آموزش مجسمه سازی سرعت کارتون سر در ZBrush

Speed Sculpting a Cartoon Head in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در طول این آموزش ZBrush ، شما خواهید آموخت که چگونه از ابتدا تا انتها سرعت کارتون مجسمه سازی را بسازید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4. در طول این آموزش ZBrush ، شما خواهید آموخت که چگونه از ابتدا تا انتها مجسمه سازی یک کارتون را بسازید. ابتدا قلم موهای سفارشی درست می کنیم و سپس یاد می گیریم که چگونه یک رابط کاربری سفارشی برای سرعت ایجاد کنیم. بعد از آن ، ما درست می توانیم از DynaMesh و ماسک زدن برای بیرون آوردن اشکال خود استفاده کنیم. ما به تصفیه سر و پرداخت آن ادامه می دهیم تا یک مجسمه تمیز بدست آوریم. سپس یک کلاه و ژاکت به همراه موهای FiberMesh اضافه خواهیم کرد. در آخر ، ما یک LightCap راه اندازی می کنیم و یک صفحه شخصیت و یک صفحه گرامافون با نتایج حرفه ای ارائه می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی سرعت کارتون سر در ZBrush Speed Sculpting a Cartoon Head in ZBrush

  • ایجاد قلم موهای سفارشی Creating Custom Brushes

  • ایجاد رابط کاربری خود Creating Our Own User Interface

  • ادامه ایجاد رابط کاربری شخصی ما Continuing to Create Our Own User Interface

  • سفارشی کردن رنگ های رابط و مسدود کردن شکل اول ما Customizing Interface Colors and Blocking Our First Shape

  • افزودن گردن ، فک و بینی Adding the Neck, Jaw, and Nose

  • افزودن دهان ، سوراخ های بینی و گوش Adding the Mouth, Nostrils, and Ears

  • پالایش گوش و افزودن جزئیات گردن Refining the Ears and Adding Neck Details

  • تصفیه شکل دهان و افزودن چشم Refining the Mouth Shape and Adding Eyes

  • افزودن جزئیات بینی ، چشم و ابرو Adding Nose, Eye, and Eyebrow Details

  • افزودن لبه های ترد به گوش ها و اصلاح پلک ها Adding Crisp Edges to the Ears and Refining the Eyelids

  • افزودن جزئیات بیشتر پلک و ایجاد دهان داخلی Adding More Eyelid Detail, and Creating an Inner-mouth

  • ایجاد ابرو و کلاه Creating the Eyebrows and Hat

  • اضافه کردن یک بیل به کلاه و جلوگیری از ژاکت Adding a Bill to the Hat and Blocking out the Sweater

  • اضافه کردن مردمک و شکل دادن به ژاکت Adding Pupils and Shaping the Sweater

  • Polypainting the Head Polypainting the Head

  • افزودن سبیل FiberMesh Adding a FiberMesh Mustache

  • اضافه کردن FiberMesh مو Adding FiberMesh Hair

  • استفاده از LightCap و ساخت یک صفحه گردان Using LightCap and Making a Turntable

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی سرعت کارتون سر در ZBrush
جزییات دوره
3h 26m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Shane Olson
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Shane Olson Shane Olson

شین اولسون بیش از 14 سال است که در صنعت بازی های ویدیویی فعالیت می کند. او در چندین استودیوی پیشرفته مانند Sony و Acclaim کار کرده و اکنون به عنوان یک هنرمند ارشد شخصیت در نرم افزار Avalanche که بخشی از Disney Interactive است اقامت دارد. شین به دو کتاب در زمینه مدل سازی شخصیت کمک کرده است. شین دارای مهارت های گسترده ای مانند مجسمه سازی دیجیتال ، مدل سازی ، ریگینگ ، انیمیشن و بافت است. هنگامی که او مجسمه سازی نمی کند ، شین عاشق گذراندن وقت با خانواده و دوستانش است.