آموزش موتور هودینی برای سینما 4D و مایا

Houdini Engine for Cinema 4D and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: قدرت رویه Houdini اکنون در سایر برنامه ها از طریق پلاگین Houdini Engine قابل دسترسی است. این به مدیران فنی این امکان را می دهد تا سیستم ها را به عنوان دارایی های دیجیتال Houdini (HDA) برای بسته بندی و صادرات برای استفاده در محیط هایی که هنرمندان از قبل با مایا ، CINEMA 4D و سایر ابزارهای محبوب 3D راحت هستند ، استفاده کنند.

این دوره خط لوله هودینی معمولی را برای ایجاد سیستم های پیچیده معرفی می کند که می توانند برای ایجاد شلیک منتقل شوند. اسکات پاگانو نحوه بارگیری موتور Houdini را در مایا و CINEMA 4D ، ایجاد شبکه های هندسی ساده ، ساخت سیستم های ذرات پیچیده تر و شبیه سازی سیالات و ایجاد یک مولد ساختاری رویه ای برای مسدود کردن سریع ساختمان ها در صحنه های مایا و C4D نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • بررسی اجمالی دارایی های دیجیتال Houdini (HDA)
  • آماده سازی دارایی های دیجیتال در هودینی
  • بارگیری دارایی های Houdini در مایا و CINEMA 4D
  • ساخت سیستم های ذرات با موتور هودینی
  • ایجاد یک تولید کننده رویه ساختمان

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بررسی اجمالی دارایی های دیجیتال Houdini 1. Overview of Houdini Digital Assets

  • ایجاد یک شبکه اصلی Houdini Creating a basic Houdini network

  • آماده سازی برای صادرات Preparing to export

  • صادرات دارایی دیجیتال Houdini Exporting a Houdini digital asset

2. استفاده از موتور Houdini در CINEMA 4D 2. Using the Houdini Engine in CINEMA 4D

  • نمای کلی موتور Houdini در CINEMA 4D Overview of the Houdini Engine in CINEMA 4D

  • استفاده از دارایی های دیجیتال Houdini در CINEMA 4D Using Houdini digital assets in CINEMA 4D

  • ژنراتور ساختمان رویه HDA و CINEMA 4D Procedural building generator HDA and CINEMA 4D

  • نمای کلی از ذرات HDA در CINEMA 4D Overview of the particle HDA in CINEMA 4D

  • سیستم ذرات HDA در CINEMA 4D Particle system HDA in CINEMA 4D

3. استفاده از موتور Houdini در مایا 3. Using the Houdini Engine in Maya

  • مروری بر موتور Houdini در مایا Overview of the Houdini Engine in Maya

  • بارگیری یک موتور Houdini و تنظیم پارامترهای دارایی دیجیتال Houdini در مایا Loading a Houdini Engine and adjusting the parameters of the Houdini digital asset into Maya

  • ژنراتور ساختمان رویه HDA در مایا Procedural building generator HDA in Maya

  • نمای کلی از ذرات HDA در مایا Overview of the particle HDA in Maya

  • سیستم ذرات HDA در مایا Particle system HDA in Maya

  • سیستم مایعات حجمی HDA در مایا Volumetric fluid system HDA in Maya

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش موتور هودینی برای سینما 4D و مایا
جزییات دوره
1h 12m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
13,167
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com