آموزش انیمیشن 2 بعدی: هیولاها و بیگانگان متحرک

2D Animation: Animate Monsters & Aliens

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: انیمیشن سازی یک دراکولا یا زامبی قانع کننده شامل بسیاری از اصول کلاسیک انیمیشن است. با این حال ، برای اینکه مخاطب خود را به درستی بیان کنید ، اغلب می خواهید موجودات خود را به روشهای وحشتناک یا غیرطبیعی حرکت دهید. در این دوره ، Dermot O'Connor تکنیک های انیمیشن 2 بعدی را برای ساختن هیولاها ، بیگانگان و سایر موضوعات فوق طبیعی به اشتراک می گذارد. درموت چگونگی برخورد با موجودات عضلانی ، تحریک و تشجیع موجودات تند و تیز و ایجاد حرکات نرم و روان را توضیح می دهد. وی نحوه به کارگیری هر تکنیک را با ترسیم هیولاهای آشنا مانند اشباح ، گرگینه ها ، خون آشام ها و موارد دیگر نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • متحرک سازی مومیایی ها ، گرگینه ها و ترول ها
  • متحرک کردن حرکتهای تند زامبی ها و جن ها
  • تحریک حرکات صاف

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آشنایی با هیولا و بیگانگان Introduction to monsters and aliens

1. ماهیچه ای 1. Muscular

  • فرانکنشتاین Frankenstein

  • مامان Mummy

  • گرگینه Werewolf

  • ترول Troll

2. تند (خزنده) 2. Jerky (Creepy)

  • زامبی Zombie

  • دست Hand

  • وروجک Elf

3. صاف 3. Smooth

  • خون آشام ها Vampires

  • روح Ghost

  • بیگانه دو برابر شد Alien biped

  • حباب بیگانه Alien blob

  • گیاه بیگانه Alien plant

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش انیمیشن 2 بعدی: هیولاها و بیگانگان متحرک
جزییات دوره
1h 13m
15
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
22,466
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.