آموزش What's New in Unity 2018

What’s New in Unity 2018

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: آیا شما در مورد تغییرات عمده ویژگی در Unity 2018 به روز هستید؟ در این دوره ، What's New in Unity 2018 ، ما به آخرین به روزرسانی ها در اولین نسخه اصلی Unity3D خواهیم پرداخت. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 38s قسمت 1 22m 17s قسمت 2 25 متر 29s قسمت 3 20 متر 39s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

قسمت 1 Part 1

  • خط لوله رندر قابل نوشتن Scriptable Render Pipeline

  • مدیر بسته Package Manager

  • نمودار Shader Shader Graph

  • Lightmapper پیشرو Progressive Lightmapper

  • پردازش پست Post Processing

قسمت 2 Part 2

  • به روز رسانی سیستم ذرات Particle System Updates

  • الگوها و ایستگاه از پیش تنظیم شده Templates and Presets

  • سیستم انیمیشن 2 بعدی 2D Animation System

  • اشکال 2D Sprite 2D Sprite Shapes

  • تانژانت های متحرک وزنی Weighted Animation Tangents

قسمت 3 Part 3

  • Timeline و Cinemachine Timeline and Cinemachine

  • ProBuilder و PolyBrush ProBuilder and PolyBrush

  • اجرای GPU GPU Instancing

  • بازرسان متعدد Multiple Inspectors

نمایش نظرات

آموزش What's New in Unity 2018
جزییات دوره
1h 10m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christopher Pellow Christopher Pellow

کریستوفر پلو بیش از 20 سال را صرف جمع آوری مهارت های لازم برای موفقیت در طراحی بازی ، هنر 3D و انیمیشن ، برنامه نویسی و به عنوان مربی کرده است. وی به مدت پنج سال در کالج Fanshawe در زمینه طراحی بازی های ویدیویی ، رسانه های تعاملی و طراحی و انیمیشن سه بعدی و طراحی شخصیت بعد از فارغ التحصیلی تدریس کرده است. وی همچنین در تیمی بود که برنامه درسی برنامه های پیشرفته دیپلم را تدوین کرد. او با طراحی بازی و تحقیق در صنعت همچنان فعال است.