نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
برای شروع ، ابتدا یاد می گیریم که چگونه یک پروژه MARI برای کار ایجاد کنیم و چگونه آن را به مواردی که مانند کانال ها و سایه بانها به آنها نیاز خواهیم داشت ، مجهز کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.5v2. برای شروع کار ، ابتدا یاد می گیریم که چگونه یک پروژه MARI برای کار ایجاد کنیم و چگونه آن را به مواردی که مانند کانال ها و سایه بانها به آن نیاز داریم مجهز کنیم. از اینجا یاد خواهیم گرفت که چگونه هندسه را با انتخاب آن هدف قرار دهیم و اینکه چگونه می توانیم از Paint Brush برای ترسیم یک نقشه رنگی پراکنده برای یک دارایی استفاده کنیم. وقتی نقاشی نقشه رنگی خود را به پایان رساندیم ، ادامه خواهیم داد و یاد خواهیم گرفت که چگونه یک نقشه معمولی و همچنین یک نقشه خاص برای کرم شب تاب خود تولید کنیم. وقتی بافت کرم شب تاب خود را جمع می کنیم ، یاد خواهیم گرفت که چگونه یک نقشه رنگی و یک نقشه معمولی برای قطعه دیگری از هندسه برای صحنه خود اضافه و شروع کنیم. برای جمع بندی این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه نقشه های خود را از MARI صادر کنیم و همچنین چگونه می توانیم پروژه های MARI خود را بایگانی کنیم. پس از اتمام این دوره ، می توانید در این برنامه قدرتمند رنگ آمیزی بافت انتظار سرعت و بهره وری را داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.5v2.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
اولین روز شما در MARI
Your First Day in MARI
-
شروع یک پروژه و بررسی UI
Starting a Project and Exploring the UI
-
ایجاد کانال ها و Shaders
Creating Channels and Shaders
-
انتخاب و پنهان کردن هندسه
Selecting and Hiding Geometry
-
مبانی نقاشی
Painting Basics
-
نقاب زدن و تبدیل رنگ در بافر رنگ
Masking and Transforming Paint in the Paint Buffer
-
استفاده از Adjustment Layers
Using Adjustment Layers
-
شروع به رنگ آمیزی شکم
Beginning to Paint the Abdomen
-
پایان دادن به رنگ برای شکم
Finishing the Color for the Abdomen
-
نقاشی بدن اصلی
Painting the Main Body
-
نقاشی پاها برای کرم شب تاب
Painting the Legs for the Firefly
-
نقاشی آنتن برای کرم شب تاب
Painting the Antenna for the Firefly
-
ایجاد یک نقشه عادی برای بدنه کرم شب تاب
Creating a Normal Map for the Body of the Firefly
-
ایجاد یک نقشه عادی برای چشم کرم شب تاب
Creating a Normal Map for the Eyes of the Firefly
-
ایجاد یک نقشه خاص
Creating a Specular Map
-
ایجاد یک نقشه گسیل کننده
Creating an Emissive Map
-
ایجاد یک نقشه رنگی برای Grass
Creating a Color Map for the Grass
-
ایجاد یک نقشه عادی برای Grass
Creating a Normal Map for the Grass
-
صادر کردن نقشه ها و بایگانی کردن پروژه
Exporting Maps and Archiving the Project
نمایش نظرات