آموزش نقاشی با آبرنگ: پالت رنگی مشابه برای تمرین خلاقانه شما

Watercolour Painting: Analogous Color Palette for Your Creative Practice

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

اگر در حال تمرین آبرنگ‌های خود بوده‌اید و به نظر نمی‌رسد که نمی‌توانید به سطح بعدی بروید یا مجموعه‌ای از تابه‌ها دارید که نمی‌دانید چگونه شروع کنید، این کلاس برای شما مناسب است.

با تمرکز بر فرآیند،  راه‌های مختلفی برای مدیریت آبرنگ‌های پان در یک پالت مشابه و تمرین‌های بدون فشاری که می‌توانند تمرین هنری شما را ادامه دهند، نشان خواهم داد.

آنچه مهم است این است که دلیل شما هر چه باشد - رکود خلاقانه یا فقدان دانش فنی - باید خارج از آنچه آشنا است بنشینید و چیزهای جدیدی را در رسانه امتحان کنید تا بتوانید به آن برسید. یک مکان تازه.

چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

چهار تمرین مبتنی بر اصول اولیه برای شما وجود دارد که می‌توانید به آن بپردازید. می‌توانید هر موضوعی را که انتخاب می‌کنید نقاشی کنید یا با شکل‌های اصلی باقی بمانید - هر کدام که بیشتر احساس راحتی کنید. این برای آزمایش‌های کم کلید و بدون فشار طراحی شده است تا درک اصلی شما از اینکه چگونه می‌توانید رسانه‌های آبرنگ را دستکاری کنید.

این مورد توسط تئوری رنگ‌های سنگین یا اصول طراحی پشتیبانی نمی‌شود. حال و هوای اینجا به سمت پذیرایی از طبیعت آرامش‌بخش آبرنگ است و در عین حال ساختاری محکم برای یادگیری در یک ذهنیت تجربی حفظ می‌کند.

من به سختی می توانم ترسیم کنم شما می خواهید من نقاشی کنم؟

آه...کلاسیک. این کلاسی نیست که بخواهیم ببینیم یک چیز در پایان چقدر "خوب" به نظر می رسد. چقدر ممکن است چیزی با منبع منبع واقعی یا متناسب باشد. در واقع، با آبرنگ، می توان استدلال کرد که هر چه بیشتر به اصطلاح «خارج از خطوط» منحرف شود، قطعه پویاتر می شود.

اکنون زمان آن نیست که در مورد چیزی نگران باشید، به جز اینکه هر تکنیک واقعاً چه احساسی روی قلم مو و کاغذ شما دارد. مهم است که به مقدار آب مصرفی، زوایای کار برس، میزان رنگدانه برس شما توجه داشته باشید... این سوالات نیروی محرکه تمرین عنصری هستند - نه محصول نهایی. مهارت های طراحی تمرکز نیست.

چرا آنالوگ؟

درک رنگ یک حیوان است و آبرنگ هم همینطور. این پیچیدگی گاهی آنقدر زیاد است که می‌تواند منجر به انتخاب‌های نادرست شود که منجر به ناامیدی می‌شود. از آنجایی که این کلاس در سمت کوتاه‌تر قرار دارد، حذف گزینه‌های ما نه تنها از نظر زمانی کارآمد است، بلکه فرصت‌ها و چالش‌های منحصربه‌فردی را نیز برای فکر کردن به وجود می‌آورد.

با کاهش دامنه رنگ خود، می‌توانیم تکنیک‌ها را بررسی کنیم و بر نحوه کار با مواد تمرکز کنیم و از ما بخواهیم که به طور انتقادی در مورد رنگدانه‌هایمان و نحوه تغییر کاربری آنها برای نتایج قدرتمند فکر کنیم.

من رنگ کافی ندارم :/ 

اشکالی ندارد. راستش من هم این کار را نکردم. من به ندرت با سبز کار می کنم، بنابراین از این فرصت استفاده کردم و این کار را به من واگذار کردم تا بهترین چیز بعدی را به "سبز-زرد" برسانم. ایده مهم این است که یاد بگیریم چگونه رنگ ها را با هم ترکیب کنیم - به خصوص وقتی رنگ ها بسیار نزدیک هستند. به یکدیگر -- برای دستیابی به محدوده های جدید ارزش.

ابتدا، می‌خواهم اشاره کنم که لازم نیست شی یا موضوعی را برای مطالعه پیدا کنید که رنگ‌های درون آنها را داشته باشد. اما اگر بخواهید با Dino کار کنید، برای نمایش انجام دادم و آن را به عنوان مرجع در منابع پروژه ارائه خواهم کرد.

تمرین ها و پروژه

کره ها

می‌توانید تمرین‌ها و تکنیک‌هایی را که من در رنگ‌های آنالوگ انتخابی شما انجام می‌دهم دنبال کنید:

  • Drybrush روی کاغذ پرس داغ
  • شستشوی مرطوب روی کاغذ پرس سرد
  • بلند کردن شستشوی سنگین
  • بالابر و لایه

پروژه نهایی یک نقاشی تمرینی کوچک (40-60 دقیقه) است که با استفاده از تمام تکنیک‌ها، از هر موضوعی که انتخاب می‌کنید یا چیزی که من در منابع کلاس ارائه می‌دهم.

بازخورد

با ارسال پروژه نهایی خود به من اطلاع دهید که چگونه پیش رفت! من دوست دارم ببینم با کدام تکنیک‌ها یا سبک کار کردن را ترجیح می‌دهید. همچنین علاقه‌مندم ببینم چه سیستم رنگی با شما صحبت کرده یا برای ادامه کار چالشی ایجاد کرده است.

اگر برخی از نتایج حاصل از تمرینات Sphere خود را دوست داشتید، از پست شدن آنها نیز استقبال می شود. به من بگویید از چه چیزی بیشتر لذت بردید یا چه چیزی سخت تر بود.


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • شستشوی تدریجی Gradational Wash

  • برس خشک روی پرس داغ Dry Brush on Hot Press

  • آنالوگ چیست؟ Whats Analogous?

  • خوش آمدی Welcome

  • لیفت شستشوی سنگین Heavy Wash Lift

  • برس مرطوب روی پرس سرد Wet Brush on Cold Press

  • قرار دادن آن با هم Putting it Together

  • افزودن کلید مکمل Adding Key Complementary

  • بالابر و لایه Lift and Layer

  • ممنون به زودی میبینمت Thank You & See You Soon

  • درباره کلاس About the Class

  • یادداشت بر روی کاغذ و قلم مو Notes on Paper and Brush

نمایش نظرات

آموزش نقاشی با آبرنگ: پالت رنگی مشابه برای تمرین خلاقانه شما
جزییات دوره
34m
12
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
53
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Zoe Alexandra Glass Zoe Alexandra Glass

زندگی هنری جیو جیتسو

من در من در TikTok

هستم

هی من زویی هستم، خیلی خوشحالم که به آنجا سر زدی!

پس از سال‌ها تمرین و یادگیری خودم، اینجا هستم تا کلاس‌هایی را بر اساس تجربه، تمرین و دانش خودم که هم معلم و هم دانش‌آموز هستم، بیاورم. هدف من این است که تکنیک‌ها، نظریه‌ها و مفاهیم پیچیده را به درس‌ها و تکالیف قابل مدیریت و روشنی تبدیل کنم که شما را به چالش می‌کشند.

من می‌خواهم درک شما بالا برود، تخیل شما به آتش کشیده شود و به پیشرفتی که دارید افتخار کنید، مهم نیست در چه مرحله ای از یادگیری هستید.

درباره من

من 20 سال است که به طور جدی هنر را مطالعه کرده ام و بسته به مراحل، علاقه و نوع کاری که در حال بررسی یا سفارش بوده ام، رسانه های زیادی را تجربه کرده ام. من رسانه‌ام را بر اساس احساساتم در آن زمان انتخاب می‌کنم، یا اگر به دنبال دانش هستم، واقعاً خودم را در یک رسانه جدید غرق می‌کنم تا بهتر شوم و مهارت‌های خودم را ارتقا دهم.

کار در رنگ روغن

از سال آخر دبیرستان شروع کردم به جدی گرفتن هنر. من در تحصیلات پس از متوسطه بسیار جابجا شدم، زیرا در قبول این که در هنر شادتر هستم، در تقابل با این ایده *منسوخ شده* که هنر ارزش یا ارزش اجتماعی ندارد، کشمکش درونی داشتم. من بسیار نامطمئن بودم و از خودم مطمئن نبودم، نمی‌توانستم ببینم که زندگی در هنر - اگرچه آسان نیست - یک شغل "واقعی" است.

کار در رنگ اکریلیک

پس از گذراندن ۲ سال در کالج طراحی هنر نوا اسکوشیا، چمدان‌هایم را بستم و به سمت غرب رفتم تا مدرک خود را در دانشگاه طراحی هنر امیلی کار تکمیل کنم و در سال ۲۰۱۱ فارغ‌التحصیل شدم.

من هرگز کسی نبودم که به یک سبک متعهد باشم، علیرغم اینکه بسیاری از معلمان به من می‌گفتند که اگر بدنه کار قابل تشخیصی نداشته باشم، به نوعی کمتر جدی یا واقعی تر از یک هنرمند هستم. چیزهای زیادی برای کاوش وجود داشت تا بتوانم با یک نوع کار بمانم.

به یاد می‌آورم که در یک مرور به من گفته شد که اگر همه کارهای من روی یک دیوار باشد، کسی فکر می‌کند که توسط هنرمندان مختلف است و سعی می‌کند منسجم‌تر باشد.

سالها طول کشید تا متوجه شدم این وسعت سبک و باز بودن برای هر چیزی یک دارایی است.

پداگوژی من

نحوه تدریس من عمدتاً بر اساس تجربه شخصی من به عنوان یک دانش آموز است.

آنچه برای من مهم است این است که یک تسهیل کننده و تقویت کننده دانش ذاتی شما باشم تا به شما کمک کنم شکاف های موجود در مطالعات خود را پر کنید.

البته ترفندهای نکاتی را به شما ارائه خواهم کرد، اما هدف اصلی من این است که شما را وادار کنم تا زمانی که برای ایجاد کردن می نشینید، شروع به تفکر انتقادی در مورد انتخاب های خود کنید. بسیاری از اوقات ما فقط به تمرین فنی نیاز داریم، اما من معتقدم که پیشرفت ما به افکار، احساسات و تجربیات ما نیز مرتبط است که بیان آنها ضروری است.

تنها راز بهتر شدن زمان و تمرین است. شما را در کلاس می بینیم!