آموزش جلوه های بصری برای بازی در یونیتی - مبتدی تا متوسط

Visual Effects for Games in Unity - Beginner To Intermediate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در پایان این دوره شما نمونه کار خود را به عنوان یک هنرمند جلوه های بصری Triple-A برای بازی ها راه اندازی کرده اید. آموزش ایجاد افکت برای بازی ها با Unity. مفاهیم اساسی در مورد جلوه های بصری ایجاد بافت ها، مش ها و سایه بان ها برای بازی VFX. نحوه ساخت جلوه های بصری AAA پیش نیازها:Unity: Basic Photoshop: Basic Blender: Basic Graphic Tablet Helps Unity 2019.1 ترجیحا

این دوره در مورد ایجاد VFX برای بازی با یونیتی است. شما شروع به یادگیری نحوه ایجاد جادوهای جادویی، گلوله های آتشین، مهارت های ویژه و جلوه های بیشتر برای بازی خواهید کرد. این شما را از دیدگاه مبتدی به سطح متوسط ​​در بازی VFX می برد. این شامل تئوری، تمرین و آزادی خلاقی است که در آینده شغلی خود در زمینه جلوه های بصری به آن نیاز خواهید داشت.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

اصول VFX VFX Fundamentals

  • ابتدا بیایید 1080p را فعال کنیم! First, let's enable 1080p!

  • انواع افکت ها | معرفی Types of Effects | Introduction

  • انواع افکت ها | 1 - اثرات ذرات Types of Effects | 1 - Particle Effects

  • انواع افکت ها | 2 - جلوه های مش Types of Effects | 2 - Mesh Effects

  • انواع افکت ها | 3 - انیمیشن های Flipbook Types of Effects | 3 - Flipbook Animations

  • انواع افکت ها | 4 - افکت های سایه بان Types of Effects | 4 - Shader Effects

  • انواع افکت ها | 5 - هیبریدها Types of Effects | 5 - Hybrids

  • خلاصه ای از انواع افکت ها Recap of the Types of Effects

  • اصول VFX | 1 - گیم پلی Principles of VFX | 1 - Gameplay

  • اصول VFX | 2 - زمان بندی Principles of VFX | 2 - Timing

  • اصول VFX | 3 - شکل Principles of VFX | 3 - Shape

  • اصول VFX | 4 - کنتراست Principles of VFX | 4 - Contrast

  • اصول VFX | 5 - رنگ Principles of VFX | 5 - Color

  • خلاصه ای از اصول VFX Recap of the Principles of VFX

پیش تولید Pre-Production

  • پیش تولید | معرفی Pre-Production | Introduction

  • پیش تولید | 1 - هدف بازی Pre-Production | 1 - Gameplay Objective

  • پیش تولید | 2 - گرفتن مراجع Pre-Production | 2 - Getting References

  • پیش تولید | 3 - تحقیقات فنی Pre-Production | 3 - Technical Research

  • پیش تولید | 4 - طراحی Pre-Production | 4 - Sketching

  • خلاصه ای از پیش تولید Recap of the Pre-Production

راه اندازی یونیتی - فضای کاری شما Setting Up Unity - Your Workspace

  • Unity را دانلود و نصب کنید Download & Install Unity

  • راه اندازی پروژه شما Setting Up Your Project

  • بسته واردات Import Package

Sparks - آشنایی با سیستم ذرات Sparks - Getting Familiar With The Particle System

  • شروع The Sparks Starting The Sparks

  • Shader Graph - Additive Shader Shader Graph - Additive Shader

  • اولین بافت شما Your First Texture

  • سیستم ذرات - جرقه Particle System - Sparks

  • جزئیات بیشتر برای The Sparks More Details To The Sparks

  • سیستم ذرات - Sparks Hit Particle System - Sparks Hit

  • تغییرات Variations

  • آیا از این دوره لذت می برید؟ من دوست دارم بازخورد شما را داشته باشم. Are you enjoying this course? I would love to have your feedback.

منطقه اثر حمله Area Of Effect Attack

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • پیش بینی، اوج و اتلاف - شروع Anticipation, Climax and Dissipation - The Start

  • اولین مش شما Your First Mesh

  • بافت Impact 01 Impact 01 Texture

  • بافت Impact 02 Impact 02 Texture

  • شوک ویو Shockwave

  • ترک زمین Ground Crack

  • Shader Graph - Shader ترکیبی آلفا Shader Graph - Alpha Blended Shader

  • نسخه آتش Fire Version

  • نسخه طبیعت - قسمت 1 Nature Version - Part 1

  • نسخه طبیعت - قسمت 2 Nature Version - Part 2

  • این را قبلا بخوانید: لمس نهایی READ THIS BEFORE: Final Touches

  • لمس نهایی Final Touches

  • آیا از این دوره لذت می برید؟ من دوست دارم بازخورد شما را داشته باشم. Are you enjoying this course? I would love to have your feedback.

پرتابه/طلسم Projectile / Spell

  • منابع References

  • طراحی Sketching

  • مش پرتابه Projectile Mesh

  • بافت پرتابه Projectile Texture

  • دنباله The Trail

  • Shader Graph - Additive Scroll and Distortion Shader Shader Graph - Additive Scroll and Distortion Shader

  • صحنه پرتابه - نمای کلی Projectile Scene - Overview

  • ساخت پرتابه پرواز Making The Projectile Fly

  • اثر تاثیر The Impact Effect

  • اثر پوزه The Muzzle Effect

  • نسخه الکتریکی - قسمت 1 Electric Version - Part 1

  • نسخه الکتریکی - قسمت 2 Electric Version - Part 2

  • نسخه الکتریکی - قسمت 3 Electric Version - Part 3

  • نسخه الکتریکی - ضربه و پوزه Electric Version - Impact & Muzzle

کارایی Performance

  • معرفی Introduction

  • بهبود عملکرد پرتابه - قسمت 1 Performance Improvements Of The Projectile - Part 1

  • بهبود عملکرد پرتابه - قسمت 2 Performance Improvements Of The Projectile - Part 2

  • بهبود عملکرد پرتابه - قسمت 3 Performance Improvements Of The Projectile - Part 3

  • خلاصه ای از بهبودهای عملکرد Recap of the Performance Improvements

نتیجه Conclusion

  • نتیجه گیری The Conclusion

نمایش نظرات

آموزش جلوه های بصری برای بازی در یونیتی - مبتدی تا متوسط
جزییات دوره
6 hours
59
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
15,905
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Aguiar Gabriel Aguiar

هنرمند طراح جلوه های ویژه بصری