نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
رنسانس بازی های مستقل در بازی های اسکرولر جانبی 2D عناوین موفقی مانند Cuphead ، BroForce و CaveStory + را تولید کرده است. این دوره به شما نحوه ایجاد یک سطح بازی مبتنی بر sprite با گیم پلی اصلی دویدن ، تیراندازی و پرش را نشان می دهد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 38s راه اندازی پروژه بازی جدید 14m 29s استفاده از Paper 2D برای وارد کردن Sprites برای شخصیت Player 46 متر 18 متری ایجاد ایالات متحرک برای حرکت 16 متر 7 ثانیه ایجاد حالتهای تیراندازی و حالتهای متحرک 44 متر 23s ساخت سطح طراحی 43 متر مکعب ایجاد مخاطرات محیطی برای آسیب/مرگ بازیکن 53 متر 37s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
راه اندازی پروژه بازی جدید
Setting up the New Game Project
-
بررسی اجمالی و تنظیم پروژه
Overview and Setting up the Project
-
راه اندازی یک پروژه الگو
Setting up a Template Project
استفاده از Paper 2D برای وارد کردن Sprites برای شخصیت Player
Using Paper 2D to Import Sprites for the Player Character
-
ایجاد و متحرک سازی Sprites برای انیمیشن بیکار
Creating and Animating Sprites for the Idle Animation
-
تنظیم اجزای نویسه پخش کننده
Setting up the Player Character Components
-
ایجاد رفتار و انیمیشن متحرک
Creating Walking Behavior and Animation
ایجاد ایالات متحرک برای حرکت
Creating Animation States for Movement
-
ایجاد ایالات متحرک در طرح
Creating Animation States in Blueprint
-
اجرای رفتار پرش و انیمیشن
Implementing the Jump Behavior and Animation
ایجاد حالتهای تیراندازی و حالتهای متحرک
Creating Shooting Behavior and Animation States
-
افزودن رویدادهای ورودی برای شلیک گلوله ها
Adding Input Events to Shoot Projectiles
-
در حال توسعه یک پروژه با Sprites و برخورد
Developing a Projectile with Sprites and Collision
-
ایجاد اثر Sprite برای Projectile
Creating a Sprite Impact for the Projectile
-
اجرای انیمیشن تیراندازی
Implementing the Shooting Animation
-
همگام سازی انیمیشن تیراندازی
Synchronizing the Shooting Animation
ساخت سطح طراحی
Building the Level Design
-
ایجاد کاشی محیط Sprite
Creating Environment Sprite Tiles
-
تنظیم سطح Level و Player برای یک محیط Sprite
Setting up the Level and Player Character for a Sprite Environment
-
ساخت یک سطح بازی از کاشی های Sprite
Building a Game Level from Sprite Tiles
-
ایجاد عمق در پس زمینه با Sprites بزرگ
Creating Depth in the Background with Large Sprites
-
ایجاد عمق در وسط و پیش زمینه با Sprites بزرگ
Creating Depth in the Mid and Foreground with Large Sprites
ایجاد مخاطرات محیطی برای آسیب/مرگ بازیکن
Creating Environment Hazards for Player Damage/death
-
ایجاد مخاطرات برای آسیب رساندن به پخش کننده
Creating Hazards to Damage the Player
-
پیاده سازی Blueprint و Flipbook Animation برای واکنش هیت
Implementing Blueprint and Flipbook Animation for the Hit Reaction
-
اضافه کردن Force Knockback به واکنش هیت
Adding Force Knockback to the Hit Reaction
-
افزودن شاخص های رنگی به واکنش واکنش
Adding Color Indicators to the Hit Reaction
-
پیاده سازی نقشه برای حالات مرده و مرده
Implementing Blueprint for Dying and Dead States
-
افزودن انیمیشن های Flipbook برای مرگ و حالت های مرده
Adding Flipbook Animations for Dying and Dead States
-
استفاده و اصلاح خطرات در سطح بازی
Using and Modifying Hazards in the Game Level
نمایش نظرات