 04 نحوه ایجاد پوشه ها 04 How To Create Folders

  • 36 آماده سازی پروژه ما برای صادرات 36 Preparing Our Project For Export

  • 13 نورپردازی را از ابتدا شروع کنید Dir Light را اضافه کنید 13 Start Lighting From Scratch Add Dir Light

  • 27 در اینجا صحنه ای است که ما ایجاد خواهیم کرد 27 Heres the scene we will create

  • 24 پرتوهای خدا 24 God Rays

  • 11 کشیدن و رها کردن مواد 11 Drag & Drop Materials

  • 03 اولین پروژه خود را بسازید و ربات وارد کنید 03 Create Your First Project and Import Robot

  • 09 بررسی شماره 1 09 Review #1

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان مطلق برای یادگیری Unreal Engine 4 و 5
جزییات دوره
3h 38m
39
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
3,672
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Michael Ricks
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Ricks Michael Ricks

انیماتور، هنرمند VFX

بیش از 15 سال است که فیلم می‌سازم و جلوه‌های بصری روی فیلم‌های مستقل می‌سازم. وقتی Unreal Engine 4 را کشف کردم، از موتور رندر واقعی آن در زمان واقعی شگفت زده شدم! بلافاصله دیدم که Unreal Engine (UE4) یک تغییر دهنده بازی است و اکنون برای یک استودیوی کوچک متشکل از چند هنرمند امکان ساخت یک فیلم انیمیشن بلند با کیفیت هالیوود فراهم شده است!

در گذشته رندر کردن هر فریم از یک انیمیشن ساعت‌ها، اگر نه روزها، طول می‌کشید، که باعث می‌شد یک هنرمند مستقل نتواند یک فیلم کامل را کامل کند. رندر کردن تمام فریم های یک فیلم به معنای واقعی کلمه سال ها طول می کشد!

همه اینها با Unreal Engine 4 تغییر کرده است - زمین بازی یکسان شده است و اکنون واقعاً به استعدادها و مجموعه مهارت های هنرمند/داستان نویس بستگی دارد که بینش خود را ایجاد کنند. دیگر به دلیل محدودیت‌های فناوری از شما بازمانده نمی‌شود.

همراه با من بپیوندید تا سفری را برای استفاده از این مجموعه ابزار عالی آغاز کنیم - فکر می‌کنم آن را نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه در سطح خلاقانه بسیار رضایت‌بخش خواهید یافت.