آموزش مبانی روشنایی Unreal Engine 4

Unreal Engine 4 Lighting Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا تا به حال شده است که بخواهید محیط خود را کمی پر ، محکم تر و دارای نورپردازی باورپذیری کنید؟ پس این دوره برای شماست! Unreal Engine 4 Lighting Fundamentals شما را در میان نورها و تنظیمات مختلف نور قرار می دهد. در هسته هر صحنه محیط ، دانش کاملی از روشنایی مشهود است. در این دوره ، Unreal Engine 4 Lighting Fundamentals ، با انواع مختلف نور ، تنظیمات و جلوه ها در Unreal آشنا خواهید شد تا به صحنه ای جلوه و جلوه کامل تری بدهید. در ابتدا ، شما مفاهیم مهم روشنایی را کشف خواهید کرد که ثابت می کند با شروع فعالیتهای اصلی خود در زمینه نورپردازی ، یک مانع اصلی برای اکثر افراد هستند. در مرحله بعدی ، ابزارهای موجود برای استفاده به عنوان راه حل های روشنایی خود را با استفاده از یک صحنه از پیش ساخته و پیش ساخته از یک راهرو عبور از وسط پر از اشیا random تصادفی و "greebles" کشف خواهید کرد. سپس ، از حالت های مختلف نورپردازی مانند خنک ، خنثی ، گرم استفاده خواهید کرد و با ارائه یک تنظیم کم ، متوسط و با شدت بالا آنها را مخلوط خواهید کرد. سرانجام ، قبل از اعزام با تحرک روشنایی ، برخی از خصوصیات پیشرفته و چند جلوه آشنا خواهید شد تا صحنه های ارائه شده را به تنهایی تجربه کنید. نرم افزار مورد نیاز: غیر واقعی

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مفاهیم روشنایی و مبانی Lighting Concepts and Fundamentals

  • نظریه اساسی رنگ Basic Color Theory

  • نظریه اساسی نور Basic Light Theory

  • مقادیر درخشندگی Luminance Values

کار با چراغ در موتور غیر واقعی Working with Lights in Unreal Engine

  • قرار دادن و دستکاری چراغ ها Placing and Manipulating Lights

  • خصوصیات اساسی نور Basic Light Properties

  • تحرک سبک Light Mobility

  • روشنایی ثابت Stationary Lighting

  • خصوصیات پیشرفته Advanced Properties

استفاده سبک در موتور غیرواقعی Light Usage in Unreal Engine

  • نحوه کار روشنایی با مواد مختلف How Lighting Works with Different Materials

  • توابع نور Light Functions

نگاه به جلو برای آنچه در آینده است Looking Ahead to What Is Next

  • تکلیف برنامه یادگیری Learning Application Assignment

  • نتیجه Conclusion

نمایش نظرات

آموزش مبانی روشنایی Unreal Engine 4
جزییات دوره
1h 10m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
21
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christopher Pellow Christopher Pellow

کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.