Christopher Pellow

کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.
دوره های این مدرس:

آموزش Swords and Shovels: Character Stat System

Swords and Shovels: Character Stat System

با کار با دارایی های بازی در دنیای واقعی، فرآیند ایجاد یک سیستم آمار کاراکتر کاربردی را تجربه خواهید کرد که با آیتم های غارت کار می کند. با توجه ویژه به ادغام در سیستم های دیگر مانند Inventory و Loot Drops.


آموزش اصول وحدت مواد

Unity Materials Fundamentals

آیا تا به حال خواسته اید که دارایی های سه بعدی خود را واقعاً مانند موادی که در حال ساخت آنها هستید بنظر برسید؟ این دوره برای شماست! Unity Materials Fundamentals شما را در تنظیمات مختلف مواد راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: وحدت.


آموزش Swords and Shovels: Character Inventory System

Swords and Shovels: Character Inventory System

با کار با دارایی‌های بازی در دنیای واقعی، فرآیند ایجاد ذخیره‌سازی موجودی برای ریزش‌های لوت آیتم را بررسی خواهید کرد. شما سیستم را با بررسی نمایشگرهای بصری و فعال کردن موارد استفاده شده گسترش خواهید داد.


آموزش شمشیرها و بیل ها: سیستم غارت

Swords and Shovels: Loot System

با کار با دارایی‌های بازی در دنیای واقعی، روند کاهش لوت آیتم‌ها را بررسی خواهید کرد. توجه ویژه به ادغام در سیستم های دیگر مانند آمار موجودی و کاراکتر.


آموزش مبانی روشنایی Unreal Engine 4

Unreal Engine 4 Lighting Fundamentals

آیا تا به حال شده است که بخواهید محیط خود را کمی پر ، محکم تر و دارای نورپردازی باورپذیری کنید؟ پس این دوره برای شماست! Unreal Engine 4 Lighting Fundamentals شما را در میان نورها و تنظیمات مختلف قرار می دهد.


آموزش Swords and Shovels: Character Inventory System

Swords and Shovels: Character Inventory System

با کار با دارایی‌های بازی در دنیای واقعی، فرآیند ایجاد ذخیره‌سازی موجودی برای ریزش‌های لوت آیتم را بررسی خواهید کرد. شما سیستم را با بررسی نمایشگرهای بصری و فعال کردن موارد استفاده شده گسترش خواهید داد.


آموزش What's New in Unity 2018

What’s New in Unity 2018

آیا شما در مورد تغییرات عمده ویژگی در Unity 2018 به روز هستید؟ در این دوره ، What's New in Unity 2018 ، ما به آخرین به روزرسانی ها در اولین نسخه اصلی Unity3D خواهیم پرداخت.


آموزش Swords and Shovels: Character Stat System

Swords and Shovels: Character Stat System

با کار با دارایی های بازی در دنیای واقعی، فرآیند ایجاد یک سیستم آمار کاراکتر کاربردی را تجربه خواهید کرد که با آیتم های غارت کار می کند. با توجه ویژه به ادغام در سیستم های دیگر مانند Inventory و Loot Drops.