لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش بافت سازی یک سلاح سبک در Quixel SUITE 2
Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
همزمان با یادگیری نحوه ایجاد بافت های واقع گرایانه در Quixel SUITE 2، مانند پارچه، فلز و چوب، یک سلاح سبک ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC، Quixel Quixel SUITE 2، Marmoset Toolbag 2، xNormal. روی تکنیک های بافت سازی خود در Quixel SUITE 2 کار کنید و در عین حال یک سلاح متحرک با کیفیت بالا ایجاد کنید. در طول این دوره، Texturing a Stylized Weapon در Quixel SUITE 2، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک سلاح سبک را تکسچر کنید. ابتدا از 3ds Max و ZBrush برای ایجاد یک مش کم پلی استفاده خواهید کرد. در مرحله بعد، با xNormal کار خواهید کرد تا جزئیات را پخته و نقشه های پخته شده را تمیز کنید. در نهایت، در Quixel SUITE 2، بافتهای مختلفی از جمله پارچه، فلز و چوب را برای اسلحه ایجاد میکنید که با رندر صیقلی یک اسلحه تمام میشود. در پایان این آموزش، شما نه تنها یک رندر با کیفیت بالا از یک سلاح خواهید داشت، بلکه درک بهتری از نحوه تکسچرینگ موثر و سریع پروژه های آینده خود در Quixel SUITE 2 نیز خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015، Photoshop CC، Quixel Quixel SUITE 2، Marmoset Toolbag 2، xNormal.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
بافت سازی یک سلاح سبک در Quixel SUITE 2
Texturing a Stylized Weapon in Quixel SUITE 2
صادرات مش پلی بالا
Exporting High Poly Mesh
ایجاد دسته کم پلی
Creating Low Poly Handle
ایجاد تیغه کم پلی
Creating Low Poly Blade
تمیز کردن تیغه پلی پایین
Cleaning up Low Poly Blade
افزودن تقارن به مش پلی پایین
Adding Symmetry to Low Poly Mesh
افزودن جزئیات به Low Poly Mesh
Adding Detail to Low Poly Mesh
ایجاد گروه های صاف کننده و اشعه ماوراء بنفش
Creating Smoothing Groups and UVs
ایجاد UV نهایی
Creating Final UVs
بافت های پخت
Baking Textures
پاک کردن Baked Maps
Cleaning up Baked Maps
ایجاد پروژه Quixel SUITE
Creating Quixel SUITE Project
ایجاد مواد فلزی تیغه
Creating the Blade's Metal Material
ساخت مواد پارچه
Making Fabric Material
ایجاد مواد چوبی
Creating Wood Material
ساخت مواد فلزی برای دسته
Making Metal Material for Handle
رندر تبر در کیسه ابزار Marmoset
Rendering Axe in Marmoset Toolbag
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
الکس در لتونی شوروی به دنیا آمد. از کودکی او عاشق ساختن و خلق کردن بود و او را به سمت عشق به معماری سوق داد. الکس در نوجوانی با اولین نرم افزار CAD آشنا شد و در آنجا طرح ها و نقشه های مختلف ساختمان را آموخت. وی سپس تصمیم گرفت که اشتیاق خود را می تواند به عنوان یک هنرمند سه بعدی ترکیب کند. او به انگلستان نقل مکان کرد و در آنجا با همسر فوق العاده خود ، ناتاشا آشنا شد و برای تحصیل در انیمیشن سه بعدی و بازی هنر در دانشگاه Herefordshire حضور یافت. او بین کار در صنعت VFX یا صنعت بازی درگیر بود تا اینکه فرصت کار در استودیوی Blitz Games ، اولین شغل خود در صنعت ، ارائه شد. او سپس یک پیشنهاد شگفت انگیز برای کار در Microsoft Game Studios به دست آورد که منجر به استودیوی Rare و Lionhead شد که در حال حاضر با یک تیم شگفت انگیز از مردم کار می کند. او هم اکنون در حال کار بر روی قسمت بعدی سری Fable است.
نمایش نظرات