آموزش افتر افکت CC Animating Lip Sync

After Effects CC Animating Lip Sync

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Lip Sync تقریباً در هر کاریکاتوری بخشی حیاتی است و متحرک سازی همگام سازی لب می تواند یک روند طاقت فرسا باشد. عبارات موجود در After Effects CC ابزارهای قدرتمندی را ارائه می دهند که می توانید برای اتوماتیک کردن فرآیند همگام سازی لب استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC. آیا تا به حال سعی کرده اید همگام سازی لب را با دست تحریک کنید؟ در این دوره ، بعد از اثربخشی CC Animating Lip Sync ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از صدا برای هدایت انیمیشن همگام سازی لب خود استفاده کنید. در ابتدا ، در مورد عبارات و کنترل های بیان اطلاعات کسب خواهید کرد. در مرحله بعدی ، دستورات if/else را برای کمک به باز و بسته شدن دهان به صورت خودکار در پاسخ به صدا بررسی خواهید کرد. سرانجام ، شما به روشهای درون یابی و چگونگی بازپخش دامنه صدا برای تحریک بخشیدن به ویژگیهای لایه پرداختید. با پایان این دوره ، شما نه تنها می دانید که چگونه یک دستگاه ریگ همگام سازی لب را از ابتدا در After Effects درست کنید ، بلکه همچنین می دانید که چگونه از صوتی برای هدایت هر نوع انیمیشن که فکر می کنید استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CC.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

مبانی همگام سازی لب Basics of Lip Sync

  • بررسی اجمالی Overview

  • آماده سازی لایه های Illustrator برای انیمیشن Preparing Illustrator Layers for Animation

  • آماده سازی لایه های فتوشاپ برای انیمیشن Preparing Photoshop Layers for Animation

  • وارد کردن دارایی ها به افتر افکت Importing Assets into After Effects

  • شروع با صدا Getting Started with Audio

  • تکنیک های انیمیشن نیروی بی رحم Brute Force Animation Techniques

  • با استفاده از Time Remap Using Time Remap

  • اسکریپت های خارجی External Scripts

ساخت دکل Building the Rig

  • ایجاد کنترل های بیان Creating Expression Controls

  • پیوند دادن عبارات به صوتی Linking Expressions to Audio

  • افزودن کنترل آستانه Adding a Threshold Control

  • انیمیشن ثانویه صوتی Audio Driven Secondary Animation

  • سفت کردن دکل Tightening up the Rig

  • بیشتر انیمیشن ثانویه صوتی More Audio Driven Secondary Animation

دکل سبک متفاوت: بازگرداندن دامنه به چرخه های چرخه A Different Style Rig: Remapping the Amplitude to Cycle Frames

  • با استفاده از Volume Ranges Using Volume Ranges

  • نوشتن عبارت Writing the Expression

  • اضافه کردن واج های اضافی Adding Additional Phonemes

  • اصطلاحات عمیق: اپراتور سه تایی Expressions in-depth: The Ternary Operator

نمایش نظرات

آموزش افتر افکت CC Animating Lip Sync
جزییات دوره
1h 38m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Ryan Cashman
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ryan Cashman Ryan Cashman

رایان کشمن یک هنرمند فنی ، انیماتور و رمزگذار خلاق با بیش از 12 سال تجربه در بازی های ویدیویی ، فیلم و رویدادهای زنده است. او کار خود را به عنوان یک انیماتور آغاز کرد ، اما با گذشت سالها یادگیری نحوه نوشتن متن و کد برای پاسخگویی به خواسته های پروژه ضروری شد. او از آن زمان علاقه زیادی به گسترش عشق به کدگذاری در ذهن خلاق در همه جا پیدا کرده است. او نویسنده Talking Head ، Property Effector و Stereo 3D Toolkit برای Adobe After Effects است. پروژه های اخیر شامل Total Recall (2012)، Ender's Game (2013)، Killzone: Shadow Fall (PS4 2013)، Horizon: Zero Dawn (PS4 2016)، Assassin's Creed: TOOM (2016)