آموزش طراحی موسیقی: بین توسعه بازی و آهنگسازی

Music Design: Between Game Development and Music Composition

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

"بدون صحبت در مورد موسیقی، چیزی مهم در مورد موسیقی بازی ویدیویی به من بگو."

طراحی موسیقی فرآیندی است که مشخص می‌کند چه موسیقی را در بازی خود می‌خواهید و این موسیقی چگونه باید هنگام تعامل کاربر با بازی واکنش نشان دهد.

وقتی به موسیقی احتمالی در بازی خود فکر می کنید، به سرعت متوجه می شوید که دلایل بی شماری وجود دارد که چرا برخی از موسیقی ها باید پخش شوند. موسیقی می‌تواند به موقعیت فعلی پخش‌کننده شما در جهان ("شهر"، "جنگل تاریک"، "زیرزمین")، حال و هوای فعلی ("پیروز"، "تهدید"، "شکست قریب‌الوقوع") و سایر موقعیت‌های ارزشمند برای موسیقی واکنش نشان دهد. ("دور جایزه"، "جنگ رئیس"، "حضور در یک اتاق مخفی"، و غیره)

این دوره عمدتاً در مورد شناسایی این دلایل و یافتن چگونگی پاسخگویی به چندین دلیل به طور همزمان است . این در مورد تصمیمات طراحی است که باید هنگام شروع با موسیقی در یک بازی گرفته شود و به آنها متعهد باشد.

آنچه خواهید آموخت

  • نقش طراح موسیقی
  • سطوح طراحی موسیقی
  • تفاوت بین موسیقی تطبیقی ​​و ایستا
  • نحوه انتخاب ژانر برای یک بازی ویدیویی
  • چگونه از سکوت به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از طراحی موسیقی خود استفاده کنید
  • چگونه می توان زمینه های موسیقی (فرصت های موسیقی) را در بازی خود تشخیص داد

چرا باید در این کلاس شرکت کنید

طراحی موسیقی (دراماتورژی) اغلب یک مرحله نادیده گرفته از توسعه بازی است. دوره های صوتی بازی اغلب با نحوه استفاده از DAW و نحوه ساخت ملودی و هارمونی شروع می شود، اما بدون طراحی مناسب (چه چیزی باید پخش شود، چه زمانی و چرا)، ممکن است در نهایت قطعات موسیقی تولید کنید که با بازی شما مطابقت نداشته باشد. آنها یا بازیکنان شما را گیج می کنند یا کلاً از محصول نهایی دور می شوند.

این کلاس برای چه کسانی است

  • آهنگسازان و تهیه کنندگان موسیقی
    شما افرادی هستید که موسیقی را خلق می کنید. قبل از اینکه آهنگ خود را بسازید باید بدانید که چه تصمیمی بگیرید.
  • طراحان بازی
    شما کسانی هستید که تصمیم می گیرید پس از اتمام بازی چگونه کار کند. شما باید بدانید که چگونه با آهنگسازان ارتباط برقرار کنید تا دیدگاه خلاق شما محقق شود.
  • برنامه نویسان
    شما کسانی هستید که از آنچه از نظر فنی امکان پذیر است و نحوه تغییر فناوری در صورت نیاز به چیز اضافی آگاه هستید.

یک بازی، هر بازی را انتخاب کنید و طراحی موسیقی آن را انجام دهید. یک بازی 10 دقیقه ای در itch.io به اندازه یک RPG جهان باز در مقیاس بزرگ به طراحی موسیقی خوب نیاز دارد. بدیهی است که موسیقی در بازی 10 دقیقه ای itch.io به احتمال زیاد زمان کمتری برای ساختن دارد، بنابراین بیایید با آن شروع کنیم!

  • در مورد ژانر بازی خود تصمیم بگیرید
  • زمینه‌های بازی را که بخش‌های مختلف موسیقی مربوط به آن‌ها هستند را تعیین کنید (یک زمینه ممکن است صفحه، سطح، حضور رئیس، وضعیت بد سلامتی بازیکن شما و غیره باشد)
  • اگر این زمینه ها همپوشانی دارند، اولویت های آنها را حل کنید یا در مورد لایه بندی چند قطعه موسیقی تصمیم بگیرید
  • در مورد مدت زمان موسیقی که برای هر زمینه تولید می کنید تصمیم بگیرید

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • موسیقی دیژتیک Diegetic Music

  • ژانرها در موسیقی تطبیقی Genres in Adaptive Music

  • پنهان کاری، تجاوز، و زمینه های جنایت Stealth, Trespass, and Crime Contexts

  • مقدمه Introduction

  • استفاده از سکوت Use of Silence

  • زمینه های مینی بازی Minigame Contexts

  • شرایط چرخه روز و آب و هوا Day Cycle Contexts and Weather

  • منابع اطلاعاتی در مورد بازی Sources of Information about the Game

  • زمینه های مکان محور Location-driven Contexts

  • استفاده از موسیقی Use of Music

  • زمینه های همزمان Simultaneous Contexts

  • انتخاب ژانر Choosing a Genre

  • زمینه های مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی GUI-driven Contexts

  • زمینه های داستان محور Story-driven Contexts

  • فرکانس تغییرات Frequency of Changes

  • مقدار موسیقی Amount of Music

  • طراحی موسیقی چیست؟ What Is Music Design?

  • نتیجه Conclusion

  • موسیقی تطبیقی Adaptive Music

  • زمینه های موسیقی Musical Contexts

  • متعادل کردن قرار گرفتن در معرض محتوا Balancing the Content Exposure

  • موسیقی ایستا Static Music

  • چه زمانی موسیقی را تغییر دهیم؟ When to Change Music?

  • پارامترهای عددی Numeric Parameters

  • زمینه های مبارزه Combat Contexts

نمایش نظرات

آموزش طراحی موسیقی: بین توسعه بازی و آهنگسازی
جزییات دوره
59m
25
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
21
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Sporka
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Sporka Adam Sporka

تکنسین ارشد صوتی بازی

سلام، اسم من آدم است و نرم افزار موسیقی می سازم و آهنگ می سازم و تولید می کنم. من یک نوازنده و یک برنامه نویس هستم که بیش از 7 سال گذشته را در تجارت توسعه صوتی بازی گذرانده ام. من به کل بخش عمودی موسیقی بازی علاقه مند هستم: طراحی، ترکیب، تولید و اجرای آن.

در میان چیزهای دیگر، من این امتیاز را داشتم که روی Kingdom Come: Deliverance کار کنم، یک بازی RPG برنده چند جایزه که چندین سال پیش منتشر شد. من مسئول طراحی و اجرای کلی موسیقی فنی آن بودم. این بازی یک موتور موسیقی را اجرا می کند که من توسعه داده ام.

من همچنین در دانشگاه ها تدریس می کنم، در کنفرانس های توسعه بازی صحبت می کنم و مشاوره خصوصی می دهم.

در اینجا در Skillshare من قصد دارم مجموعه ای از کلاس های صوتی بازی را منتشر کنم. به تازگی اولین مورد را منتشر کرده ام. سایرین در حال حاضر در حال تولید هستند. با ما همراه باشید!