آموزش نور و بافت برای تجسم محصول در MODO

Light and Texture for Product Visualization in MODO

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره به شما کمک می کند مهارت های لازم برای ایجاد تجسم خیره کننده محصول در MODO را ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه با مواد ، بافت ها ، نقشه های UV ، چراغ ها و محیط ها کار کنید و همچنین نحوه ایجاد ارائه های تمیز و حرفه ای را یاد بگیرید.
موضوعات شامل:
  • نقشه برداری از اشعه ماورا بنفش
  • کار با لایه های بافت
  • ترکیب لایه بافت
  • اجرای لایه ها
  • استفاده از مواد چند لایه
  • روشنایی چند ضلعی
  • ایجاد محیط های رنگ آمیزی شده
  • ارائه و ارائه تنظیمات

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. بررسی اجمالی 1. Overview

  • برنامه های کاربردی مورد استفاده در این دوره Applications used in this course

  • با استفاده از پرونده های موجود Using the included files

2. نقشه برداری UV 2. UV Mapping

  • نمای کلی نقشه برداری UV UV mapping overview

  • ایجاد نقشه های UV جدید Creating new UV maps

  • در حال ویرایش نقشه های UV موجود Editing existing UV maps

  • نقشه برداری UV پیشرفته Advanced UV mapping

3. کار با لایه های بافت 3. Working with Texture Layers

  • مبانی بافت لایه بندی Layering texture basics

  • رنگ در مقابل بافت ارزش Color vs. value textures

  • بافتهای رویه ای اساسی Basic procedural textures

  • رویه های پیشرفته Advanced procedurals

  • لایه های مبتنی بر تصویر Image-based layers

  • گاما لایه ای Layer gamma

4. گزینه های پیشرفته درخت Shader 4. Advanced Shader Tree Options

  • مخلوط کردن لایه بافت Texture layer blending

  • لایه های موجود Instancing layers

  • ماسک های لایه ای و گروهی Layer and group masks

  • مواد چند لایه Multilayered materials

  • ایستگاه از پیش تنظیم شده Presets

5. نورپردازی چند ضلعی 5. Polygonal Lighting

  • ملاحظات مربوط به روشنایی چند ضلعی Considerations for polygonal lighting

  • استفاده از مدل های موجود برای روشنایی Using existing models for lighting

  • ساخت اشیاء سبک ساده Building simple light objects

  • استفاده از تصاویر با روشنایی چند ضلعی Using images with polygonal lighting

  • ارائه با روشنایی چند ضلعی Rendering with polygonal lighting

6. ایجاد محیط های رنگی 6. Creating Painted Environments

  • معرفی به محیط های نقاشی شده Intro to painted environments

  • تنظیم محیط Setting up the environment

  • نورپردازی شما را نقاشی می کند Painting your lighting

  • گزینه های دیگر برای محیط های رنگی Other options for painted environments

  • ایجاد محیط های HDR از Paint Creating HDR environments from Paint

7. تنظیمات ارائه و ارائه 7. Rendering and Render Settings

  • تنظیمات دوربین برای رندرهای تمام شده Camera settings for finished renders

  • ارائه با خروجی های متعدد Rendering with multiple outputs

  • منتقل می شود Render passes

  • تنظیمات روشنایی جهانی Global illumination settings

  • تنظیمات کیفیت ارائه Render quality settings

  • صرفه جویی در ارائه دهنده های پایان یافته شما Saving your finished renders

نمایش نظرات

آموزش نور و بافت برای تجسم محصول در MODO
جزییات دوره
4h 7m
34
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,394
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ellery Connell Ellery Connell

Ellery Connell یک هنرمند حرفه ای ، طراح سه بعدی ، مربی و مربی است. وی بیش از 10 سال به عنوان مدل ساز و انیماتور سه بعدی برای مشتریانی مانند CBS ، Simon & Schuster ، Magazine Star Trek ، و کاخ سزار و Bellagio در لاس وگاس کار کرده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در زمینه انیمیشن و جلوه های بصری از آکادمی دانشگاه هنر هنر سان فرانسیسکو است. آموزش مدل سازی ، انیمیشن و طراحی بازی های سه بعدی را در دانشگاه ویسکانسین-استوت آموزش داده است. و در حال حاضر مشغول تدریس در موسسه طراحی و هنر هرببرگر در دانشگاه ایالتی آریزونا است. او یک مجری برجسته برای گروه کاربران آنلاین مودو است. به وب سایت وی در http://www.sm-graphics.com مراجعه کنید.